Díl.7-Strážkyně bílé magie

30 0 0
                                    

Když jsem upadla do bezvědomí,probudilo mně náhlé světlo.Byla jsem na bílém místě kde nebyl nic,jen bílo.Když sem vstala tak jsem se podívala na své čisté ruce.Zjistila jsem že jsem v lidské podobě jako předtím.Najednou jsem ze zadu uslyšela kroky.Otočila jsem se a uviděla jsem přicházející postavu.Měla bílé dlouhé vlasy bledou pleť a bílé šaty,a na prstu měla prsten s diamantem.

Strážkyně:Zdravím Snowlake jsem strážkyně bílé magie a jsem ráda že tě poznávám(usměje se)

Snowflake:Strážkyně bílé magie?Jak znáte mé jméno?

Strážkyně:Poté co ses narodila jsi jediná kdo měl v sobě zvířecí duši a ta duše co tě dokáže proměnit v jakékoliv zvíře jsem já.

Snowflake:M monent takže když tě vidím a jsem tady tak to znamená..že jsem MRTVÁ?

Strážkyně:Neboj nejsi mrtvá,jsi jen omráčená.Poslyš jsem tady abych ti pomohla.Byla jsi obklopena nepřáteli,již od malička tě rodina nenáviděla a pak jsi skončila v aukční síni.Ale teď je tu někdo aby ti pomohl,aby ti zajistil střechu pod hlavu,aby miloval jako rodinu

Snowflake:A já jako husa mu utekla....teď vím že mně navždy opustí a já budu sama(smutná)

Strážkyně:Neopustí tě bude navždy s tebou.Vím že si chtěla udělat dobrý skutek a chtěla vrátit hůl profesorovi.Roadhog je na tebe pyšný a nepřeje si aby si zemřela.Teď mě poslouchej aby si porazila Shadowa si musíš věřit tady(ukáže na srdce)Tady máš můj prsten.Ten se ti ozve a pomůže ti jen v nejtěžší chvíli ale důležité je že si musíš věřit.Přeju ti hodně štěstí.

Snowflake:M moment ale jak si mám věřit?

Než strážkyně dořekla větu viděla jsem rozmazaný obraz a slyšela jsem jak roadhog říká opakovaně moje jméno.Probrala jsem se ve vlčí podobě a viděla jsem Roadhoga jak kouká na mně a já byla opřená o jeho tělo. 

Mágův učeňKde žijí příběhy. Začni objevovat