Jarní slunce vyházelo a paprsky svítily do mého pokoje.Rozespalá jsem vstala s postele a z okna jsem viděla ještě ranní rosu a cítila jsem vůni volských ok a slaniny.Říkala jsem si že se dole dělá snídaně.Náhle někdo zaklepal na dveře.Dále řekla jsem a viděla jsem jak dveře otevírá Silky(Silky je víla a zároveň paní domu která nemluví)A podala mi oblečení.Když jsem se oblékla sešla jsem dolů po schodech a viděla jsem Roadhoga jak čte knihu.Mezitím Silky připravovala snídani.
Roadhog:dobré ráno jak se ti 2 dny spalo?(zavře knihu)
Snowflake:M moment já spala 2 dny????
Roadhog:Ano byla jsi hodně vyčerpaná.Popravdě jsem měl strach že se neprobereš ale hlavně že si živá a zdravá(usměje se)Jo po snídani navštívíme jednoho profesora který žije v centru Londýna jenom aby si věděla.
Snowflake:dobře......
Jen co jsem dořekla větu Silky dodělala snídani a šli jsme si sednout ke stolu.V myšlenkách jsem si říkala:Tolik jídel....ještě nikdy mi někdo nenabízel jídlo jen v aukční síni jsem jen měla chleba s vodou.....Po snídani jsem s roadhogem šla na vlak a jeli do londýna.
V centru Londýna
V londýně jsem měla smíšené pocity zvlášť špatný pocit jsem měla když jsme procházeli kolem Aukční síně měla jsem pocit že by mně chtěli odtáhnout dovnitř a mučit mně.Roadhogovi jsem řekla:
Snowflake:R Roadhogu? nemohli by jsme jít jinudy?Nějak se mi točí hlava když vidím tu síň(smutná)¨
Roadhoga:Oh promiň já zapomněl že si tu žila jo jistě můžem jít jinudy ničeho se neboj :)(obejmutí)
Snowflake:Děkuji....
Šli jsme úzkou uličkou ke starému obchodu kde žije Profesor Sheppard nevšimla jsem že šišlá.Roadhog zabouchal na dveře obchodu a zařval:
Roadhog:Profesore? Profesore Shepparde!!
Prof.Sheppard:ježiši kdo to zaše je...... Kdo je?
Roadhog:To jsem já Ohnivý mág.Ráno jsem vám posílal dopis tak otevřete!!(bouchá na dveře)
Prof.Sheppard:No jo už jdu nejšem zaš tak mladý.....
Roadhog mě požádal abych se držela u něho a šla s ním dovnitř.Za 20 sekund Prof.Sheppard otevřel dveře a šli do dílny.Prof Sheppard začal mluvit s Roadhogem:
Prof.Sheppard:Tak...Ohledně toho dopišu coš mi ráno pšal je to pravda že šiš koupil dar?
Roadhog:Moment v tom dopise to tam nebylo napsané.V tom dopise bylo napsané že se k tobě stavím pro nějaké ty magické věcičky co vyrábíš.
Prof.Sheppard:K čemu je potřebuješ?Vždyť ši Ohnivý mág.
Roadhog:No já je nepotřebuju ale můj učeň a dar je potřebuje.
Prof.Sheppard:Ty máš učně?(podívá se na mě)
Když se na mně podíval dostala jsem strach že na mně chce řvát,tak jsem se rychle chytla Roadhoga za ruku a schovala se za ní Roadhog se na mně podíval a řekl:Neboj se jsem tu s tebou
Prof.Sheppard:Neboj mně še nemušíš bát jsem jen profešor ne žádný zabiják.Jak še jmenuješ?
Snowflake:J jmenuji se snowflake(zakoktala jšem)
Prof.Sheppard:Tak je to pravda že ši dar še zvířecí duší?
Snowflake:Ano.....
Roadhog:Tak co daš mi ty věci?
Prof.Sheppard přikývnul na souhlas a Roadhog s ním začal řešit nějaké věci.Náhle jsem viděla jak rychle dovnitř vběhla Temná postava a sebrala Profesorovi magickou elektickou hůl.Otočila jsem se a viděla jsem mu do čevených očí.On se jen zle pousmál a utekl.Já jsem zařvala STŮŮJ!!! a vběhla na ulici.Začala jsem sledovat postavu.Roadhog a Profesor si všimli že jsem běžela za temnou postavou Roadhog zakřičel SNOWFLAKE POČKEJ!!!ale bylo pozdě Roadhog poznal že držel profesorovu hůl a že jsem běžela za ním abych tu hůl vrátila zpět.
Netušila jsem že postava má špatné úmysly.
ČTEŠ
Mágův učeň
FantasyTento příběh je o dívce která se umí proměnit ve vlka.Inspiruju se podle seriálu jménem The Ancient Magus' Bride.Co se stane dál? To uvidíte v příběhu :)