Stony

9.6K 170 10
                                    

Pořád jsem měl sto chutí mu zavolat, ale ovládl jsem se. Nechápal jsem, proč mi tak chyběl. Chtěl jsem znovu spatřit jeho tvář, jeho blond vlasy a ten medově znící hlas. Kdybych mu ale zavolal, ukázal bych tím svou slabou stránku k němu, což se nesmí stát! 

------------------------

Už to byl měsíc, co proběhla Občanská válka a já každou noc litoval toho boje. Neovládal jsem se. Stěží se teď vyspím, protože když zavřu oči, vybavuje se mi ten boj. Jednoho dne jsem se ale konečně odhodlal mu napsat. Jen krátkou SMSku.

V 15:30 v Central Parku.

Popravdě jsem se bál, protože jsem neměl šajna, jestli tam přijde, ale jak ho znám, tak přijde. Čekal jsem tam na lavičce v lehkém převleku. Sluneční brýle, kšilt a lehký kabát.
Bylo už 15:54 a já to chtěl vzdát, ale přišel. „Jdeš pozdě..." prohodil jsem, aniž bych se mu podíval do očí. „Vím, musel jsem si dát na čas." posadil se vedle mě. Minutu jsme mlčky seděli na lavičce jak debilové, než Steve prolomil to ticho.

„Proč si mi napsal?" „Já... No... Eh..." nevěděl jsem, co mu mám říct. Steve si tiše povzdechl a vstal z lavičky. „Pojď za mnou," rozkázal mi a vydal se směrem k chudobné čtvrti. Vydal jsem se za ním, ale připadal jsem si jak ocas. Byla to však výhoda, protože jsem se mohl nenápadně dívat na jeho božsky vytvarovaný zadek! V těch upnutých džínách, co měl na sobě mi začal pomalu stoupat. Bohužel to moje volné kalhoty nedokázali perfektně zamaskovat, ale kabát, kterým jsem se zapnul, už jo.

Došli jsme k menšímu paneláku, který byl pomalu starší než já. Vešli jsme do něj a vyšli poschodí až do posledního patra, kde měl nejspíše svůj úkryt v jednom z těch pokojů. Pokoj číslo 56. To byl jeho pokoj. Vešel jsem k němu jako první a rozhlédl se. Docela si tam udržoval pořádek, ale ty zdi a ta podlaha... Nebylo to prostředí zrovna pro můj vkus. „Hádám, že tady teď dočasně bydlíš, že?" zeptal jsem se Steva, který zamkl dveře a obrátil se ke mně. To mě trošičku zneklidnilo. „Hádáš dobře, ale jsem tu zatím sám." „Ptám se asi zbytečně, kde jsou ostatní, protože mi to neřekneš, co?" „Jo, ptáš se zbytečně, ale nejspíš vím, proč ses chtěl sejít a navíc, takhle tajně," ušklíbl se na mě. „Oh...Vážně? A proč tedy?" 

„Protože mě miluješ," políbil mě a mě už totálně stvrdnul. Spolupracoval jsem a jazyk nechyběl. Oba dva jsem si vzájemně zaplétaly jazyky a já ho konečně chytil za ten božsky vytvarovaný zadek a zmáčkl ho. On si mě více přitiskl k sobě čímž ucítil moji erekci. Uchechtl se a přestal mě líbat. „Už dlouho jsem to tušil." „Tak proč si nic neřekl? Možná by potom nevznikl ten boj mezi námi a..." přerušil mě dalším a mnohem vášnivějším polibkem. Vzal mě do náruče jako nevěstu a odnesl mě do menší ložnice, kde mě pohodil na postel. Stál tam před postelí a sundal si všechen vršek, až tam stál jen v upnutých džínách a jeho břišáky byly šíleně sexy! 

Skočil na mě a zuřivě mě začal líbat a strhávat ze mě oblečení. Spolupracoval jsem, ale vadilo mi, že měl navrch. On ze mě strhával všechno oblečení a já mu sundával kalhoty a potom trenýrky. Pak jsme tam byli oba dva nazí. Začal mě líbat na krku a pomalu přejížděl dolů, až došek k mému penisu. Jemně ho políbil, než ho začal pomalu soukat do úst. Nejprve to dělal pomalu a já jen sténal blahem. Poté začal zrychlovat a můj dech taktéž. Už jsem se blížil k vyvrcholení, ale on přestal. „Ale no tak!" postěžoval jsem si, ale on se na mě jen ušklíbl a uchopil do ruky můj penis a ladným pohybem to dokončil. Udělal jsem se a jemu to skončilo přímo u pusy. On si to je mlsně oblízl a spolkl. „Tak takhle mi ho ještě nikdo nevykouřil." „To mě těší." Steve se trošku za ten kompliment začervenal. „Teď jsem ale na řadě já," oznámil jsem a během vteřiny jsem na něm seděl já a převzal velení. Teď jsem byl alfa já!

Začal jsem líbat jeho dokonale vypracované tělo, než jsem samozřejmě došel k tomu mackovy. Bože já byl vzrušenej! Jemné uchopení a ladné pohyby ho jen přiměli sténat blahem. Já to udělal opačně. On začal ústy a dokončil to rukama, ale já to dokončím ústy. Rukou jsem přestal, až když jsem měl jeho penis v ústech. Byl tak jemný. Zrychloval jsem, až se mi konečně udělal do pusy. Poté následovalo spolknutí a otočení Steva břichem dolů. On už věděl, k čemu se chystám. Stál mi už v pozoru a čekal kdy ho konečně zasunu do toho božského zadku! 

„Na tuhle chvíli jsem čekal už když jsem tě poznal," prohlásil jsem vítězně. ,,Představ si, že já, až když jsem se do tebe pořádně zamiloval." „A to bylo kdy?" to mě docela hodně zajímalo. „Před měsícem." „Oh... Vážně? No... Dobře," pousmál jsem, ale vrtalo mi hlavou, proč před měsícem. Vždyť jsem snad ten nejvíc sexy muž světa, ne? Jsem nechutně bohatej a ženský po mě letí už od prvního setkání, tak proč Steve teprve před měsícem? Známe se tak dlouho...

„Tony?" „Hmm?" Steve mě vyrušil z myšlení a starostlivě se na mě koukl přes rameno. „Vše v pohodě?" „Jasně že jo, když tady šukám toho nejvíc sexy hrdinu vůbec!" „No ještě si s tím nezačal..." uchechtl se. To mě trošičku pobouřilo, a tak jsem mu ho tam vrazil, až po koule. Na ten jeho hlasitý vzdychot nikdy nezapomenu. Začal jsem přirážet a naše vzdychání se rozléhalo po ložnici. Ještě víc jsem přidal na tempu, než jsem konečně vyvrcholil. Tak dokonalé vyvrcholení... Vystříkl jsem to do něj a měl jsem v jednu chvíli pocit, že jsem do něj snad vypustil i duši. Vyčerpáním jsem si lehl vedle Steva, který se zase otočil na záda a oba dva jsme oddychovali. 

„Dáme repete?" s úsměvem se mě zeptal Steve, ale já se na něj jen vyčerpaně a otráveně podíval. „Na to, že je ti přes stovku, tak máš větší výdrž než já..." zasmáli jsem se. Byl to ten nejkrásnější den mého života. „Příště ho do mě narveš ty, jasný?" „Určitě," Začínal jsem pomalu klimbat a ještě, než jsem usnul, jsem ucítil teplé objetí mé celoživotní lásky.

Marvel Ships Jednodílovky [18+]Kde žijí příběhy. Začni objevovat