Göz yaşlarım sel olup giderken kendimi hakime nasıl kanıtlayacağımı düşünüyordum.Ellerim saçlarıma gidiyordu. Başımı patlayacak şekilde vuruyordum.
Min he:lanet olsun!!!
...
Dizlerimi kendime çekerek başımı yumdum. Biri kapıyı açtı ve kolumdan tutup sürüklemeye başladı.
Jungkook:sorgu zamanı.
Min he:neyin sorgusu bu! Ben bile yapmadım!
Jungkook:konuşma! Herkes suçlu olduğunu biliyor!
Min he:d-değilim...bırak lütfen.
Ne yapsam da beni sorgu odasına sokmuşdu. Karşıma oturup histerik bir şekilde güldü.
Jungkook:anlat! Neden öldürdün?
Min he:ben yapmadım! Sen yaptın! Suçu bana attın!
Jungkook:bak min he...bazı şeyler gereklidir. Ve şunu unutma dünya acımasızdır. Karşına kim çıkacağı belli olmaz...
Min he:senin gibi bir pisliği karşıma çıkardı. Daha ne kadar kötü olabilir?!
Jungkook:bu daha hiçbirşey yani şükür etmelisin...sana acıdığım için ufak bir ceza verdim o kadar.
Min he:senden her zaman nefret edeceğim!
Jungkook:görüşme bitmişdir.
Jungkook dışarı çıkmışdı...
Jungkook:gerçekleri söylemiyor.
Soo bin:ama ben onun bunu yapacağından emin değilim.
Jungkook:hiçkimse kusursuz değildir herkes yanlış yapar ve bazılarının geri dönüşü olmaz şimdi onu nezarethaneye geri koyun.
...
Beni kollarımdan tutup aynı yere getirdiler. Neden artık arkadaşlarıma bile nefret duyuyordum? Bana inanmadıkları için. Bana sırt çevirdikleri için.
Min he:hepinizden nefret ediyorum.
...
Yavaş adımlar ile volta atıyordum duvarlar üstüme geliyor gibiydi. Rahatsızdım ceza verilmesinden korkuyordum. Ya bende jungkooklar gibi 39 yıl burada kalırsam?
Aklım almıyordu keçileri kaçırmış gibiydim.
Saçlarımı çekiştiriyordum.Min he:yardım ettiğim güne lanet ediyorum keşke hiç karşılaşmasaydık!
Soo bin:min he...
Kafamı sesin geldiği yöne çevirdim soo bin bana üzgün bir ifade ile bakıyordu.
Soo bin:neden böyle bi-
Min he:ben hiçkimseyi öldürmedim! Yemin ederim eve geldiğimde ceset yerdeydi.
Soo bin:ama evinde senin parmak izlerini taşıyan bir bıçak bulduk.
Min he:ama ben yapmadım katil ben değilim jungkook.
Soo bin:o bir polis 39 yıl yatmak iyi gelmiş yani onun yapacağından sa-
Min he:benden intikam almak için suçu bana attı! Neden inanmıyorsunuz? KATİL BEN DEĞİLİM!
Soo bin:bunu mahkeme günü öğreneceğiz.
Min he:hepiniz mi sırt çevirirsiniz?! Buradan kurtulduğumda hepiniz tekrar yanıma doluşacaksınız! AMA O ZAMAN BEN DE SİZİN BÖYLE SURATINIZA BAKMAYACAĞIM! PİŞMAN OLACAKSINIZ!
Bana son bir kez baktıkdan sonra çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STAY WITH ME - (TAMAMLANDI)
ChickLitBu bir polisiye ve aşk hikayesi ... "İNSANLAR ÖLÜYOR İNSAN!" "Kendinizi nasıl savuna biliyorsunuz?" Bir an önce bu cehennemden kaçmalıyım yoksa bende ölebilirim. "Neden beni yanıltıyorsun jungkook?" "B-ben bir suçluya aşığım!"