Seděl jsem sklíčeně na lavičce v Avengers základně a upíral svůj zrak do země. Ignoroval jsem dění okolo mě. Přemýšlel jsem, co všechno se stalo. Nedokázal jsem to všechno unést. Thanos mi zabil bratra a k tomu ještě dokázal vymazat polovinu vesmíru. Byl jsem jediná možnost, jak ho zastavit. Zklamal jsem. Jak říkal Thanos: „Měl si mířit na hlavu."
Ty slova mi pořád zní v hlavě.Z myšlenek mě vytrhl Steve, který pořád opakoval mé jméno. ,,Thore? Jsi v pořádku?" „Jo, jo, v pohodě. Já jen..." ,,Musíme vymyslet plán, jak ho dostat!" přerušila mě Nat. Jen jsem s tichým povzdechem vstal a šel si lehnout do pokoje. Bruce se už chtěl ptát kam jdu, ale v čas jsem ho zarazil. „Pokud teď dovolíte, tak si půjdu odpočinout do pokoje..." Všichni přikývli a Bruce ještě dodal: „Nebudeme tě rušit." Věnoval mi menší úsměv a já jemu také.
V pokoji jsem si svlékl jen vršek a kalhoty si nechal. Ulehl jsem do příjemně měkké postele a přikryl se tenkou dekou. Netrvalo dlouho a už jsem tvrdě spal.
Ocitnul jsem se v mém starém pokoji na Asgardu. Nemohl jsem tomu uvěřit, ale poté jsem si uvědomil, že to jsou nejspíše mé vzpomínky jako sen. Stál jsem v prostředku pokoje zády k posteli hleděl jsem z okna na překrásný Asgard. „Stýskalo se ti po domově?" ozval se za mnou až moc známý hlas. Radostně ale i překvapeně jsem se otočil na Lokiho, který stál před zavřenými dveřmi ve svém typickém úboru. „Bratře..." vydechl jsem a nevěřícně jsem ho probodával pohledem. „Ty žiješ!" radostí jsem na něj vyštěkl a usmíval se od ucha k uchu. Loki však jen s nepatrným úsměvem přikývl. „Sice to není taková zkutečnost, jakou by sis přál, ale není to jen sen," pronesl bratr, aniž by ze mě nespustil zrak. „Jak to myslíš?" Nechápal jsem jeho odpověď, ale moc dobře jsem věděl, že to není reálné. Ale pokud to není sen... Tak co tedy?
„Zjistíš... Ale ne teď. Teď si jen užívej," usmál se a já mu úsměv také oplatil, ale něco mi na tom nesedělo. Z jeho očí jsem nedokázal nic vyčíst. Podíval jsem se ještě z okna na překrásný Asgard. Chvíli jsem si ho ještě prohlížel, ale když jsem se otočil, spatřil jsem svého bratra, jak leží na mé posteli svázaný zlatými stužkami. Lekl jsem se toho. Nejvíc mě však zaujalo jeho přirození, které měl schované v rudém sáčku z kožichu medvěda. Ihned jsem ale odvrátil pohled. „Co to děláš?!" trochu znechuceným tónem, ale nejvíc mě vyděsilo to vzrušení. Postavil se mi a bylo to značně vidět.
„Čekal jsem, že tě to vzruší," ďábelsky se usmál. Já měl pořád zakryté oči a lapal jsem po dechu, protože tohle jsem vážně nečekal. „Jestli to bereš jako vtip, tak je fakt pitomej, bratře!" „Já to ale neberu jako vtip. Myslím to vážně. Vím moc dobře, že to chceš. I já to chci a nebráním se tomu." Měl pravdu. Chci to. Pomalu jsem se zase na něj podíval a prohlédl si ho. Loki si s úsměvem klekl na postel, ale dal je trochu dál od sebe. Jeho penis vypadal v tom koženém sáčku větší. Ale na můj nemá... V duchu jsem se uchechtl nad mou myšlenkou a nejistě jsem se pomalu k němu rozešel.
„Neboj se. Já nekoušu," pořád se tvářil tak ďábelsky. Zastavil jsem se přímo u postele a váhal jsem. Loki se odsunul od zdi směrem ke mně a rukou se natáhl k mému poklopci. Začal jej rozepínat. Zavřel jsem oči a čekal, dokud mi ty kalhoty nestáhne. Ani ne po vteřině byly kalhoty i s boxerkami dole a Loki bez žádného čekání uchopil můj penis a začal si ho pomocí rukama třít o obličej. Bylo to příjemné až jsem se celý zachvěl. Cítil jsem, jak jeho konečky prstů mi přejíždějí po koulích a poté je jemně uchopily. Začal je masírovat a druhou rukou přejížděl po mém nadrženém kamarádovi. Celou tu dobu jsem měl zavřené oči a neslyšně vzdychal.
Po minutě mi přestal masírovat koule a přešel k vykuřování. Pomalu si ho souval do úst a jazykem jej ještě lízal jako bonus. Mé vzdychání bylo hlasitější a mé oči se pomalu ještě víc křečovitě zavřely. Chytl jsem Lokiho za hlavu a pomáhal mu mě pěkně vykouřit. Rukama se opřel o okraj postele a zrychloval. Byli jsme sehraná dvojka. Jeho pohyby a mé vzdychání krásně do sebe zapadalo. Udělal jsem se mu do úst, a aniž bych něco řekl, spolkl to, a ještě se mlsně olízl. Konečně jsem se mu podíval do očí a navzájem jsme se usmáli.
Převalil jsem ho na postel a vášnivě ho začal líbat. Stál jsem na čtyřech přímo nad ní a jednou rukou jsem z něj strhával všechny stuhy. Loki mi rukama přejížděl po svalech. Uchopil jsem kožený sáček s jeho penisem a stiskl. Bratr tiše vyjekl, ale nepřestával mě líbat a já jeho také ne. Jednou rukou jsem mu kožený sáček sundal a zvedl jeho penis. Začal jsem mu honit penis a líbat na krku. Lokiho vzdychot se rozléhal po pokoji, než se také udělal. Na nic jsem nečekal a okamžitě jsem ho přetočil na břicho. Byl jsem v té chvíli šíleně nadržený. Loki byl trochu překvapený a možná i kapku vyděšený, ale nebránil se. Klečel tam s opřenými lokty a čekal. Můj už stál v pozoru a byl připraven. Pevně jsem ho chytl za boku a přirazil. Více jsem přirážel a hlasitě vzdychal jako Loki. Po celém pokoji se rozléhaly naše vzdychy a žhavé klasické zvuky při sexu v posteli.
Loki svíral v pěst prostěradlo a totálně se červenal. Poznal jsem to, protože naproti posteli bylo zrcadlo a já se koutkem oka do něj podíval. Bylo to tak zvláštní. Hlavu jsem otočil směrem k zrcadlu a pozoroval jsem nás. V té chvíli jsem vzdychal tišeji a soustředěně nás pozoroval v zrcadle. Jakoby se čas zpomalil a Lokiho vzdychy byly v jednu chvíli tlumené.
Právě šukám svého bratra... Jak? Proč? Proč to tolik chci? Protože ho miluji, ale nedokázal jsem si to přiznat.
Poté se vše vrátilo do normálu a odvrátil jsem pohled od zrcadla. Pevně jsem zase zavřel oči a zařval jsem, jakmile jsem se do něj udělal. Loki taktéž zařval a utichl jako já. Lehl si zpět na záda a zhluboka oddechoval. Já však zase stál a oddechoval. Upíral jsem zrak na kraj postele a snažil si zpracovat všechny své myšlenky. Loki se však začal tiše smát a já ho nechápavým pohledem pozoroval. „Neuvěřitelné. Úžasné! Bratře máš v tom dobrou praxi," pochválil mě a já s úsměvem přikývl.
Ale potom... Potom se Loki začal rozpadat v prach jako když Thanos poprvé luskl prsty. Vyděšeně jsem na něj zíral, ale on se jen usmíval. Poté po něm zůstal už jenom prach. Nejhorší však bylo, že jsem se začal také rozpadat. Poté už jen černo.
Byl jsem celý zpocený, když jsem se vzbudil. Ten sen byl tak reálný.
To nemohl být sen...
ČTEŠ
Marvel Ships Jednodílovky [18+]
FanfictionProstě všechny Marvel shipy, co existují i neexistují ! V některých kapitolách může být charakter jednotlivých postav pozměněn ! Pokud bych chtěla psát o jejich vztahu více, než jen sex, tak o tom shipu napíšu samostatnou knihu. Tady se zaměřuji hl...