14. Mám ho stále rada

101 1 0
                                    

Ethal pov.

Prešli pár od kedy má zaviedli do nejakej úplne vzdialenej dediny prvé 2 dni mi nedávali nič jesť proste týrali. A teraz som ich otrok.

Eduard mi povedal, že dneska keď sa zotmie môžem odísť. Síce mu neverím ale vyskúšať môžem.

Po nociach ma chodil navštevovať a vyprával mi o Maximiliánovi, človeku ktorý skrotil 3 drakov za sebou. Človeku ktorý sa nebál riskovať.

Volal sa Maximilián Kibsky. Eduard mi tiež povedal, že je to Radoslavovi brat. A, že mu do očí vstúpila nenávisť od kedy som tu.

„Nemôžem za to" pomaly som sa schúlila do klbka a začala plakať.

Nemohla som vedieť, že by sa toto stalo. Proste nie.

Maminka mi vždy hovorila, že viem pekne spievať ale od vtedy čo odišla všetko sa zmenilo. Už nie som taká nevinná ako predtým.
Pomaly som otvorila ústa a začala spievať pieseň ktorú mi mama vždy spievala keď som sa bála.

Keď nevieš čo so životom,
spievaj, s-spievaj.
Nič nemôže byť horšie,
ako zabiť ľudskú dušu.
A keď to spravíš tak neutekaj,
neutekaj postav sa tomu.
I keď vieš, že na hlave máš hrču,
tak ju nezaliepaj nezaliepaj.
Neskrývaj sa tomu....

Ďalej som nemala silu spievať. Prečo mi vrazil mínu pod nohy? Prečo sa len zahrával s mojimi citmi.

Najradšej by som ho teraz objímala.

_____________večer____________________

Práve som počula ako odišiel Eudínius. Cestu do jaskyne si pamätám. Mali tu 2 koňov. Vysadla som na jedného a išla. Nerada to uznávam ale vo vnútri som dosť citlivá duša.

Keď už som dorazila na miesto. Vstúpila som do jaskyne samozrejme bez koňa.

Videla som vzadu svietiť niečo nové. Bol tam dátum 2019 5.3. vstúpila som. Vstála som tam a nič sa nedialo tak som otvorila dvere a bola som úplne inde.

Dala som si moje šaty. Áno stále mám môj batoh. A potom som išla do budovy s nápisom Hotel u Jánošíka.

Povedala som, že idem na izbu. A prekontrolovala som každú až kým som dorazila do tej kde bol on. Spal tak som si zobrala papierik. A áno aj ten som si zobrala. A napísala som tam.

______________________________________
Drahý Rads,
mám ťa stále rada i keď viem, že je to nenormálne. Chcela by som sa s tebou stretnúť pred tou budovou s nápisom O2.

PS: spala som v tvojej izbe ak tu ešte som tak si vstal skorej
______________________________________

Princezná temnotyWhere stories live. Discover now