10. Voz

125 1 0
                                    

Práve som sa zobudila. Cítim obrovskú bolesť hlavy a vidím len čiernotu. A občas započujem potôčik alebo zvuky vtákov čo nebolo vôbec obvyklé v jaskyni.

________pozdejšie_____________________

Začínam pomaly vidieť a prvé čo mi udrelo do učí bolo, že je tu veľké svetlo. „Mohli by sme skontrolovať princezničku vzadu." povedal nejaký človek očividne tu nebude sám keď hovoril v množnom čísle.

„Ale kráľ povedal, že sa jej nemáme dotknúť." povedal niekto druhý.

„To je ako keby som povedal, že si debil bola by to pravda? V tomto prípade hej pretože si debil." zasmial sa.

Zastali niekde uprostred neviem čoho a začali sa pomaly otvárať dvere od voza. Vypadá ako Eudínius Vincesky.

Možno to aj on je, ale čo ja viem. „Nič jej nesprav pretože kráľ ponúka 100 dúkatov za živú princeznú a ty predsa chceš byť bohatý?" spýtal sa ho Eduard Eudínusov brat.

Obidvaja boli vyhostený z hradu za krádež. „Máš pravdu, ale putá jej môžem dať." vybral si niečo z vrecka.

Akože toto nemôžu byť putá, putá sú sivé dúfam, že som len zabudla ako vypadá sivá a hnedá. Pomaly sa ku mne priblížil a dal mi "putá".

Pričuchala som si k nim. No tak toto nemyslia vážne nie len, že je to hnedé ale smrdia. A viac to opisovať nebudem.

„Už nie si v takom luxuse ako doteraz." pripomenul mi. „Aspoň nie som na mizine ako ty." ukázala som naň ho.

„Čo si to dovoľ....jaj zabudol som k princezničke sa všetci musia chovať zdvorilo čo?" spýtal sa. „Hej ty hlupák starý!"

Princezná temnotyWhere stories live. Discover now