Díl 6.-proměna a dračí záchrana

43 2 1
                                    

Blížil se večer a já vběhla na ulici a začala jsem běžet na temnou postavou.Běžela jsem za ním kolem uliček přeběhli jsme přes most běželi jsme kolem řeky až jsem ho po 20 minutách doběhla.Doběhli jsme do jednoho z domů do sklepa.Hned jak jsme doběhli začala jsem na něj hned mluvit:

Snowflake:Hned mi vrať tu hůl je pana profesora!!!

Temná postava:Ale ale kdopak se to rozzuřil?Dar se zvířecí duší(zlé zasmátí)Ještě furt si neuvědomuješ že to byl špatný nápad zůstat u ohnivého mága.Tu hůl ti nevrátím je to předmět kterou potřebujeme.....Snowflake

Snowflake:Kdo jsi k čertu zač? A jak znáš moje jméno?

Shadow:Mé jméno je Shadow a jsem učeň temného mága.Máme stejneý osud.Stát se mágy.Já temný ty zvířecí.A pokud jsme u těch zvířat a pěkně mě štveš tak ti předvedu jak tě proměnit ve vlka!!(vytáhne svojí hůl a sešle kouzlo na proměnu vlka)

Snowflake:Ne to nemůž.........

Než jsem dořekla větu seslal shadow na mně tzv. vlčí kouzla a začala jsem se proměnit ve vlka.měla jsem bílou srstí a na krku jsem měla ledové krystaly,byla jsem větší mládě vlka(viz.obrázek)

Shadow:A heleme se tak takhle vypadáš jako vlk jak roztomilé(zlé zasmátí)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Shadow:A heleme se tak takhle vypadáš jako vlk jak roztomilé(zlé zasmátí)

Snowflake:Vrať mi moje tělo!nechci zůstat jako vlk 

Shadow:Ne takhle vypadáš mnohem líp musím už jít ještě se potkáme(použije teleportaci a zmizí)

Snowflake:Okamžitě se vrať!!(v myšlenkách:musím ho najít že se stane něco zlého)

mezitím v ulíčkách londýna....:

Roadhog:SNOOWFLAAKE!!KDE JSI!!!!kde může být....je to moje vina něměl jsem ji brát sebou(smutný hlas)

Prof.Sheppard:Přeštaň šmutnit a zkuš použít nějaké ohnivé kouzlo a ne tu štát na zemi!

Roadhog:Na zemi? to je ono použiju transformaci a proměním se v draka(promění se v draka a vzlétne do vzduchu)(takhle vypadá jako drak viz.obrázek)

Ve vlčí podobě jsem hledala v uličkách Londýna Shadowa až jsem nakonec vyběhla mimo město

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ve vlčí podobě jsem hledala v uličkách Londýna Shadowa až jsem nakonec vyběhla mimo město.Běžela jsem kousek za městem až jsem vyběhla na palouk s obřím kamenem.A nemohla jsem uvěřit vlastním očím.viděla jsem tam ležícího Tortoruse a Shadowa jak tam spolu něco mluvili.

Tortorus:Ale ale kdopak se tu objevil naše stará známá (dračí pousmátí)

Shadow:Moment jak si mně našla?!

Snowflake:Cítila jsem tvoje stopy....Moment...vy spolupracujete?!

Shadow a Tortorus:Přesně tak (řekli současně)

Shadow:to já jsem mu řekl historku aby ti ji řek v té jeskyni

Snowflake:Takže to byla past!

Tortorus:Ano díky tomu zemřeš taky krutou smrtí!!

Tortorus vyslal ohnivé plameny aby mně spálil ale já se jim hbitě vyhnula.Zavrčela jsem a skočila mu na ocas a zuby se ocasu chytla Shadow se pokusil vyslat kouzla ale netrefil se.Bohužel Tortorus švihnul ocasem a já se ho pustila.Trefil mně do kamene a já se bouchla do hlavy.Chtěla jsem se postavit na všechny 4 ale upadla jsem protože se mi motala hlava.Rozmazanýma očima jsem se podívala na Tortoruse a na Shadowa jak se ke mně přibližovali když tu náhle jsem viděla Přisvištět ohnivého draka který srazil Shadowa a Tortoruse.Najednou jsem uslyšela mohutný hlas který jsem okamžitě poznala.

Roadhog:ZMIZTE OD NI!!!(řekl mohutným hlasem)

najednou začal boj:

Tortoru a shadow se otočili na Roadhoga který přistával a začali po něm útočit.Roadhog se bránil svým tělem.Mezitím co bojovali jsem na zemi uviděla profesorovu hůl.Pokusila jsem vstát pomalu jsem šla se zamotanou hlavou k holi.Problém byl že jsem na ni špatně viděla protože se mi motala hlava.Konečně jsem byla u ni vzala jsem ji do pusy podívala se na Tortoruse a Shadowa a zařvala jsem(stále jsem ve vlčí podobě)TOHLE MÁTE ZA KRÁDEŽ! A silně se zakousla do profesorovi hole až to použilo elektrický šok které je odpinklo kilometry daleko.Já jsem hůl upustila a rozmazanýma očima jsem viděla přicházet Roadhoga v dračí podobě.

Já se jen na něj podívala zavřela jsem oči a upadla do bezvědomí.

Mágův učeňKde žijí příběhy. Začni objevovat