Cuteee AsYaaa😍😍😍

1.9K 58 4
                                    

In morning,
Zoya was in the kitchen.
Dilshad came in kitchen.
Dilshad-"Are Zoya... Kya kar rahi ho? Nasta me bana dungi. Tum itni subah subah kya bana rahi ho?"
Zoya-"Phuphi vo mene socha Mr.Khan... ummm.. I mean 'nothing' k liye chocolate cake bana du. Unhe pasand hena."
Dilshad-"Tumhe kese pata use chocolate cake pasand he? Aur yeh nothing kya he? Tum Asad ko nothing keh rahi ho?"
Zoya-"Umm.. phuphi... chocolate cake kise nahi pasand! Mene assumption lagaya aur dekho sahi kaha na! Aur kal hi to Mr. Khan ne kaha na ki stop calling me Mr.Khan or call me nothing! To aaj se me unhe nothing hi kahungi😂. Vese phuphi aapke bete itne emotionally challanged kyu hein?"
And Asad came from back and listened Zoya telling about him being emotionally challanged.
Asad-"Aapko koi problem Miss.Farooqui! Me jesa hu apki tarah to nah hu atleast!"
Zoya-"Meri tarah matlab? Kya burai hein mujhme? Phuphi dekho aapke bete kya keh rahe hein!"
Dilshad-"Asad... kya he yeh? Chodo na bechari ko."
Asad-"Ammii.. yeh bechari nahi he. Please..."
Asad went to dinning table.
Zoya kept chocolate cake on table.
Asad got happy. He smiled.
Asad-"Thank you ammi. Aapne mere liye cake banaya! Ye toh dikhne me hi kitna yummy hein!"
And looked up and saw Zoya.
Asad-"Aap! Aapne banaya yeh?"
Zoya-"Ji! Apka favourite hena isily!"
Asad ate it.
After eating first bite,
Asad-"Zoya! Ammi inhone bilkul Zoya ki tarah banaya he. Mujhe aaj sach me uski yaad aa gai!"
Dilshad also ate it.
Dilshad-"Ha! Yeh to bilkul vesa hi he jese Zoya banati thi. Zoya tumne kaha se sikha esa?"
Zoya-"Ummm... Vo meri ek dost thi. Usne sikhaya."
Asad got up and hold Zoya.
Asad-"Kahi vo Zoya Siddhiqi to nahi thi Miss.Farooqui. Please kahiye kaha se sikha aapne?"
They had a pleading eyelock.
There was pain in Asad's eyes.
He wanted Zoya...
Zoya thinks(Mene Mr.Khan ko ese kabhi nahi dekha! Itna chahte he yeh apni Zoya ko. I m so sorry Mr.Khan. Jab tak me vo nahi kar deti jiske liye me yaha aai hu tab tak me apko nahi bata sakti ki mein aap hi ki Zoya hu)
Zoya-"Nahi! Vo Meeta thi. Koi Zoya nahi! Aur Zoya to ek hi he. Mein. Ekdum unique."
Asad-"Vese thank you for the cake. I was missing my Zoya."
Zoya smiled.
Aapke liye ek aur cheez hein Mr.Khan...
Sorry. Aapke liye kuch banaya he mene!
She brought a sandwich with a smiley drawn on it.
Asad smiled.
Asad-"Thank you Mis..Farooqui!"

Asad Aur Zoya Ki Prem Kahani(Completed✔)Where stories live. Discover now