טוב כתוב לה מפלצת בשם אז היינו צריכים להגיע אליה בשלב מסויים.
המפלצת מלוך נס, הידועה גם בשם "נסי"
היא מפלצת אגדתית שחיה, כביכול, בלוך נס שבסקוטלנד.אזכורים למפלצת השוכנת בלוך נס מופיעים בסיפורים מלפני כ-1,500 שנה. ההתייחסות הראשונה הידועה לדמות המפלצת שבלוך נס היא בספר המתאר את סיפור חייו של הקדוש הנוצרי קולומבה, בו מסופר איך בשנת 565 לכאורה הציל את חייו של פיקט (סקוטי קדום) מידי מפלצת על האגם נס. רבים מפקפקים באמינות הסיפור, ומציינים סיפור אחר בו קולומבה מחסל דוב בר באמצעות קולו בלבד.
הדיווח המודרני הראשון על "מפלצת" התרחש ב-2 במאי 1933. העיתון אינוורנס קוורייר פרסם סיפור על זוג מקומי שראה, לדבריו, "חיה ענקית מתגלגלת וטובלת באגם". הדיווח הפך לסנסציה עיתונאית והעיתונים הלונדוניים שלחו כתבים רבים לאגם בניסיון להשיג תמונה של ה"מפלצת" (כינוי שהעניק לחיה עורכו של הקורייר). קרקס אחד הגדיל לעשות והציע פרס בסך עשרים אלף פאונד למי שילכוד את המפלצת.
חוקרים רבים בדקו ברצינות את רעיון הימצאותה של מפלצת באגם באמצעות מחקרים גאולוגיים, סונאר וצלילה, ולא הצליחו להוכיח שהיא קיימת או לספק ראיות משכנעות לכך. מחקר אחד העריך שעל פי גודל גופה המשוער של המפלצת וכמות הדגה המצויה באגם, המפלצת לא יכולה להתקיים בשל מחסור במזון. יש שאומרים שככל הנראה המפלצת היא פלזיוזאוריה ששרד עד היום.
אז אני מאמינה שהיא קיימת, סתם זה רק חלום שלי. למען האמת היה מאוד קשה להסיג דברים על נסי כי כל מה שיש זה תצפיות עלייה ועל זה שראו אותה איפשהו.
לפי דעתי זו מפלצת מאוד מעניינת והיא ממלאת לנו את העולם בקצת יותר פנטזיה.
כיף לחשוב על זה שקיימים יצורים קסומים.אז למי שלא שם לב שבוע שעבר לא היו בכלל. אני מצטערת מאוד, עבר עליי שבוע קשה יחסית ולא היה לי ממש זמן.
אני חושבת שמעכשיו יעלה פרק רק פעם בשבוע.אז נתראה ביום שני לסיפור הבא.
YOU ARE READING
סיפורי מפלצות
Acakתמיד שמענו על המפלצות, אלו שמתחת למיטה או במיתולוגיות או בסיפורי אימה. אבל הגיע הזמן שנדע עוד על אותן מפלצות מפחידות מהסיפורים. אלו סיפורי מפלצות, יהיה פה מידע רב על מפלצות ממתולוגיות, סיפורי עם, דת, סיפורי אימה ובכללי על כל המפלצות