Chapter 4 ; Mr.Silver

46 10 1
                                    

Yoongi tersenyum senget

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Yoongi tersenyum senget.Belum pernah dia jumpa orang yang baling kasut dekat dia.Kasut tinggi pula tu.

Kasut tinggi Joo Hee diambil lalu dia berjalan ke arah gadis itu.

"Ada...apa-apa sebab ke cik baling kasut tinggi dekat saya?"

Joo Hee menjeling Yoongi.Walaupun semalam dia tidak nampak wajah lelaki itu sepenuhnya,tapi dia pasti,lelaki inilah yang dijumpainya malam tadi.

"Sebab?Saya rasa awak tak perlukan sebab untuk saya bagitahu sebab apa saya baling kasut dekat awak," kata-kata Joo Hee sedikit sebanyak membuat Yoongi keliru.

"Benda kau merepek ni?"

"Haih,saya yang mabuk ni pun ingat encik.Takkan encik yang sedar tu tak ingat saya?"

Kemudian,barulah Yoongi teringat kembali.

Gadis berambut perang cair dan pakaian serba hitam

"Ooh,kau lah yang muntah atas kereta aku semalam ya?Dasar tak sedar diri.Patut aku yang baling kasut dekat kau,"

"Habis semalam awak kutuk saya tu kenapa?Ingat saya je yang patut kena?Awak pun samalah,"

"Eh,salah sendiri tak nak mengaku"

Joo Hee menggulingkan matanya ke atas.Dia memandang ke sekeliling,nasib hari ni cuti awam.Tak ramai yang datang ke pejabat.Dan tak ada orang yang perhatikan mereka berdua.

Kalau tak,masak dia nanti.

Kasut yang masih berada di genggaman Yoongi cuba untuk dirampas semula tetapi lelaki itu hanya tersengih.

Kasut itu kini dijulang tinggi,jelas sekali tidak membenarkan gadis itu menuntut kembali kasutnya.

"Bagi aku lah," marah Joo Hee namun dia hanya menerima gelengan kepala daripada Yoongi sebagai balasan.

"Kau baling kasut dekat aku.So sekarang aku balas balik apa kau buat," dia tersenyum sinis.Kasut itu dipegang erat dengan kedua-dua tangannya.

"Berani kau—"

PRAK!

Mulut Joo Hee ternganga.Kasut yang tadi elok sahaja kini sudah terbelah dua.

"There you go stupid blonde," Yoongi ketawa kecil.Puas mengenakan gadis itu,dia akhirnya beredar.Tak tahulah nak pergi mana,tapi pandai-pandai lah dia cari presentation room tu.

Heart Seekers || MYGWhere stories live. Discover now