Chap 5

427 3 0
                                    

"Ergh .." Tzuyu merengek apabila bangun tidur .

Baru hendak berdiri bahagian kemaluan Tzuyu terasa senak .

"Arghh .... tskkk tskkk tskk . Aduhh sakit " Tzuyu menangis perlahan kerana dia takut Jungkook terjaga .

"What wrong sayang ? . Sakitt ? " Jungkook senyum sinis .

Tzuyu menjeling tajam Jungkook .

"Ni semua pasal awak . Kalau tak saya boleh berjalan .. " Tzuyu menjeling tajam Jungkook dan berjalan perlahan-lahan ke tandas .

Tzuyu berendam ke dalam bath tube sambil menutup rapat kedua-dua mata nya .

Dia hairan kenapa ada orang membuka luas kaki nyaa sehingga vagina nya terbuka luas .

"Arghhhhh sa-kit aahhhh .." Tersekat-sekat cakapan Tzuyu kerana Jungkook menghentak dick nya ke pussy Tzuyu .

Jungkook mula mendayung dengan laju sehingga Tzuyu terlopong kerana kesakitan

"Ahhhhh ......sakitttt aduhh tskk tskk ahhhhh ...."Tzuyu menangis kerana sakit yang semalam lebih sakit lagi sekarang ini

Jungkook membuka lagi luas kaki Tzuyu dan mula menghenjut nya laju .

"Jungkook sakitt sakitttt ..... saya nak kencinggg ahhhhh ahhhh ahhh" Tzuyu meraung sekuatt hatinyaa kerana sakit yang melampau itu membuatkan diaa hampir mati .

Creetttt creet

"Saya minta maaf Jungkook " Tzuyu pengsan kerana penat dikerjakan oleh Jungkook

"Tzuyu ? , Tzuyu ?" Jungkook menepuk-nepuk pipi Tzuyu .

"Tzuyu !! Tzuyuu !!! " Jungkook menjerit kuatt nama Tzuyu sehingga air mata nyaa hinggap ke pipi Tzuyu .

Skip ~

Jungkook mengusap kepala Jungyu yang dari tadi hanya menangis sambil memanggil nama Tzuyu kesedihan Jungyu tak terkata hingga semua Orang melihatt dia .

Doctor pun mula keluar dari bilik Tzuyu dengan muka yang sedih .

"Doctor macam mana dengan keadaan isteri saya ? ... " soal Jungkook dengan risauu

"Saya minta maaf Encik Jungkook Isteri Encik ............... baik" sahaja tetapi bayi dalam kandungan dia tidak dapat di selamatkan kami sudah cuba sedaya upaya kami tetapi bayi dalam kandungan dia sangat lemah kerana ada hentakan yang kuat saya minta maaf sekali lagi " kata doctor itu lalu berlalu pergi .

Jungkook terkejut dan mula rasa bersalah .

"Dadyyy ..... adik jungg adik jungg dah takdeee " Jungyu menangiss dan memeluk badan sasa Jungkook .

"Kita jumpa mamy ehh ? " kata Jungkook lalu memegang tangan Jungyu .

Skipp ..

"Penatnyee ...." kata Jungyu lalu duduk di sofa .

"Elehh ... itu pun dah penat mamy yag masuk hospital bukan Jung bluekkk " Tzuyu menjelirkan lidah nyaa ke arah Jungyu .

Jungkook hanya memerhati sahaja dua orang anak-beranak itu .

"Abang nak makann ? " kata Tzuyu lalu memegang paha Jungkook .

"Nakk ..... awak nak masak apa harini ? " Jungkook meramas paha Tzuyu yang gebu itu .

"Awak nak apa ? " Lalu Tzuyu mengambil tangan Jungkook yang ada berada di paha nya itu lalu di letakkan nya di bahagian vagina nya .

"Wowwww ..... sayangg nak ke ? . Masih petanng ni ....." Kata Jungkook lalau mengosok-gosok vagina Tzuyu .

"Ehhh , abang awww auchh ahh " Tzuyu terkejut apabila Jungkook memicit-micit vagina Tzuyu .

"Abangg ..... nantii jungyu nampak lahhh .. malam lah okay ? " Tzuyu melarikan tangan Jungkook yang berada di vagina nya itu .

"Ok ........ tapi janjiii tauu " Jungkook memeluk Tzuyu dan mencium leher Tzuyu .

Skip malamm ~

Tzuyu Baring-baring di atas tilam sambil memegang iphone nyaa .

Jungkook mula naik di atas tilam mereka dan mula menindih Tzuyu .

Dia mula mengambil iphone Tzuyu dan dia meletakkan Iphone Tzuyu di siring mereka .

Jungkook membuka baju Tzuyu dan bra Tzuyu hingga breast Tzuyu ternampak

Jungkook menghisap puting Tzuyu dengan lembut .

Dia menjilat-jilat puting Tzuyu sehingga Tzuyu mendesah kesedapan

"Ahhhhh ..... ssssssss emmm " Tzuyu memegang rambut Jungkook .

Dia membuka seluar Tzuyu dan membuka underway Tzuyu .

Tzuyu kini berbogel .

Jungkook bangun dan membuka semua baju dan seluar nya .

Dia mula memasukkan dick nya ke dalam pussy Tzuyu .

"Ahhhh , Jungkook sakitt " Kata Tzuyu lalu memegang bahu Jungkook dengan kuat .

Jungkook memperlahankan dayungan nya lalu mencengkam ke tilam kedua'dua tangan Tzuyu .

Jungkook mula mendayung laju sedikit sehingga kaki Tzuyu terbuka luas dan tergoyang-goyang .

"Ahhh ahhh ahhh ahhh ahh ahh ahh " Tzuyu mendesah manja dan mula rasa sakit itu mulai datang .

Jungkook mula mendayung dengan laju kerana mahu cum di dalam pussy Tzuyu .

"Ahhhh ahhhh ahhh ahhh ahhh " Tzuyu hanya mampu mendesah kerana tangan nya di cengkam kuat di atas tilam .

Jungkook melajukan lagi dayungan itu hingga mereka sama-sama terpancut .

Creet creet .

"Ahhhh ...... " Tzuyu mendesah lemah .

Jungkook terbaring di siring Tzuyu .

Mereka mula terlena ...

Bersambung ........

Sayang Ku Jungkook 💕 》TzuKook 🙈❤Where stories live. Discover now