Chap 4

405 3 0
                                    

I'ts the love shot na na na na nananana ..." Tzuyu menyanyi-nyanyi sambil mengemas bilik mereka  .

"Buat apaa tu ? " Jungkook memeluk belakang Tzuyu dengan erat .

"Saya cuci piring ni nak join ?" Tzuyu menjongket kan kening sebelah nya .

"taknak saya nak cuci bawah je " Jungkook tersenyum nakal .

"Ouhhh .. awak cuci laa sendiri saya nak berehat ..." Tzuyu terus baring di katil dan menutup mata nya .

"Wahh ... teddy bear ni macam nak baiki laa " Jungkook membelek-belek teddy bear kesayangan Tzuyu .

"Jungkook ! Bagi balik teddy saya " Tzuyu mahu merampas teddy bear di tangan Jungkook tapi Jungkook meninggikan teddy bear itu .

"Erhh .. awak ni .." Tzuyu terus duduk di tilam dan membuat muka sedih .

"Alololo . Sianya diaa ... Nak cendol ?" Jungkook mengusap pipi Tzuyu .

"Taknak kita nak teddy .." Tzuyu menunjuk teddy bear nya sambil memuncung kan bibir .

"Boleh ... tapi .. sayang kena ikut cakap abang boleh ? ." Jungkook duduk di sebelah Tzuyu .

"Hmm .. apaa ? " Tzuyu buat muka pelik .

"Give me your body tonight ...." Jungkook membisik Tzuyu .

"Tapi kita takut nant- " Kata-kata Tzuyu terpotong kerana Jungkook mencium mulut Tzuyu .

"I do it slow-slow okay sayang ? ... " Jungkook memeluk Tzuyu sambil mencium ubun-ubun Tzuyu .

--skip--

"Jung .. nak tidur dengan mama tak ? " Tzuyu menyikat rambut Jungyu .

"Nak .. jadi boleh laa kita tidur sama-sama kan ? ." Jungyu mencium pipi Tzuyu .

"Erhm erhmm . Jungyu tak boleh tidur kat mumy . Sebab dady tak selesa kalau berhimpit nanti berpeluh dady . " Jungkook cemburu dengan anak nya sendiri .

"Yela-yela . Semua laa tak boleh " Jungyu terus naik ke bilik .

"Awak nii tengok anak awak dah merajuk ..." Tzuyu mengeleng-geleng kan kepala nya .

"Dah lupaa perjanjian kitaa ? " Jungkook mengangkat kening sebelah nya .

Gulpp ..

"Heyy .. Mr Jungkook what you talking about ? " Tzuyu berpura-pura tidak tahu .

"I'm talking about us " Jungkook memandang tajam mata Tzuyu .

Omg .

"HAHAHHAHAHAH . you so funny Jungkook " Tzuyu pura-pura ketawa padahal dia menghilangkan rasa takut di dada .

"Naik bilik sekarang .. Now ! " Jungkook bersuara tegas .

Tzuyu terus bergegas ke bilik .

--skip--

This part for 18+

Tzuyu mula berasa takut .

Jungkook mula mendekati Tzuyu sambil membuka pakaian yang tersarung di badan nya .

Dia mula mencium Tzuyu dengan ganas sambil membuka baju Tzuyu dengan laju .

"Arhh . Awww sakit " Tzuyu berasa sakit apabila Jungkook menggigit puting susu Tzuyu .

Dia mula membaringkan Tzuyu .

Dan mereka dalam keadaan berbogel .

Jungkook terus menghentak dick nya ke pussy Tzuyu .

"Arhhh .. tskk tskk tskk .. sakit Jungkook .. awwww ahhh ahh " Tzuyu merayu kesakitan .

Jungkook menghentak-hentak dick nya ke pussy Tzuyu hingga Tzuyu meraung kesakitan .

"Ahh ahhh ahh ahh .. sakitt jung-kook arhhh mmmmm su-dah ..." Tersekat-sekat Tzuyu berkata kerana dia tidak boleh menahan lagi kesakitan yang melampau .

" No .. abang tak pancut lagii sayang .." Jungkook mula melajukan gerakan itu .

Plop plop plop

Bunyi kuat berlaga .

"Arhhhhh!!! ... tskk tskk tskk ...sakittttt !!!! ..ahhh ahh ahhh" Tzuyu menjerit kesakitan .

Bergoyang-goyang katil itu akibat Jungkook .

Cruet cruet .

Akhirnya Jungkook cum di dalam vagina Tzuyu .

"Thankss sayang . Abang nak lagi ." Jungkook mengusap perut Tzuyu .

"saya tak larat Kook " Tzuyu lemah .

"No .. sayang kena puaskan nafsu abang ." Jungkook terus menujah dengan laju dick nya ke pussy Tzuyu .

"Arhhhh !!! No ..." Tzuyu menjerit lemah .

Jungkook menghentam Tzuyu hingga ke subuh .

Bersambunggg ...
Hai guyss ..
Nak chap lagi ? .
Vote n komen dulu
Bye....

Sayang Ku Jungkook 💕 》TzuKook 🙈❤Where stories live. Discover now