AsYa On Same Bed On First Night😍😂

2.3K 68 3
                                    

Zoya was too tired today! So she went on bed early!
At 12am, someone came in her room.
After few minutes he slept on bed.
Suddenly Zoya felt as if someone is there. And someone's hand came over her shoulder. And she scremed very very very loudly...
Zoya-"Aahhhhhhhhhh... Koi bachao!"
Zoya make the lights on.
Zoya kept on screming...
Zoya-""Koi bachaoooo... Chorrrr... Chorrrrr..."
Guy-"Miss. Farooqi... Will you shut your mouth?"
Zoya saw that he was Asad.
Zoya-"Allah Miyan! What's wrong with you Mr.Khan! Aapko sharam naam ki cheez veez he bhi ki nahi? Itni raat ko kisi ladki ke room me aate ho aur vo bhi uske bed par sone? What's wrong with you Mr.Khan?"
Asad-"Shut your mouth. Its my room. Not yours. Aap mere room me so rahe ho. Na ki mein."
Zoya-"Oh! Really. To ab aap chahte ho ki aap jese chor ko yeh kamre me rehne du taki aap mere kamre ka sara samman chori kar lo. Mr. Khan mene nahi socha tha ki itna bada aur famous  landlord ek chor niklega!"
Asad-"Shut your mouth. Its my house. Its my room. Aap galat room me aa gaye ho."
Dilshad and Tamatar came in on listening Zoya's scream.
Dilshad-"Zoya! Kya hua beta? Kyu chilla rahi ho? Tum is room me kya kar rahi ho? Ye to Asad ka kamra hein. Ye Asad hein, mera beta."
Zoya-"Ha vo to pata he ki yeh aap hi ka beta hein lekin Is kamre mein matlab? Aapne mujhe yahi kamra kaha tha na phuphi?"
Dilshad-"Zoya mene baaye jane ko kaha tha. Daaye mein Asad ka kamra hein."
Zoya-"Ohh. Mujhe dhyaan hi nahi raha daaye aur baaye ka. Sorry phuphi!"
Asad-"Now get out Miss.Farooqui"
Zoya-"Ja rahi hu Mr.Khan!"
Asad-"Stop calling me Mr.Khan"
Zoya-"Aapne kaha tha Sir bulane ko. Par aap mere koi boss voss to nahi ho jo apko Sir bolu. So I'll call uh Mr Khan only... Okay Mr.Khan!"
Asad-"No ways! Call me Sir. Or call me nothing!"
Zoya-"Aap itna kyu chidte ho Mr.Khan? I mean nothing!"
Zoya went from there and slept in another room.

In morning,
Zoya- "Phuphi, ek baat puchu?"
Dilshad-"Ha pucho beta!"
Zoya-"Ye Mr.Khan itna chidte q he jab me unhe Mr.Khan bulati hu toh?"
Dilshad-"Vo beta, bachpan me uski ek hi dost thi. Uski best friend. Vo use Mr.Khan bulati thi! To uske alava usne kisi aur ko hak nahi diya use Mr.Khan kehne k liye! Isilye please tum use Mr.Khan mat kaho."
Zoya started thinking something....

FLASHBACK...
A SMALL GIRL AND BOY WERE SEEM TO BE  BEST FRIENDS. THEY PLAY WHOLE DAY. THEY EAT FROM SAME TIFFIN. THEY VISIT EACH OTHER'S HOUSE.
BOY-"ZOYA...PROMISE KAR... TU KABHI MUJHE CHOD KAR NAHI JAYEGI...TUJHE PATA HENA KI TU MERI BEST FRIEND HE. TERE ALAVA MERA AUR KOI DOST NAHI HE. PATA HENA."
GIRL-"I PROMISE MR.KHAN... KABHI TUJHE CHOD KAR NAHI JAUNGI."

FLASHBACK OVER...

A tear fall from Zoya's eye.
Dilshad-"Kya hua Zoya? Tum ro rahi ho?"
Zoya-"Nahi phuphi. Kuch yaad aa gaya tha. I m fine."

Asad Aur Zoya Ki Prem Kahani(Completed✔)Where stories live. Discover now