Horror

896 52 0
                                    

Jako iż dzisiaj była sobota mogłaś spać ile zechcesz ale zobaczyłaś iż wybiła godzina 11:00 postanowiłaś wstać. Poszłaś do łazienki odbyć swoją poranną rutynę i zeszłaś na dół na śniadanie. W salonie zobaczyłaś siódemkę mężczyzn w tym Twojego brata i oczywiście Jimina. Powiedziałaś krótkie "cześć " i weszłaś do kuchni. Zaczęłaś jeść przygotowane kanapki. Po ich skończeniu wstawiłaś talerz do zmywarki i wyszłaś z kuchni.
Przechodząc przez salon zaczepił cię twój brat.
Tae: T/I chodź do nas
Zauważyłaś Jimina wpatrującego swoje brązowe oczy w ciebie.
Zgodziłaś się tylko z jednego powodu.
Chciałaś w końcu odzyskać swój telefon. Usiadłaś więc obok Jimina. Wszyscy chłopcy byli głodni więc ruszyli do kuchni.
Tae: Jimin a ty nie idziesz?
Jimin: Nie ja już jadłem..
Zostaliście sami..
Zaczęłaś przesuwać swoją rękę w stronę jego bioder. Wzięłaś rękę i już miałaś chwycić telefon lecz złapał twój nadgarstek.
Jimin: Panno Kim..
Nachylił się nad twoim uchem i powiedział:
Jimin: Jeśli chcesz swój telefon wystarczy poprosić.
T/I: ugh.. poproszę
Jimin: Nie tak..
T/I: Panie Park czy mógłby pan oddać mój telefon?
Jimin: Mógłbym ale wtedy nie było by zabawy.
Skorzystałaś z chwili nieuwagi mężczyzny i wyjęłaś telefon z jego kieszeni. Jimin przybliżył twarz do twojej. W tej chwili miałaś ochotę go zabić a jednocześnie pocałować. Mężczyzna wstał i wyszedł z pokoju..

*20:00*
Twój brat wpadł na "genialny" pomysł oglądania horroru. Po skończonym seansie poszliście wszyscy do swoich pokoi. Bardzo się bałaś. Twoje serce zaczęło bić w nieowrybrażalnym tempie. Zaczęłaś cicho piszczeć ze strachu. Nagle w twoich drzwiach stanął mężczyzna.
Jimin: Coś się stało?
T/I: Ja.. ja.. ja się boję.
Jimin: Nie bój się to tylko film.. może zostawię specjalnie otwarte drzwi.
( Twój pokój był na wprost pokoju Jimina - łączyła was wspólna łazienka)
Gdy Jimin poszedł jeszcze bardziej zaczęłaś się bać. Nie wytrzymałaś wyszłaś łóżka i przez łazienkę wbiegłaś do pokoju Jimina.
T/I: Mogę z Tobą spać?
Jimin: Eh.. dobra
Szybko wskoczyłaś do łóżka i przykryłaś się kołdrą po chwili usnęłaś.

POV Jimina:
Obudziłem się pierwszy. Zobaczyłem że T/I jest do mnie przytulona. Co prawda było mi dość niewygodnie ale nie chciałem jej budzić a Poza tym było mi przyjemnie.
KONIEC POV Jimina

Obudziłaś się i zobaczyłaś wpatrującego się w ciebie Jimina. Wyglądał dość słodko w tych rozczochranych włosach. Dopiero po chwili dotarło do Ciebie że jesteś przytulona do Jimina. Momentalnie się od niego oderwałaś.
Jimin: Co się dzieje?
T/I: em.. ja nie wiedziałam.. przepra..
Nie zdążyłaś dokończyć bo do pokoju Jimina wbiegł twój brat.

Tae: Jimin chodź szybko na dół bo..
T/I ? A co wy tu robicie?

CDN..

Teach Her..Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz