Zoya went from there.
Asad went to her.
Zoya-"Kya he Mr.Khan? Kyu aaye he aap? Vapis lene? Me nahi jane vali apke sath kahi bhi. Samjhe aap."
Asad-"Dekhiye! Miss. Farooqui. Ammi pareshan hein! Ghar chaliye."
He raised his voice.
Zoya-"Mr. Khan! Chilaaye mat. Shayad apko pata na ho me ise bhi ucha bol sakti hu. Me sirf phuphi ki vajah se chal rahi hu."
Asad starts going.
Zoya-"Well you know what! Aap jo baar baar mujhe judge karte hena. Mujhe bilkul acha nahi lagta."
Asad-"Well that's so bad, Can we go now?"
Zoya-"Allah kare aapko kisi esi ladki se pyaar ho jo jeans pehenti ho,ziddi ho,apna dimag rakhti ho aur azaad khayal ho aur aapka banaya ek bhi rule na maane."
Asad-"Allah kare aapko koi esa ladka mile tehzeeb ki ahemiyat sikhaye,tameez ka matlab samjhaye,aapke par kaate aur aapka dimaag sidha kare."
They gave an angry look to each other and started going.
And suddenly Zoya's leg slipped but Asad caught her. They had a beautiful eyelock and some shooting stars fell in the sky.
At night,
Asad was in his room. Remembering what Zoya told to him...
"...Allah kare aapko kisi esi ladki se pyaar ho jo jeans pehenti ho,ziddi ho,apna dimag rakhti ho aur azaad khayal ho aur aapka banaya ek bhi rule na maane...."
Whereas Zoya, in her room...
"...Allah kare aapko koi esa ladka mile tehzeeb ki ahemiyat sikhaye,tameez ka matlab samjhaye,aapke par kaate aur aapka dimaag sidha kare."
Zoya-"Allah miyaan! What's wrong with you? Me kisi ese Akdu Ahmed Khan se pyaar karungi! Ho hi nahi sakta."
In Asad's room,
Asad-"Impossible. Mujhe pyaar ho hi nahi sakta."
In Zoya's room,
Zoya-"I can't imagine ki me itne rude insaan se pyaar karungi, What Nonsense!"
In Asad's room,
Asad-" Ek behuda,beshatam ladki se mein pyaar karunga! Kabhi nahi! It's not possible."
In Zoya's room,
Zoya-"Naam kya rakh diya Asad gharwaalo ne, apne aap ko bablu sher samajte hein! Sara din shero ki tarah guraate rehte hein! Grrrrrrrrrr...."
And then they remembered their eyelock of their night of shooting stars.
Zoya-"Alaah miyan! What's wrong woth me. Mein aur Mr. Khan! No ways. Me aapki wish kabhi puri nahi hone dungi Mr. Khan. Keep dreaming."
Asad-"Khwabon me bhi mat sochna Miss. New York, jaa kar apne dimaag ka ilaaj karwao."
And they went to sleep.
YOU ARE READING
Asad Aur Zoya Ki Prem Kahani(Completed✔)
FanfictionZoya- Independent Yet Broken. No Family Asad-Akdu,Emotionally Challanged. Mum and Sis are his life. Lets See their burning chemistry!🔥🔥🔥