Pactul fusese indeplinit si primisem cate un Colier al Calatorului care ne dadea puterea de a calatori in toate cele treisprezece dimensiuni, iar cu ajutorul cartii am putut afla cum sa le activam. Stiind ca familile noastre near fi cautat peste tot, am planuit o excursie lunga de cateva luni.
-Eu si fratele meu vrem ca tu sa alegi lumile prin care vom calatori.
-Horudo...vom pleca in Horudo. Aceasta este o dimensiune in care toate creaturile sunt inaripate si noi ne vom integra foarte usor.Ajunsi in Horudo nu neam fi gandit ca vom avea parte de privelisti minunate: Pamatul era un nor alb mare si pufos. Pe cerul luminos si auriu se ascundeau cateva insule apropiate si o multime de stele firave. Cladirile de o culoare deschisa, erau asezate intr-o forma circulara, iar in mijloc se afla un castel mare si frumos avand o cupola din sticla albastra si peretii din acelasi marerial ca si restul caselor. Copacii aveau scoarta rosiatica si frunzele rozalii precum florile unui cires. Localnicii erau prietenosi si primitori.
-Bine ati venit in Henor, orasul principal din Horudo. Daca doriti va putem duce la lordul taramului ca sa poata sa va insemneze in marea carte.
-Sigur, dar din ce motiv trebuie sa ne scrie in marea carte.
-Orice locuitor sau aventurier din alte tinuturi trebuie insemnat in marea carte, iar daca unul dintre cei insemnati isi pierd viata, cartea le va taia numele si se vor transforma in stele si de doua ori pe an se sarbatoreste ziua stelelor.
-Iti multumim, ca ne-ai explicat cu atat de multa bucurie.Ajunsi la poarta castelului, am simtit cum mi se inmoaie picioarele, sinteam un usor sentiment de panica deoarece toti erau foarte primitori si buni la suflet, dar eu eram acolo cu doua scopuri: Sa fac rost de informatii pentru a creia un regat unit cu toate fiintele din cele treispezece lumi si de a deveni mult mai puternic decat eram deja.
Interiorul era mare si luminos. Sub cupola era ajezat un teren de fotbal zburator. Daca te uitai prin jur puteai observa mai multe usi si toate duceau intr-un loc diferit, iar dupa minute lungi de cautat am gasit incaperea in care lordul din Henor ne astepta linistit.
-Bun venit in imparatia mea, aici toti sunt bine primiti si scrisi in marea carte. Spuneti numele voastre si motivul pentru care va aflati aici.
-Numele meu este Keeper, ea este sora mea mai mica Lilith si cel care sta ingandurat este Xirix. Noi suntem o echipa, un grup de aventurieri cu puteri legendare.
-Daca tot spui ca aveti "puteri", ma-ti putea ajuta sa il invingem lordul din vest?
-Pai..pai..
-Va ajutam cu mare drag. As face orice pentru putere, adica niste prieteni.La prima vedere, taramul vestic parea ca arata la fel, dar se putea observa armata uriasa si excesul de steaguri. Intrand in palatul plin de crapaturi, am fost prinsi de catre gardieni si dusi in temnita. Inaine de a ajunge la subsol, Lilith a observat o piatra stalucitoare ce era protejata de catre un capac din sticla. Evadarea a fost usoara deoarece am putut topi barile de metal ruginit.
-Voi doi ducetiva sa il omorati pe rege. Eu voi veni putin mai tarziu.
-Grabestete! Ne intalnim in taramul estic. spuse Lilith
Stiind ca acea piatra este un obiect legendar si extrem de puternic, nu puteam sa ma abtin sa nu o iau cu mine. Abia o atinsesem si puteam simti cum o aura mi se aseza pe corp, era acelasi sentiment pe care il avusem in Onix cand primisem Colierul calatorului. In acel moment realizasem ca exista cel putin un obiect in fiecare lume si vroiam sa le am pe toate.-Dragii mei aventurieri, ma bucur ca ai sfarsit conflictul.
-A fost chiar distractiv si oricum am fost singurii care puteau sa te apere.
-Acum trebuie sa va scrieti numele in marea carte.Apropiindu-ma de carte am observat ca erau mii de nume scrise acolo, iar cei morti aveau numele taiat cu o linie rosie. Fericiti ca facem asa ceva am scris incet si foarte clar, dar in cateva secunde numele noastre au fost taiate reprezentand ca eram deja morti si atunci am realizat ca dupa ce am primit puterile de la Lucifer noi ne intorcesem in corpurile decedate si de aceia ne aflam in spital si se credea ne trezisem miraculos. In acel moment ciudat Keeper ne redaduse tuturor viata si linia disparuse. Pentru a nu creia confuzie, le-am multumit pentru tot si le-am promis ca ne vom intoarce.
CITEȘTI
Overlord Legends
ParanormalSa iti propuna Satana un pact e pericolos, dar daca tu ii propui o intelegere...totul se va schimba. Daca este bine sau nu, vom afla in curand😈 ______________________________________________