#19

906 65 3
                                    


Etrafa bakındım min he'nin elleri titriyordu. Ellerimi titreyen elleri ile buluşturdum.

Jungkook:bebeğim sakin ol burada kimse yok

Min he:a-ama jungkook

Jungkook:hadi eve gidelim. Sende biraz sakinleş

Min he:lütfen beni yanlız bırakma jungkook.

jungkook:merak etme yanlız bırakmayacağım şimdi gidelim.

Arabayı çalıştırdım ve eve sürdüm hızla elini kavrayıp kendime çektim ve eve girdik.

...

Koltuğa oturduk, bir süre sessizce böyle kaldık.

Jungkook:min he...?

Cevap verircesine bir ses çıkardı kafamı ona çevirdim ve gözlerimi gözlerine dikdim.

Jungkook:artık onu düşünme ben yanındayım.

Min he:olmuyor...sanki her an biryerden çıkacak gibi hissediyorum.

Jungkook:korkma ben senin yanındayken sana kimse yaklaşamaz.

Min he:teşekkür ederim birtanem.

Jungkook:teşekkür etmene lüzum yok

...

Bir kaç saat sonra min he uyuya kalmışdı fırsattan istifade onu kucaklayıp hastaneye götürdüm çünkü onun için endişeleniyorum. Kafayı yemesinden çok korkuyordum.

...

Min he'nin anlatımından

Gözlerimi araladığında hastanede olduğumu anlamam uzun sürmedi. Jungkook yanımda elimi tutuyor ve gözlerimin içine bakarak bir kaç kelime söyledi.

Jungkook:lütfen beni affet. Bunu senin için yapıyorum.

Min he:ne yaptın?

Hiçbirşey demeden odadan çıktı. Açık olan camdan doktor ile konuştuğunu gördüm.

O sırada.

Doktor:psikolojik destek alması gerek. Bir kaç ay belkide sene kendine gelmeye bilir.

Jungkook:sene mi?

Doktor:bu hastanın durumuna bağlı bu çok ilerleye de bilir çok çabuk geçedebilr.

Jungkook:anladım. Şimdi ne yapıyoruz?

Doktor:onu özel bir odaya alıp düzenli ilaç vereceğiz. Şuan sadece durumunun iyiye gitmesini umuyoruz.

Doktorla görüşmesi biten jungkook içeri geri girdi ve dudağıma ufak ama anlamlı bir öpücük buraktı.

Jungkook:min he...sen burada kalacaksın. Bir iki ay belki sene-

Min he:n-ne?

Jungkook:burası özel bi hastane merak etme hergün seni görmeye geleceğim.

Min he:ben deli değilim beni burada bırakma jungkook!

Jungkook:meleğim bana güvenmiyor musun? Sana yemin ederim ki yalnız olmayacaksın.

Min he:söz mü?

Jungkook:söz...benim için çabuk iyileş meleğim.

Son kez dudağımdan öptü ve zar zor odadan ayrıldı.

...

STAY WITH ME - (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin