Parker & Beck

2.7K 49 7
                                    

Příběh na přání Fanofrdjtomholland

Po boji s posledním Eternalem jsem šel s Mystériem na drink. Byl jsem vyřízený z boje, ale Beck toho protrpěl více než já. Objednal nám oběma jednu skleničku vodky, chtěl jsem odmítnout, ale Beck se nedal a přesvědčil mě, že za můj výkon si to zasloužím.

Napil jsem se a hned při prvním loknutím mi zaskočilo. Beck se zasmál a poplácal mě po zádech. Ťukli jsme si a společně jsme pili asi hodinu.
Oba dva jsme byli docela opilí. Věděl jsem, že sám se takhle na pokoj nedostanu, ale takhle mě nemohla vidět ani moje třída natož učitelé. Beck se nabídl, že mě nechá přespat u sebe v dočasném bytě v Praze. Samozřejmě jsem to přijmul.

Naštěstí jeho byt byl hned kousek za rohem. Dopotáceli jsme se až ke dveří a nebyla minuta, kde bychom se přiblbě nesmáli. Vešli jsme k němu do bytu, který byl nic moc. Pravé Česko. Beck zase zamkl a přešel ke mně. Lekl jsem se, když mě Beck vzal do náruče jako nějakou princeznu a přešel se mnou k posteli a pohodil mě na ni. Poté si sundal vršek svého úboru a odhalil mi tak své břišní svaly. Potom ale přešel k rozepínání pásku od kalhot...

„C-co to děláš?" znervózněl jsem. Beck mi jako odpověď ukázal svůj penis. V rychlosti jsem si zakryl oči a zpanikařil. „Neboj se, on tě nekousne," zachechtal se. Pomalu jsem si odkryl oči a na zlomek vteřiny jsem zase zahlédl jeho penis. Podíval jsem se mu do očí a pronesl: „Co po mně chceš?" Beck se ušklíbl a přešel na postel na všechny čtyři. „Co myslíš?" řekl flirtovním hlasem a začal se ke mně přibližovat.

„B-Becku... Prosím, ne..." Začal jsem ještě víc panikařit. Jeho polibek byl pro mě poslední kapkou. Vyšiloval jsem, ale nedokázal jsem se odtrhnout od jeho rtů. Po pár vteřinách se konečně ode mě odlepil a zahleděl se mi hluboko do očí. Neměl jsem slov, koktal jsem, ale Beck mi položil prst na rty. „Shhh," poté mě zase políbil a já se nechal.

Váhavě jsem položil svoje ruce na jeho tvář a spolupracoval jsem s ním. Beck mi začal sundávat vršek, než přešel ke spodu. Nejprve si ale hrál s mými bradavky. Byl jemný, lízal je, okusoval a cucal. Cítil jsem, jak jsem byl rudý jako rajče. Poté jazykem přejížděl po břiše až dolů. Stáhl mi kalhoty a poté trenky.

Nemyslel jsem si, že to dokážu, ale zrudl jsem snad na maximum. Beck si s ním začal pohrávat. Zaťal jsem pěsti, když mi ho začal sám honit. Snažil jsem se vzdychat co nejméně, ale tohle byl můj první styk. Beck vypadal hodně nadrženě a zřejmě si to užíval. Netrvalo dlouho a vystříkl jsem mu přímo do obličeje.

Nestačil jsem se ani pořádně vydýchat, když si mě Beck otočil zády k němu. Tušil jsem, co mě čeká. Beck si ze šuplíku vytáhl lubrikant, kterým si potřísnil prsty a zase jej odložil. Jeho ledově kluzké prsty od lubrikantu mi pronikly do anální dírky a začali se ve mně nepříjemně pohybovat. Sykl jsem bolestí, ale Beck mě hned utišil, aniž by přestal. „V pořádku, Zvykneš si." Nepatrně jsem kývl hlavou a snažil se nesoustředit na tu bolest.

K mému štěstí konečně přestal, ale čekalo mě něco horšího. Nechtělo se mi věřit, že se do mě opravdu vešel. Zasunul ho do mě ze začátku pomalu a co nejopatrněji a vytáhl ho taky opatrně, ale postupně na to nebral ohledy a začal do mě zběsile vrážet. Vzdychal jsem z plných plic až to pomalu znělo jako řev.

S výkřikem konečně přestal a celý svůj obsah vystříkl jak na mě, tak i na postel. Neminul ani okno u postele. Celý upocený jsem se svalil na bok a Beck se svalil hned vedle mě. Zadek mě neskutečně bolel, věděl jsem, že si minimálně týden nesednu. „Dobrý?" optal se mě Beck a já mu se slabším hlasem řekl: „Bolí to." „Měl bys to prožít taky." „Co přesně myslíš?" „Anál z mého pohledu," mrkl na mě, a ještě k tomu se uculil.

„Já myslím, že to bez toho přežiju," chtěl jsem se z jeho zvrhlé myšlenky vykroutit, ale Beck se nedal a pořád mě přemlouval. Nechtěl jsem už nic z toho dělat, ale Beck mě přeci jen ukecal. Váhavě jsem si klekl a čekal na další pokyny. „Neboj se toho. Můžu ti zaručit, že je to mnohem lepší než to, co si prožíval před chvíli." „Dobře..." Nanesl jsem si lubrikant na prsty a zase ho odložil. Můj pohled spočinul na vyšpulenou Beckovu zadnici. „Neboj se toho. Udělá ti to dobře," promluvil klidným tónem hlasu a čekal.

Měl pravdu. Svým způsobem mě to vzrušovalo. Mé prsty se do něj zavrtávaly a pohrávaly si s jeho análem. Potom, když už jsem si byl jistý, že to bude stačit, jsem se napřímil a připravil se ke vstupu. S výdechem jsem do něj vsunul penis a zachvěl se přitom. Byl to opravdu příjemný pocit. Když jsem vysouval, mé prsty se více zaryly do Beckových boků. Použil jsem jeho taktiku a postupně jsem zrychloval. Vzdychal jsem, ale Beck vzdychal více a hlasitěji než já.

Takto jsem vydržel necelých pět minut, než jsem vystříkl do všech stran. Zase jsem si lehl na bok tváří k němu a čekal jsem na jeho reakci. „Máš opravdu výdrž, kluku," zasmál se zadýchaně Beck a poplácal mě po rameni. „Díky," pousmál jsem se. „Je ti jasný, že tohle není ještě konec, že?" Zarazil jsem se. On chce ještě něco dělat? „Co tím myslíš?" „Myslím tím, že sis ještě nepohrál s mým penisem," zašklebil se a posadil si mě na něj.

„Hrej si s ním, je jen tvůj. Buď ale něžný, docela rád ho používám." Zase jsem se začervenal a váhavě jsem uchopil jeho penis do rukou. Napadlo mě, že mu ho vyhoním jako on mě, ale nechtěl jsem ho opakovat. Místo toho jsem ho vzal do úst a s pomocí jazyka jsem mu udělal takto dobře. Jeho vzdechy mi pronikaly do uší stejně tak, jako jeho penis mě do krku.

Chtěl, ať si s ním hraju, tak to měl mít. Nejprve jsem zrychlil, ale pak zase zpomalil. Takhle jsem to střídal, dokud se mi neudělal do pusy. Instinktivně jsem to vyplivl. Beck se nad mou reakcí zasmál a stáhl mě k sobě do obětí. „Na to, že si panic, tak ti to šlo velice dobře." Po těchto slovech mi usnul na rameni a mně nezbývalo nic jiného než taky usnout.

Marvel Ships Jednodílovky [18+]Kde žijí příběhy. Začni objevovat