Min he:ben yapa bileceğimi sanmıyorum.Jungkook:yapa bilirsin...beni unut inan bu affetmekden daha kolay birşey.
Min he:nasıl böyle konuşa biliyorsun? Ben yapamayacağım.
Jungkook:sana yardımcı olacağım.
Min he:nasıl? Bana yardımcı olursan unutamam.
Jungkook:bu çok kolay karşına çıkmayacağım. Bunun sözünü veriyorum...şimdi git ve bir daha gelme.
İkiside göz taşlarını durduramazken odanın kapısını yavaşça kapatıp çıktı.
Yoon:kızım sen buraya geliyorsun ağlayıp geri çıkıyorsun? Kafayı mı yedin?
Min he:onu unutmamı istedi.
Ortamda ölüm sessizliği olunca herkes birbirine baktı.
Min he:biliyorum onu affetmem gerekir. Ama birde benim açımdan bakın. Aldatılmış hissediyorum. Onuru kırılmış bir kızım ben. Güven dağım darma dağın ama...herkes onu savunuyor. Jungkook'u affet o bilerek yapmadı. Vs şimdi gidiyorum ve bir daha gelmeyeceğim.
Jimin:saçmalama tabi ki geleceksin.
Taehyung:jimin doğru söylüyor saçmalam.
Min he:bana yukarıdayken şimdi git ve geri dönme dedi. Unutmam için yardımcı olacağjnı söyledi.
Namjoon:ikinizde biraz düşünün saçma hareket ediyorsunuz!
Min he:vedalaşmak için buradayım düşünmek de istemiyorum.
Hoseok:min he böyle yapma biz seni seviyoruz ve sürekli burada olman neşe veriyor.
Min he:üzgünüm.
[min he]
El salladım ve evden çıktım. Her zaman ki gibi kafa dağıtıyordum bir banka oturmuş manzarayı seyrederken arkamdan gelen ses ile yüzümü ekşittim.
Soo bin:bakın burada kimler var...
Min he:ne istiyorsun?
Soo bin:hiç...hiçbirşey...şunu bil jungkook bana aşık.
Min he:beni yanlız bırak soo bin.
Soo bin:konuşuyoruz canım...ayrıca bıçaklandığını duydum. Sen çocuğun başına neler açtın farkında drğilsin. Belkide o param parça.
Min he:hayır...hayır! Hepsi senin şeytanlığın yüzünden oldu! Pis göğüslerin ile onu baştan çıkardın belki! Belki yalan söylüyorsun! Nereden bileceğim?!
Soo bin:sana bunu verip çekiliyorum. Sende kala bilir bende kopyaları var.
Elime tutuşturduğu zarfı hızla yere fırlattım.
Soo bin:aa bebeğimin ultrason'unu neden fırlatıyorsun?!
Min he:hamile misin?
Soo bin:evet jungkook'dan.
Min he:neden çocuk doğunca DNA testi yaptırmıyoruz?
Soo bin:yaptıralım.
Özgüvenle konuşması ne kadar korkmama sebep olsada bilerek yaptığı açıktı.
Min he:lütfen jungkook bebek senden olmasın.
Gerçi banane ne hali varsa görsün!...yapamıyorum. Unutamıyorum seni.Gülüşün...
Bakışların...
Şaşkınlığın...
Min he:kendimi öldüre bilir miyim tanrım?!
Bu yük çok ağır. Taşıyamıyorum artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STAY WITH ME - (TAMAMLANDI)
ChickLitBu bir polisiye ve aşk hikayesi ... "İNSANLAR ÖLÜYOR İNSAN!" "Kendinizi nasıl savuna biliyorsunuz?" Bir an önce bu cehennemden kaçmalıyım yoksa bende ölebilirim. "Neden beni yanıltıyorsun jungkook?" "B-ben bir suçluya aşığım!"