Natasha & Bucky & Steve

4.4K 96 11
                                    

_ka příběh na přání _kaptain__

Ve společenské místnosti byl klid. V těchto večerních hodinách se už každý chystal ke spánku, ale dnešní večer ještě společenskou místnost osvětlovala stolní lampička, pod kterou psala čísi ženská ruka na papír.

Náhle však někdo zapnul světlo a místnost se ozářila velkým bílým světlem. „Nat? Co tady ještě děláš?" ozval se Steve a díval se na Natashu, která leknutím zahodila pero a podívala se na Steva. Bílé světlo její oči oslnilo, protože její oči si ještě nedokázali zvyknout na ostré bílé světlo. „Steve? Neznáš lepší způsob mě vyrušit, než že mi vypálíš oči?" odpověděla Nat s menším úsměvem. „Promiň, já jen, že všichni už jdou spát a potřeboval jsem mluvit ještě z Buckym. Neviděla si ho?" Steve se snažil trochu nahlédnout, co to Nat píše, ale Nat si toho všimla a nenápadně zasunula papír k sobě pod ruku. „Ne neviděla. Můžu vědět, co mu chceš říct?" ušklíbla se a zvědavě pohlédla na Steva.

Ten jí věnoval úšklebek a opřel se o hranu stolu. „Ty víš, co mu chci. Si jediná, která ví o našem vztahu." „Já vím, ale zajímá mě to." Pořád se zvědavě usmívala a čekala na jeho odpověď. „Fajn, dostala si mě... Měl jsem v plánu se s ním dneska vyspat..." Při těchto slovech se Steve začervenal, ale přitom se usmíval a stále hleděl na Natashu. „Aha..." chvíli bylo ticho, ale Nat se začala trochu smát, než vybouchla smíchy. „Čemu se směješ?" Steve se začal smát s ní i když nechápal proč. „Promiň, ale pořád si to nedokážu představit." Už se uklidnila, ale na tváři jí pořád pohrával hravý úsměv. „Chápu tě, taky jsem si to dřív nedokázal představit, ale teď netoužím po ničem jiném než po něm a..." zadrhl se. Díval se na Nat a až teď si uvědomil, že byla jen v odvážných kraťasech a tílku bez podprsenky. Steve nervózně polkl a zahleděl se jinam.

Byl bisexuál, nebyl jenom na chlapi. Ženy ho také přitahovaly a Nat z nich nejvíce. „A? Steve seš v pohodě?" „Jo, všechno je v pohodě." Steve trochu červenal. Nat si toho všimla a taky trochu znejistěla. Také něco cítila ke Stevovi, ale nikdo o tom nevěděl. Se Stevem vycházela z týmu nejlépe a když se dozvěděla, že se dal dohromady s Buckym, zlomilo jí to. Ze své minulosti byla zvyklá na náhlé změny, které byly buď dobré nebo špatné.

V místnosti nastalo trapné ticho, které po minutě prolomily otevírající se dveře, ve kterých se objevil Bucky. „Bucky, tak tady seš! Hledal jsem tě." Steve se zaradoval a přistoupil k Buckymu a jemně ho políbil. Bucky se pousmál a omluvil se. „Promiň, ale ještě jsem trénoval. Nudil jsem se." „No seš tak i cítit," ušklíbla se na něj Nat a ze srandy zamávala rukou před svým nosem. „Ještě jsem nestihl sprchu." V místnosti poté zazněl menší smích, který hned po půl minutě utichl. „Tak mi už půjdeme," prohlásil Steve a společně s Buckym chtěli odejít, ale Bucky si všiml smutného výrazu Nat.

„Děje se něco Natasho?" zeptal se jí starostlivým tónem hlasu a zůstal stát přímo ve dveřích. Steve se za ním zastavil a nechápavě je pozoroval. „Ne, v pořádku." Nat se musela nuceně usmát, protože pohled na ty dva jí drtil srdce. To uvědomění, že miluje Steva a možná i Buckyho, a že ti dva jsou spolu bez ní jí drtilo, ale nedala nic znát. „Nevěřím ti, řekni, co se děje?" Bucky si sedl na židli a Steve ho následoval. „Nic, já jen..." Nat už to nedokázala v sobě udržet a se slzami jim řekla celou pravdu. Bylo to těžké, ale ulevilo se jí. Teď ale byla nesvá z toho, že Bucky a Steve vědí, že je oba miluje.

Nastalo ticho, trapné ticho, které tady bylo už předtím, ale tohle trapné ticho trvalo dlouho. „Takže..." začal Steve, ale Bucky ho přerušil. „Ty nás oba miluješ, ale rve ti srdce, že jsme spolu a ne spolu?" „Dalo by se to tak říct..." Nat si otřela slzy a upírala svůj pohled do země. Její rudý obličej od slz nemusel nikdo vidět. „Nat, já..." Steve chtěl něco říct, ale Bucky ho přerušil způsobem, který nikdo nečekal. V jednom okamžiku byl u Natashi a v druhém okamžiku ji začal vášnivě líbat. Steve na něj nevěřícně zíral a Nat spolupracovala. Líbilo se jí to a Steva to vzrušovalo. Bucky se po chvíli od ní odtáhl a snažil se pobrat dech jako Natasha. Když se otočil na Steva, z jehož očích mohl vyčíst snad desítky pocitů.

„Nedělej, že ji taky nemiluješ." „Miluju, ale..." nedokázal to doříct. On a Nat se červenali a dívali si přímo do očí. Pomalu k ní přistoupil a pronesl: „Do půl hodiny buď u mě v pokoji." Pousmál se na ni a mrkl jedním okem. Poté odešel a Bucky s ním, ale ještě jí poslal vzdušný polibek a pak odešel.

Natasha nebyla schopna se ni pohnout. Díky jednomu okamžiku se její život změnil. Olízla si rty a okamžitě běžela k sobě do pokoje. Jestli tohle má být její šťastný večer, tak ať je její vhled perfektní. Ve sprše strávila deset minut. Na posteli měla pohozený jen atraktivní černou krajkovou podprsenku a černé krajkové kalhotky. Oblékla se pouze do tohohle, ale musela si na sebe vzít župan. Neváhala a vzala si černý z lehké látky přes který jí i tak bylo vidět spodní prádlo. Byl jí jen pod zadek, ale to jí stačilo. Rychle přeběhla chodbu k pokoji, kde už na ni čekal nahý Steve s Buckym. I oni byli připraveni, měli už navléknuté kondomy a penisy měli v pozoru. Zůstala stát na místě a nemohla z nich spustit oči.

„Líbí?" ušklíbl se na ni flirtovně Bucky a opřel se o stěnu. Steve si lehl na postel, ale nespouštěl z ní oči. Nat si nervozně sundala župan a ladný krokem si to namířila k posteli. Sedla si na ni a Steve s Buckym se jí hned začali věnovat. Bucky jí začal líbat a Steve jí pomalu sundával podprsenku. Poté jí políbil na holá záda. Bucky ji přinutil si sednout a začal jí líbat tělo směrem dolů. Steve jí začal líbat na rtech a na krku. Bucky jí mezitím sundal kalhotky a políbil jí tam. Nat se zachvěla. Steve si klekl na postel a mrkl na Buckyho. Ten Natashu najednou otočil břichem dolů. Rukama se opírala o postel a cítila, jak jí Bucky ohnul o hranu postele. Věděla, co chtějí dělat.

Bucky do ní zasunul penis, Nat vzdychla, ale do jejich úst se náhle dostal Stevův penis. Začala mu ho kouřit, a přitom do ní vrážel Bucky. Bucky vždycky po minutě zrychlil a Steve se snažil ještě vydržet. Natasha si to nesmírně užívala tak, jako Steve s Buckym. Po třech minutách ale už Bucky vystříkl a po něm Steve. Natasha byla celá od jejich spermatu, setřela ho sebe a ten v puse spolkla. Bucky si musel oddechnout. Odstoupil od ní a nechal jí Stevovi. Nat se natáhla na postel a Steve jí ještě krátce políbil, než se přesunul níže. Roztáhl jí nohy a pomalu do ní vsunul penis. Začal pomalým tempem jako Bucky, ale zrychloval. Natasha vzdychala až moc nahlas. Bucky jí musel umlčet polibky, a přitom si hrál s jejími prsy. Bral jí za bradavky a hladil je. Mačkal je, jako míček proti stresu.

Steve se už také do ní udělal. Lehl si vedle ní. Nat se Stevem oddychovali a Bucky je jen pozoroval. „Mít takhle každou noc, tak si myslím, že jsem v sedmém nebi." Usmál se a oba dva políbil.



Marvel Ships Jednodílovky [18+]Kde žijí příběhy. Začni objevovat