chap 6

396 3 0
                                    

"Sayang .... jungyu mana ? " kata Jungkook sambil meramas breast Tzuyu .

" kat bawah kan .... ahhh mmmm jgn laa skit " Tzuyu memegang tangan Jungkook yang berada di breast nya .

" jomm ehem ehem ...." kata Jungkook sambil memandang muka Tzuyu dengan serius .

"Bolehkee klau malam esok ? " jawab Tzuyu dengan takut .

" no more buts aku nak juga " Jungkook memandang muka Tzuyu dengan tajam .

"Tapiiii ......haihhhhhhh ok-ay " Tzuyu targagap-gagap bercakap .

Jungkook membuka baju nya dan baju Tzuyu dengan kasar .

" ahhh ...... jangan kasar sakit ahhh ... "Tzuyu lemah  .

Jungkook menghentak dick nya dengan kuat di pussy Tzuyu .

" ahhhhh sakittt abang jangann sakitt jangan kuatt tskk tskk .. " Tzuyu memeluk leher Jungkook .

Jungkook memberhentikan sekejap dan melihat muka Tzuyu .

Jungkook memulakan dayungan nya dengan perlahan .

" ahh ahh ahh ahh ahh ahh ahh emmm " Tzuyu mendesah dan rasa sakit itu datang apabila Jungkook menghayun dengan laju .

Jungkook menghayun dengan laju sehingga berbunyi .

Plap plap plap .

" ahhh sakitt tskk tskk tsk ....awwww abang " Tzuyu mendesah kesakitan sambil memegang tangan Jungkook dengan kuat .

Tzuyu mula cum dan badannya terkulai lemah .

Jungkook masih menghentam Tzuyu dengan dayungannya yang laju itu .

" ahhhh ahhhh dah abang Tzu-yu pe-nat " Tzuyu lemah dan menahan kesakitan itu .

Akhirnya Jungkook sampai kemuncak dan dia melajukan lagi dayungan itu .

Creetttt creet .

Jungkook memeluk Tzuyu yang terkulai lemah itu .

Air mata Tzuyu tidak henti keluar dari tadi sehingga matanya bengkak .

Jungkook baring di sisi Tzuyu dan dia tidak mahu mengeluarkan dick nya yang ada di pussy Tzuyu .

Tzuyu hanya membiarkan sahaja dan dia mula tertidur  .

Jungkook memeluk Tzuyu dan dia pun turut terlena  .

Pagii .

Toktoktok .

" mamy dadyy bangunlaa buatkan Jungyu sarapan " Jungyu mengetuk-getuk pintu bilik Tzuyu dan Jungkook .

"Emmmmm ... knapa tak bangun lagi ehh ?" Jungyu heran dan dia membuka pintu itu .

"Ouuu tak kuncii hemmm .." Jungyu tersenyum siniss .

" mamyyy dadyyy!!!!" Laung Jungyu kuat .

Lantas Tzuyu dan Jungkook terbangun kerana suara Jungyu .

"Yaaa tuhann ... apa bsing" ni awal pagi buta niii " Tzuyu mengambil tuala tersebut lalu di lilitkan di badannya .

"Waeyo Jungyu ? " Kata Tzuyu lalu mendekati Jungyu dan mengusap kepala anaknya itu .

"Jung lapar mamy " Jungyu mengosok-gosok perutnya yang lapar itu .

"Ksiannya anak mamy ni hemm .. marii mamy masakan" Tzuyu membawa Jungyu ke dapur .

Skipp )

"Sayangggggg !!!!! " Laung Jungkook kuat dari atas .

" yaa apa ?" Tzuyu pergi ke atas .

"laparr laaa nak makan" Jungkook membuat muka kesian .

"Ouuuu laparrr " Tzuyu memandang Jungkook tajam .

Tzuyu mencubit Jungkook

" awww sayang knp cubit abang ?"  Jungkook mengusap tempat yang dicubit oleh Tzuyu itu .

" tulah siapa sruh tadi orang panggil makan konon nak peluk laaa cium laaa lpstu merajuk laa plaa bilaa kta tk buat dia mcmtu haah tulah akibatnya nak merajuk sangat kan kang mati tak temakan nnti padan muka awak klau awak msuk hospital ? Siapa susah saya jugaa tulah lainkali orang panggil makan jgn nak mengada nak itu ini haihh .... " Tzuyu membebel dan Jungkook hanya menutup telinga .

" sayangg ni klau membebel klah ajumma sbelah tu " Jungkook mencebik .

" haaa .. pdulii apa saya spe sruh nak macam-macam haaa tulah lainkali buatt lgi yeee " Tzuyu bercekak pinggang di hadapan Jungkook .

" sayang nii makan nasi tk kenyang kalau sayang bagi badan gerenti memang kenyang " Jungkook senyum menggoda .

" eeeee ... gatall !" Tzuyu memandang ke arah lain .

" dah jomlaa makan nnti mati pla awak kat sni " Tzuyu menarik tangan Jungkook ke dapur .

Jungkook senyum .

Bersambungg ..
Wattpad buat hall lgi laa nii haihh ..
hemm saya sruh vote tknk hemm .

Sayang Ku Jungkook 💕 》TzuKook 🙈❤Where stories live. Discover now