"Kenapa pula aku yang kena minta maaf?" ,dahi Joo Hee berkerut,tanda tidak bersetuju dengan cadangan Hyun Jae.
"Minta je lah maaf.Orang mabuk muntah dekat tandas,kau mabuk muntah atas kereta orang.Dah lah atas kereta artis.Kalau fans dia tahu,mahu jadi kentang lenyek kau nanti," bebel Hyun Jae menerusi telefon.
Sementara mencari fail yang diperlukan oleh ayahnya,Joo Hee berfikir buat sementara waktu.
'Pelik je nak minta maaf dengan artis.Buat-buat lupa pasal tu je dah lah'
"Bukannya aku dengan dia jumpa lagi pun.Kalau aku jumpa dia lagi,nantilah aku minta maaf.Aku yang salah,kau pula yang panik," balas Joo Hee.
"Mestilah aku panik.Time tu aku yang kena hentam dengan dia.Kau apa tahu?"
Joo Hee menggulingkan matanya ke atas,"dahlah.Aku nak pergi meeting ni,nanti kau sendlah dekat aku nama orang tu.Nak tengok,artis tu popular sangat ke sampai fans dia nak kejar aku," akhirnya perbualan itu tamat di situ.Joo Hee sudah malas nak melayan Hyun Jae.
Sudah 3 jam mereka berbual melalui telefon hanya kerana hal itu sahaja.
"Miss Kang,are you ready?" Kedengaran suara Sage memenuhi ruang pejabatnya.Setelah menjumpai fail-fail penting dan buku notanya,Joo Hee mengangguk.
"How many people will join this meeting?"
"Not much,just you,Chairmain Kang with his old friend and..."
Joo Hee mengangkat kening apabila ayat Sage tergantung. "And who?"
"And Min Joon"
Mendengar nama lelaki itu,Joo Hee terus ketawa besar.Apa sahajalah rancangan ayah dan Min Joon tu?Mana-mana ayahnya pergi,Min Joon pun dibawa.Baik jadikan Min Joon tu anak angkatnya sahaja!
YOU ARE READING
Heart Seekers || MYG
Storie d'amoreAku tak minta banyak,aku cuma mahu kau kekal di sisi aku. #heartseeker #angstseries1 #originalbook ※SuChel※ Started : 03 . 09 . 18 Finished : ©jimineastry2018