Deschideam ochii incetisor cu un sentiment de tama si primele lucruri pe care le observasem era o lumina alba ce stralucea cu putere, un bipait usor si o femeie imbracata intr-un halat alb. Clipisem de cateva ori si realizasem ca eram in spital, aproape murisem. O voce firava imi atrase atentia si ma bucura.
-S-au trezit..toti trei sunt treji. Repede chemati pe cineva.*peste 6 ore*
-Hei Max, chiar crezi ca s-a tinut de cuvant?
-Pai regenerarea a fost foarte rapida si toti trei avem tatuat pe mana simbolul puterii supreme, putere daruita de catre Lucifer.
-Offf...baieti avem o mica problema. Max are jumatate din puterea lui Lucifer si nu putem sa il ajutam.
-Daca am atata putere va voi da si voua o parte ca ne usureasca munca.
-Si cum vei face asta? intreba Roxy
-Inchideti ochiii si relaxativa.•Prin puterea investita de catre supremul Lucifer...tie Roxy iti daruiec puterea mortii si a focului pentru a putea distruce orice fiinta vie existenta in vreuna din toate cele treiprezece lumi si vei fi cunoscuta sub numele de Lilith, iar tie Alex iti daruiec puterea vietii si a apei pentru a mai da o sansa oricarei fiinte fara suflet si vei cunoscut sub numele de Keeper•
-Cu..cum..ai facut asta? Ai ochiii albi si zbori.
-Tipul asta ma uimeste intotdeauna.
-Dar tu nu ai un nume.
-Aproape uitasem, eu voi fi cunoscut sub numele de Xirix si asa vom forma "Nopiii Noptii" si cat timp vom parea normali vom folosi vechine nume.
-Hei Roxy, ce crezi ca s-a intamplat cu Adam?
-Am auzit ca nu l-au gasit in camera, iar noi nu ne puteam trezi. Toti cred ca el ne-a facut ceva si a fugit.
-Am un plan. Hai sa mergem in cartierul vechi si sa exersam puterile pe acoperisuri.Acel loc era numit cartierul din simplul motiv ca erau numai cladiri abandonate si daramate din cauza a catorva cutremure devastatoare in care murisera cateva sute de oameni.
Dupa ce trecusera cateva ore, descoperisem cum sa ne activam complet puterile si sa ne schimbam infatisarea. Aripile lu Lilith si a lui Keeper aveau o combinatie de negru si alb reprezentand fratia dintre viata si moarte, parul lor era de o culoare abastra si aveau ochii rosii, iar eu Xirix, aveam aripile mari si negre, asemanatoare cu cele a le lui Lucifer, parul era de o culoare rosiatica si ochii complet albi.Fiind in criza de timp am hotarat sa ne despartim pentru a avea mai multa eficienta urmand sa ne intalnim in Onix, numit si iad sau taramul lui Lucifer, dar intervenise un lucru neasteptat...se aratase un nou om cu puteri ca ale noastre care putea combate cu usurinta obstacolele din jur. Avea niste aripi rosi ca de liliac, ochiii negri si o roba ce ardea neincetat.
-Salutare muritorilor. Eu sunt Diablo si va voi arata adevarata teama. Eu voi fi conducatorul acestei lumi acesteaia pagane.
-Aici exista cineva cu puteri supreme, iar tu nu ai ce cauta aici.
-Bine atuci o voi distruge, incepand cu voi pasarelelor.
-Noi suntem Copiii Noptii si avand puterea supremului Lucifer te vom distruge.
-Ce discurs interesant, pacat ca fratele meu va mai pierde niste jucari.
-Voi doi ducetiva sa ii aparati pe ceilati. Aici ma descurc singur.
-Pasaroiul a ramas lingur? Ce pacat.
-Aceasta este lumea mea si nu te voi lasa sa o distrugi.Pe neasteptate apare Lilith in spatele lui Diablo si il doboara cu puterea ei de aducator al mortii. Posibil sa fi fost prea puternica puterea pe care i-am dato, dar in caz de orce il aveam pe fratele ei mai mare si puteam sa reparam totul.
Nici nu observasem cat de tarziu se facuse, prea tarziu pentru a mai strange suflete pentru Lucifer. Nu mai aveam ce face si ne-am dus in Onix luandul pe Diablo si cei saisprezece oameni stransi pana in acel moment.
-Hei, hei, hei...iata pe cine avem aici...este chiar nemernicul de frate-miu.
-Ne pare foarte rau dar nu am putut strange destule suflete pentru tine, spuse Alex speriat.
-Nu este nici o problema. Fratele meu valoreaza mai mult decat un milion de oameni. Chiar va multumes ca l-ati adus inapoi si in schimb va voi da cate un Colier al calatorului.
-Cu ce ne vor ajuta aceste talismane?
-Aceste obiecte legendare va vor ajuta sa calotoriti in toate cele 13 lumi, iar fiind ca tu Max putearea suprema vei putea la randul tau sa creezi propia lume.
-Iti multumin foarte mult, pentru orice neai daruit.
-Orice pentru Copiii Noptii, oricum pactul este pact, plus ca voi mai avea nevoie de voi.
CITEȘTI
Overlord Legends
ParanormalSa iti propuna Satana un pact e pericolos, dar daca tu ii propui o intelegere...totul se va schimba. Daca este bine sau nu, vom afla in curand😈 ______________________________________________