Díl 4.-Tajemství

41 1 0
                                    

Byla noc a já šla s Roadhogem lesní cestou domů.Roadhog Viděl že jsem šla za ním se skloněnou hlavou a viděl mé smutné oči.Věděl že se mnou není něco v pořádku.Zastavila jsem podívala se na Roadhoga a řekla:

Snowflake:Roadhogu......Co tím měli na mysli že jsem vyvolená.....nedává mi to smysl.

Roadhog:Je načase abych ti to vysvětlil..

Roadhog se ke mně otočil kleknul si ke mně položil mi ruku na rameno a řekl:

Roadhog:Víš proč jsem si tě koupil?Protože máš v sobě dar který nikdo nemá a to je dar zvířecí duše.Je to schopnost kterou mají nejméně lidí v tomto světě.Ty jediná dokážeš rozumět zvířatům a magickým tvorů a dokážeš se v nich proměnit(povzdychne)proto draci říkali že si vyvolená.A proč si vlastně smutná?

Snowflake:Myslela jsem že se rozzuříš když jsem zmizela...Moji rodiče zuřili furt i když jsem byla pryč nebo jsem byla s nimi(slza stéká po tváři)

Roadhog se podíval do mých očí plné slz usmál se na mně obejmul mě a řekl:

Roadhog:Já a zuřit?Nikdy bych se nenaštval.Jsem rád že tě mám,od té doby patříš do rodiny(usměje se).Když s máš v sobě dar zvířecí duše naučím tě stát se zvířecím mágem.

Než Roadhog dořekl větu rozplakala jsem se štěstím a pevně ho objemula(no jo furt bulím XD).Najednou jsem z ničeho nic usnula.Byla jsem tak unavená,že mně Roadhog chytl do náručí a nesl mně domů.To že jsem zjistila že mám v sobě zvířecí duši bylo velké tajemství.Když jsme přišli domů Roadhog mně položil na postel a a já se probudila až ráno.



Mágův učeňKde žijí příběhy. Začni objevovat