Už prešli 3 dni hľadania ďalšej dediny. Za tú dobu som zistila mnoho. Napríklad veľa ľudí ma nenávidí. Ale Radoslav ich vždy len odignoroval a pokračoval vo snení, že princezná teda ja, je iná. Nechcela som mu ničiť sny tak som na to nikdy nič nepovedala.
A čo robíme teraz? Radoslav si práve všimol ďalšiu vesnicu a ideme k nej. Fíha táto vesnica je oveľa väčšia ako tá v ktorej býval. A je tu oveľa viac kamenných domov.
Zastal pri drevenom. To teda nie pôjdeme pekne do kamenného. Rozbehla som sa a zastala pred kamenným domom.
„Dievča." chytil ma za rameno, „mali by sme ísť do dreveného." doplnil.
„A prečo?" spýtala som sa.
„Pretože!" skríkol po mne a začal ma ťahať ku drevenému domu. Ale bolo pozde pretože som zaklopala na dvere. Nič sa nedialo tak som otvorila. Uvidela som tam knihu, počkať tú knihu som videla vo sne.
Flashback
Kráčam lúkou. Zrazu som zazrela kamenný dom. Zaklopala som. Nič. Niečo vo vnútri mňa mi hovorilo 'Otvor' tak som otvorila. Uvidela som stôl a na ňom knihu v ktorej bolo napísané: ‚Ak chceš byť voľná musíš o niečo prísť.' Keď som sa otočila videla som moju mamu ako sa topí. Pozrela som sa znova na knihu a bol tam iný text: ‚Ak budeš milá príde k tebe niekto koho budeš mať znovu rada'
Koniec FlashbackuPodlomili sa mi kolená a začala som plakať. Žeby som prišla o moju mamu len kvôli tomu, že som bola zlá? Téda, netušila som, že týranie a vypchávanie ľudí ktorí povedali, že som monštrum alebo nevychované decko mi môže zobrať mamu.
YOU ARE READING
Princezná temnoty
FantasyČlovek by povedal, že princezné budú milé ale Ethal je výnimkou. Aj keď je pekná neznamená, že bude taká i vo vnútri. Ale čo sa stane keď ju niekto zmení?