Azi este vineri si am fost invitat sa inoptez in weekend la niste prieteni. Partea ciudata este ca eu nu prea am prieteni si asta nu ma deranjeaza, ba chiar imi place sa fiu lasat in pace, decat sa fiu zapacit de vorbele inutile din jurul meu.
Odata ajuns la usa casei lui Alex (cel care facuse minunata invitatiie pe care n-am putut-o refuza, deoarece in descrierea ei aparea "intalniri paranormale") am fost intampinat de o fata micuta, daraguta si roscata.
-Salut, numele meu este Max.
-A salut, te astemptam.
-Unde este Alex?
-E in camera lui, la etaj.
-Bine.. Si tu cine esti?
-Eu sunt Roxana, sora mai mica a lui Alex, dar poti sa imi spui Roxy.
Ajuns la etaj am realizat ca ar trebui sa ma comport putin mai prietenos chiar daca sunt un fel de vulpe cu sange rece. Usa era inchisa si fiind invitat pentru prima data nu stiam ce sa fac, sa bat la usa sau sa intru direct. Nu am reusit sa stau mult pe ganduri ca a aparut si Adam, un fost coleg.
Odata intrati in camera am obervat micile detali pe care lea pregatit Alex impreuna cu sora lui micuta si draguta (n-avem cei face, dragoste la prima vedere). Pe podea era desenata o pentagrama de vreo doi metri patrati, pe pat era un bol plin cu sare si cateva lumanari rosi. Cat timp ma uitam la detali, observ pe Roxy ca se holba la tavan in timp ce avea un zambel larg si malefic. Imi ridic usor privirea si zaresc un simbol intortochiat, cam de marimea camerei.
-Hei, ce reprezinta simbolul de pe tavan?
-Nimic important, doar o capcana pentru demoni ca sa nu pota fugi dupa ce ii invocam, spuse Alex bucuros
-Aha.. Si cum vei face asta?
-Pai.. Am gasit o carte vechie intr-o casa abandonata, pe langa cimitir. Si in ea scrie tot felul de lucrui despre supranatural.
-Deci tu imi zici ca ai intrat intr-o casa abandonata din nu stiu ce motiv si ai gasit o carte, iar acum vrei sa invoci niste demoni!? Si de unde sti ca va functiona..
-Este scrisa in latina si merita incercat.
-Macar s-a facut si latina utila ceva, zise Adam.
Fara sa ma fi gandit prea mult i-am spus:
-Arata-mi cartea sa vad daca ai facut totul corect.
-Offff, bine...tu chiar nu ai incredere in altii? Este intr-o cutie rosie, in sifonier.
Cartea arata ciudat, de parca ar fi vrut sa spuna ceva, de parca a fost creata de suflete chinuite. Dar...cui ii pasa, toti am vrut sa aflam daca functiona.
CITEȘTI
Overlord Legends
ParanormalSa iti propuna Satana un pact e pericolos, dar daca tu ii propui o intelegere...totul se va schimba. Daca este bine sau nu, vom afla in curand😈 ______________________________________________