Byla tak svůdná a okouzlující. Její atletické tělo bylo perfektně vytvarované. Měla na sobě černý upnutý overal a na hlavě helmu s několika ostrými ostny. Začínala mě čím dál víc přitahovat.
„Kdo jsi?" pronesl jsem z trůnu, na kterém jsem seděl. „Já jsem Hela. Bohyně smrti," odpověděla sebevědomým hlasem a poklekla. Znal jsem ji jen z vyprávění a každý vždy vypověděl, že Bohyně smrti nikdy před nikým nepoklekla. Tak proč tedy přede mnou?
„Proč přede mnou poklekáváš? Myslel jsem, že Bohyně smrti nikdy před nikým nepoklekává," s menším úšklebkem jsem podotkl. „Protože stojím před Thanosem. Vládcem všech kamenů nekonečná. Ten, který dokázal přesně polovinu vesmíru vyhladit pouhým lusknutím," odvětila mi s úsměvem a znova vstala na nohy.
„Proč jsi tady?" To jediné mě teď zajímalo. „Chci být tvůj spojenec Thanosi. Chci bojovat po tvém boku a vraždit ty, co by se nám připletli do cesty." Zvláštní. Mluvila o nás dvou, jako bychom se znali už dlouhou dobu. To mě těšilo. „A jak mohu věřit tvým slovům? Co když máš v plánu získat si mou přízeň a potom mě svrhnout? Už se o to pokusila snad polovina galaxie. Za to, co jsem pro ně udělal, ale oni to prostě nedokážou pochopit..." „Ale já to chápu moc dobře, a proto se chci k tobě přidat. Moc dobře chápu, co jsi udělal pro celý vesmír a taktéž i já nepochopím, co ty primitivní bytosti na tom všem nepochopily." Její slova mě zahřála, ale pořád tady byla možnost, že si se mnou jen hraje. „Dobrá tedy. Rád tě příjmu..." Byl jsem stále k ní nedůvěřivý a jsem si jist, že o tom věděla.
_________________Po jejím boku se bojovalo krásně. Už je to měsíc, co ke mně přišla a začal jsem ji čím dál tím víc věřit, až se stalo to, co jsem nechtěl.
Zamiloval jsem se do ní. Byla něco, jako přesná polovina mého srdce. Měla ke mně respekt, ale pořád byla svou vládkyní. Měl jsem oči jen pro ni.Je těžké se ovládnout, když jste s ní sami v trůním sále. Seděl jsem na svém trůnu a poslouchal její návrhy na bojové taktiky, ale oči mi vždy ujely buď na její prsa, nebo zadek. Byla pro mě přímo dokonalá. Uvědomil jsem si, že tohle je jedna z mála příležitostí kdy... „Thanosi?" ozvala se Hela a vyrušila mě z těch myšlenek. „Líbí se mi tvé taktiky Helo. Řekni, jak tě to všechno napadá?" „Jsem Bohyně smrti. S otcem jsme dobývali a vládli pevnou rukou. Se mnou následovalo vždy jen vítězství, ale jednoho dne se můj otec rozhodl, že bude bůh míru, bez válek a bez násilné smrti. Nelíbily se mi jeho myšlenky. Bojovala jsem proti Valkýrám a všechny je pozabíjela, až na jednu, která utekla z Ásgardu a mě porazil můj vlastní otec a svrhl mne do temnot, kde jsem tisíc let čekala na jeho smrt, abych se vrátila a znovu dobývala. Mí dva bratři s tou Valkýrou se mě pokoušeli porazit, ale místo nich mě zabil Surtur. Ale já se znovu zrodila a vyhledala jsem si tě Thanosi, abych nebojovala jen sama," ta poslední slova vyslovila s menším úšklebkem a flirtovním tónem.
Pousmál jsem se a naklonil se směrem k ní. „Pořád mám ale pocit, že mě jen oblbuješ." „Thanosi, já bych proti tobě nikdy nevyhrála, když nosíš všechny kameny nekonečna." Ladným krokem si to ke mně namířila, až se zastavila před mým trůnem. Opřel jsem se a hleděli jsme si přímo do očí. „Víš, Thanosi..." více se ke mně naklonila a ruce mi položila do klína. „Dříve jsem to necítila, ale teď... Teď už to cítím." Oba jsme to věděli. Každý z nás začal něco tušit. A ona tu příležitost vycítila taky.
Jen jsem se usmál a povýšenecky se uvelebil na trůně. Věděl jsem, že mi to z očí vyčetla. Ona ví, co chci a já vím, co chce ona. „Přiznám se, že jsem to nikdy nedělala v trůním sále. Zvlášť na trůnu," pousmála se a já taky. Rukama začala sjíždět k mému přirození a svůdně si skousla dolní ret. Rozepnula mi poklopec a stáhla mi kalhoty trochu níž. Uchopila moje přirození a začala pomalými pohyby dostávat mě do víru slasti. Začal jsem pomalu vzdychat, když začala zrychlovat pohybem její atletické ruky. Vzala můj penis do obou rukou a pomalu mi ho začala vykuřovat.
Nejdříve byla pomalá, ale začala zrychlovat. Divil jsem se, že si mou chloubo dokázala strčit skoro až do krku. Měla v tom praxi. Přiložil jsem ruku na její rozpuštěné vlasy, aby více přidala. Přidala na maximum a já se jí udělal do pusy. Tak krásný pocit jsem už dlouho nezažil. Oba jsme byli totálně nadržení. S úsměvem polkla a usedla mi na klín. Políbila mě a já ji. Podržel jsem si ji za boky a ona mě objala kolem krku. Jemně se pohupovala na mém klíně, což mě dovedlo k erekci. V polibcích jsem jí začal rozpínat její úbor, který jsem následně pohodil stranou. Ona mi na oplátku sundala vršek a kalhoty. Byli jsme tam oba dva nazí na mém trůně. Její rty mi začala líbat tělo.
Já si jí ale otočil zády k sobě a jednou rukou ji objal. Uchechtla se. Levou rukou jsem se přiblížil k té hladké kundě a pohladil ji. Zachvěla se. Pomalu jsem ji začal hladit prsty a pohrávat si s ní. Hela jen tiše vzdychala. Po chvilce hraní jsem jí dva prsty pomalu zabořil do její přední dírky. Chvíli jsem jí prstil jen dvěma prsty, ale postupně jsem přidával. Na dva prsty jen spokojeně vrněla. Na tři prsty tiše vzdychala. Na čtyři se napjala. A na pět se její vzdychot rozléhal po celém trůním sále. Poté vytekla a celá zpocená oddechovala. Já se jen ušklíbl a nechal jsem ji jen chvilinku si oddechnout.
Poté jsem se postavil, ale nechtěně ji ze sebe setřásl, ale chytil jsem ji a posadil ji na trůn. Klekl jsem před ní a roztáhl jí nohy. Špičkou jazyka jsem jí přejel po její hladké kundičce a ona se zachvěla. Začal jsem ji pořádně vylizovat, a přitom poslouchal její krásně hlasité vzdychání. Začínal jsem ji milovat ještě víc. Pořádně jsem jí tam jazykem zajel a vychutnávat si ten její sladký nektar. Byl tak výborný!
Dokončil jsem ji a Hela celá uvolněná blahem vytekla. Byla trochu zpocená, ale já teprve začínal. Sundal jsem ji z trůnu a položil ji na zem. Už jsem chtěl vniknout do její kundy, ale ona se otočila na všechny čtyři a svůdně zavrněla. Já se jen pousmál a chytl si ji za boky. Jak si paní přeje. Opatrně jsem do její anální dírky strčil penis, ale pořádně jsem přirazil. Takhle jsem to dělal pořád. Pomaleji jsem ho vytáhl, a zase prudce to do ní strčil. Samozřejmě jsem zrychloval a vychutnával si naše vzdychání, které se prolínalo trůním sálem. Byli jsme perfektně sehraní.
Po chvíli toho úžasného análního pocitu jsem se konečně do ní udělal a lehl jsem na zem vedle ní. Chvilku jsme oba dva oddechovali, než se mrštně postavila a obkročila mne. Celá nahá. To mě ještě více vzrušilo a pořádně se mi postavil. Ona se jen na mě usmála a sedla si. Sedla si kundou přímo na můj penis a oba jsme znova vzdychli. Začala pomalu přisouvat a odsouvat. V uších mi znělo naše vzdychání a ten mlaskavý zvuk, když nadržený penis vnikne do nadřazené kundy. Byla to slast pro mé uši. Napjal jsem se, když zrychlila. Rukama se opírala o mé břišní svaly a se zavřenýma očima začínala vzdychat hlasitěji než já.
Po minutě krásného šukání jsme se oba dva naráz udělali a Hela si lehla do mého obětí. Spokojeně jsme oddychovali a začali jsme se trochu smát. „Úžasné!" projevila svůj názor na náš sex Hela. „Ty si byla úžasná," řekl jsem jí pravdu a políbil ji do vlasů.
Chvíli jsme si povídali, než nás vyrušilo bouchání na vstupní dveře do trůní síně. „Sakra!" proklela Hela a v mžiku se už začala oblékat. „Chvíli strpení!" rozkázal jsem narušitelům a taktéž se začal rychle oblékat.
Usedl jsem na trůn jakoby nic a Hela zase začala chodit před trůnem jako, že právě dořekla svou strategii. Do síně přišla stráž se zajatcem. Ten zajatce mi někoho připomínal, než jsem si uvědomil, kdo to je.
Thor...
ČTEŠ
Marvel Ships Jednodílovky [18+]
أدب الهواةProstě všechny Marvel shipy, co existují i neexistují ! V některých kapitolách může být charakter jednotlivých postav pozměněn ! Pokud bych chtěla psát o jejich vztahu více, než jen sex, tak o tom shipu napíšu samostatnou knihu. Tady se zaměřuji hl...