Chap 3

380 6 0
                                    

"Jung ohh jungg " Tzuyu mencari anak nya yang entah ke mana ruang tamu takde haih mana kamu Jung ! .

"HAHAHHAHAH ! habislaa dady oleh mamy  ." Kedengaran suara Jungyu ketawa di bilik nya .

Krekk .

Tzuyu membuka pintu itu dan ....

"Jungkookk ! " Tzuyu terkejut kerana teddy bear kesayangan nya hancur oleh Jungkook dan Jungyu .

"Ya tuhan .. teddy akuu ...hskk..hsk..tskk ..tskk.." Tzuyu menangis macam kanak-kanak kerana habis teddy bear nya hancur oleh Jungkook dan Jungyu ..

Bum !

Tzuyu menghempas pintu itu dan dia membawa keluar teddy bear kesayangan nya .

" haaa .. haa.. haa ..habisslaa dady ..." Jungyu segera ke katil untuk tidur . Takuutlaa tu ! .

Jungkook pun keluar dari bilik Jungyu .

"Hskk hskk ...tskk tskk ..." Tzuyu masih lagi menangis sambil memegang teddy bear nya .

"Sayang aku minta maaf ... " Jungkook mendekati Tzuyu dan meminta maaf .

"Takpayah nak minta maaf bagaii ...tskkk ..hskk hskk hskk ..aw-ak ten-gok ni .. hskk hskk ..teddy bear saya rosak ." Tzuyu menangis teresak-esak .

"Ok ok ... nanti ak beli ?" Jungkook cuba memujuk Tzuyu .

Terus tangisan Tzuyu terhenti .

"Betul ? Janji ? ." Tzuyu menunjuk jari kelingking nya .

"Betul sayangg ..." Jungkook terus mengusap hidung Tzuyu yang merah akibat menangis .

Tzuyu memandang Teddy bear nya .

Jungkook mengangkat dagu Tzuyu .

Dia mencium lembut bibir Tzuyu .

"Kenapa cium saya ? " Tzuyu memandang Jungkook dengan pelik .

"Kenapa tak boleh ? ." Jungkok mengangkat kening sebelah .

Tzuyu terus diam .

"Boleh ... tapi saya terkejut tau ." Tzuyu menjeling Jungkook .

"Aku boleh belikan kau patung . Tapi dengan satu syarat . " Jungkook tersenyum sinis .

"Apa ? " Tzuyu mengerutkan kening nya .

Jungkook membisik telinga tzuyu .

Pipi Tzuyu mula merah .

"Taknak ... saya taknak ." Tzuyu membantah .

"Ok kalau macam tu .... Takpayah laa kalau begitu . " Jungkook senyum sinis .

"Ok ok ok .... saya akan ikut syarat awak . Puass ? " Tzuyu menjeling tajam Jungkook .

Jungkook tersenyum menang .

Nak tau tak apa Jungkook bisik kat Tzuyu ?

Vote n komen dulu baru saya bagitahu .

Ok bye 💕

Sayang Ku Jungkook 💕 》TzuKook 🙈❤Where stories live. Discover now