Díl 1.-nový začátek

103 2 2
                                    

Západní Londýn rok:2050

Tak vstávat!Dneska máte aukci budete odkoupeni,křičí ředitel magické aukční síně kde byli vydražováni draci,víly,různé věci a dary jako jsem já.Můj den začínal buzením a boucháním na mříže kde jsem byla uvězněna.Jmenuji se Snowflake a jsem dar.Když jsem byla malá měla jsem rodinu ale nesnášela mně.Máma a táta se zajímali o mého mladšího bráchu jménem Alex kterému bylo 6 let.Jednoho dne mně rodiče prodali do aukční síně a ode mně navždy odešli.Teď mi je 16 let a žiju v magické aukční síňi.Chování na magická zvířata je tu hnusné mlátí je a bičujou a křičí na ně aby poslouchali.Na mně se taky nezapomnělo.Každé ráno jsem dostala párkrát bičem takže mám také jizvy.Žádné tlachání a vstávat nemáme na to celý den!Vstala jsem a na posteli jsem měla jenom bílý plášť.Udiveně jsem se podívala na ředitele a zakoktala jsem: 

Snowflake:N na co m mám ten p plášť?(řekla jsem potichu)

Ředitel:Na co asi.Na aukci.Dneska budeš odkoupena...

Měla jsem na sobě plášť byla jsem bosa a na ruce mi nandali silná pouta.a přes hlavu mi dali prostěradlo,aby mi nikdo neviděl do obličeje.Netušila jsem však že mně koupí nějaký mág.

Východní Londýn rok:2050

neznámé  jméno:Podívám se do aukcí co je tam zajímavého.

seznam aukcí:

Prodáme temného draka který byl chycen

Prodáme magický lektvar který vám splní každé přání

Prodáme rostlinu která umí mluvit

Prodáme dívku která má v sobě dar(s krutou výchovou)

COŽE??Ten ředitel zašel až příliš daleko!Musím okamžitě vyrazit.Silky pohlídej dům.Silky přikývla.

Magická aukční síň:

Stráže mně chytli za řetězy a táhli mně bílou chodbou až ke dveřím kde vevnitř byli umístěny magické věci.Přes místnost jsme jen prošli.Hlavu jsem měla dole a s unavenýma očima jsem se dívala na různá stvoření které byla jen smutná a nebo pohledem prosili o pomoct.Pak jsme konečně vešli do aukčního sálu kde sedělo plno lidí s maskama.Strážci mně postavili na pódium před aukční sál a odešli.V sále byli lidi,já,a jeden pán co dělal dražbu.Já se jsem nehybně stála a dívala jsem se dolů.Pán začal mluvit.

Pán:Dámy a pánové jako další položku tu máme dívku co má v sobě dar za 900 000 dolarů!

člověk 1:dávám 1 000 000 dolarů

Pán:Slyším milión dolarů,kdo dá víc?

člověk 2:2 miliónů dolarů

Pán:Slyším 2 milióny dolarů kdo dá víc?

Ceny se zvyšovaly a já jsem se stále dívala dolů a čekala jsem až mně prodá nějaký neznámý muž s maskou když tu náhle jsem uslyšela bouchnutí dveří.Nenápadně jsem se podívala odkud se ten zvuk ozval a uviděla jsem ve dveřích stát mohutného muže který se přibližoval k pódiu.když byl na pódiu řekl:5 milónů dolarů! Najednou byl celý dav v rozruchu a já byla překvapená a já si v myšlenkách říkala:Proč mně musel koupit vždyť jsem tu k ničemu jsem jen pouhá loutka....

Pán:No dobrá.Dívka prodána za 5 miliónů dolarů!

Já s neznámým mužem a s kupci jsme šli do kanceláře vypsat šek za 5 miliónů dolarů a podepsat že si mně opravdu koupí.Do kanceláře přišel ředitel,sedl si na židli a začal mluvit s neznámým mužem.Já ten hovor poslouchala.

Ředitel:Zdravím vy jste ten známý mág v Londýně?

Neznámé jméno:Ano to jsem.Přišel jsem si koupit dar.

Ředitel:No to je výborné(pousmátí)A četl jste si že se k ní máte chovat krutě?

Neznámé jméno:Ano četl a nelíbí se mi když se k dívkám chováte krutě a to je nesprávné

Ředitel se přísným pohledem podíval na neznámého muže a řekl:Gratuluju koupil jste si dar můžete odejít.A ještě něco.Ředitel otevřel šuplík a vytáhl kovovou tyč kde na konci byl znak aukční síně.Nahřál ho nad ohněm aby byl odznak nažhavený,chytl mně za ruku a silou mi ten odznak přitiskl k ruce.Já jsem zakřičela breky až jsem spadla ze židle,a rychle jsem si chytla ruku na spálené místo.Ředitel se jen pousmál.Neznámý muž řekl:

Neznámý muž:CO JSTE TO UDĚLAL!

Ředitel:Udělal jsem ji jizvu aby na nás nezapomněla.Můžete jít.

Neznámý muž mně požádal abych šla za ním.Vstala jsem a uslzená jsem šla za ním.Šli jsme do vedlejší místnosti která byla krásně červená.Neznámý muž se ke mně otočil a řekl.

Neznámý muž:Jsi v pořádku? není ti nic?

Snowflake:N nic mi není jen mi bolí ruka...Můžu se tě zeptat jak se jmenuješ?

Roadhog:Mé jméno je Roadhog a jsem ohnivý mág a jak se jmenuješ ty?(omotává zraněnou ruku obvazem)(Roadhog je postava ze hry Overwatch a tím jsem se inspirovala XD viz. obrázek) 

Snowflake:J jmenuji se Snowflake

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Snowflake:J jmenuji se Snowflake.Děkuju že si mně zachránil z té aukce...

Roadhog:Není za co.Ruku jsem ti dal do obvazu doma se na ni podíváme.Měli bychom jít domů.Chytni se mě a zavři oči

Snowflake:Dobře...

Chytla jsem se Roadhoga za ruku a zavřela oči.Najednou jsem ucítila silný vítr že jsem musela otevřít oči a byla jsem velmi překapena.Kolem nás jsem uviděla velkou ohnivou magii jak nás obklopovala.Najednou jsem zavřela oči a rychle je otevřela.A všimla jsem si že jsme na jiném místě a ne v té místnosti.Kousek dál jsem viděla útulný domek se zahrádkou.

Pochopila jsem že mně čeká nový začátek.


Mágův učeňKde žijí příběhy. Začni objevovat