[sabah]Soo bin unnie erkenden karakola gitmiş beni evde yanlız bırakmışdı. Bende üstümdekiler ile anahtarı alıp karakola gittim.
...
Min he:soo bin komiser nerede?
Bae:onlar hemen çıktı min he.
Min he:teşekkürler komiser bae.
Ben neden bu kadar stres altındayım bilmiyorum ama kalbim delice atıyordu neden? Özgürlüğüme kavuştuğum için mi? Yoksa jungkook'u göreceğim için mi?
Kafam çok karışık....
...
3 saat sonra esir alınmış 7 kişi aynı nezarethaneye yerleştirilmişdi.
Bana sinirle bakan jungkook'un kafasını çevirdiler ve sert bir şekilde götürdüler.
Soo bin:işte bu kadar. Sonunda yakaladık.
Min he:komiserim onlar ile görüşe bilir miyim yalnız.
Soo bin:tabi olur.
...
Onların bulunduğu nezarethanenin önündeydim. Hiç biri yüzüme bakmıyordu.
Min he:trip mi şimdi bu? Hem suçlusunuz hemde bana kızıyorsunuz!
Jungkook:biliyor musun? Bugün hapise girmekten korkuyordum. Şimdi neredeyim?
Min he:siz kendinizi haklı mı görüyorsunuz? İNSANLAR ÖLDÜ İNSAN!! Siz 7 canavar biri sürü anneyi madur ettiniz çocukları babasız annesiz bıraktınız! ŞİMDİDE GELMİŞ KENDİNİZİ SAVUNUYORSUNUZ! SİZ BİR AVUÇ PİSLİKSİNİZ!!
Jungkook:doğru öldürdük ama neden diye sordun mu?
Min he:İNSANLARIN HAYATINI ALACAK NE YAPMIŞ OLABİLİRLER Kİ!
Jungkook:öldürdüğümüz herkes ailemizin ölümünden sorumlu olanlar! Bir düşün ölen herkesin soy adı aynı ya da birbiri ile bağlı.
Min he:tanrım çıldırıcam! JUNGKOOK KARŞINDA BİR DEVLET MEMURU VAR! İNSANLARI ÖLDÜRMEK ÇÖZÜM DEĞİL!
Jungkook:SENCE BİZ BUNU DÜŞÜNDÜK MÜ?!
Min he:eğer...öldürmek yerine polise söyleseydiniz SEN! Şuan korktuğun yerde olmazdın jeon jungkook!
Onun cevabını dinlemeden oradan ayrıldım. Kendilerini haklı gibi savunmaları çok aptalcaydı.
Soo bin:iyi misin?
Min he:sanırım.
Soo bin:bağırışlarınızı duydum. O çocuğun hırkası mı bu?
Min he:tanrım...buraya bırakıyorum ona başka birisi versin beni sinir etti.
Soo bin:evet...Veee adalet yerini bulur.
Min he:peki ne zaman çıkarlar?
Soo bin:hiçbir fikrim yok ama yaklaşık 40 sene yerler belkide sonsuza dek bunu ben bilemem.
Hakim karar verir.Yanağımı sıktı ve ses gelen telsizine cevap verdi.
Soo bin:tamam ben ve min he geliyoruz.
Min he:hangi market soyulmuş?
Soo bin:han nehrinin oralarda şimdi gidip öğrenelim.
...
Markete vardığımızda sahibi ağlıyordu onu sakinleştiriyorduk. Ben ayağa kalkıp çalışandan kamera kayıtlarını istedim.
Min he:acaba kamera kayıtlarını açar mısın?
"Tabi memur hanım."
Kayıtları soo bin komiser ile izliyorduk sabahın erken saatlerinde maskeli biri içeri giriyordu. Çok geçmeden elindeki çanta dolmuş bir şekildeydi.
Soo bin:ne tarafa doğru gidiyor başka kamera var mı?
"D-dışarıda var. İleriyi gösteren."
Onlarıda kontrol ettikten sonra hırsızın durakların olduğu bölgeye doğru ilerlediğini gördük. Hepimiz çıktım ve arabalara doluştuk.
Min he:şu ana kadar hiçbir hırsız elinizden kaçamadı. Bunuda yakalayacağımıza inancım sonsuz.
Soo bin:benimde öyle...şimdi sür.
...
Tabi kıs kıvrak yakalamıştık.
Min he:elimizden kaçamayacağını biliyordum.
Soo bin:alın şunu!
...
Karakolda herkes toplanmış kahve içiyorduk.
Soo bin:çok iyi iş çıkardık millet!
"Evet komiserim!"
Neden ben mutlu olamıyorum? Neden içim acıyor? Onu demir parmaklıkların arkasında gördükçe neden canım yanıyor?
...
39 yıl sonra
Her zaman ki gibi başka bir katil ile baş başa idik.
D.O:ooo merhaba komiser hanım.
Min he:kapa çeneni D.O
D.O:memurlar genelde bu kadar sert midir?
Min he:oeki sen söyle bakalım her ay yakalanmayı nasıl başarıyorsun? Peki oradı güzel mi?
D.O:çok hoşdur komiserim.
Min he:iyi sevmene sevindim çünkü 56 yıl kadar buradasın.
D.O:neyse her ay girmektense tek seferde hallederim.
Min he:hiç akıllanmayacaksın değil mi?
Kaşları ile "hayır" cevabını verdikden sonra oradan çıktım.
"Komiserim biri sizinle görüşmek ister"
Min he:nerede?
"Kapının önünde"
Min he:tamam teşekkürler.
Kapıya doğru ilerledim. Beni kim görmek isteye bilirdi ki?
Min he:evet beni buyurmuşsun-...jungkook?
Jungkook:merhaba...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STAY WITH ME - (TAMAMLANDI)
Chick-LitBu bir polisiye ve aşk hikayesi ... "İNSANLAR ÖLÜYOR İNSAN!" "Kendinizi nasıl savuna biliyorsunuz?" Bir an önce bu cehennemden kaçmalıyım yoksa bende ölebilirim. "Neden beni yanıltıyorsun jungkook?" "B-ben bir suçluya aşığım!"