Un nou suprem

11 2 0
                                    

  Omoram creatura dupa creatura, himera dupa himera, chiar uitasem ca Alex, minunatul nostru Keeper se transformase intr-o gramada de carne acoperita de propriul sange. Totul mergea bine pana cand se auzise un sunet care putea sa iti sparga timpanele. Toate himerele se oprisera de parca nimic nu s-ar fi intamplat. Nedumeriti ne uitam la supremi, dar nici un raspuns. Bucurosi am inceput sa radem si sa ne tavalim pe podeaua rece, stralucitoare si plina de sange.

-Asta primiti daca va puneti cu noi. Va vom distruge pe toti.
-Mai usor cu fericirea. Provocarea abia a inceput.
-Ce vrei sa spui? Am omorat o multime din creaturile astea! Impreuna suntem de neoprit!
-De neoprit... Luati fata si aruncati-o in camera 137!
-Ce e camera 137?
-Hei Lucifer! Parca iti pasa de noi. Vino aici sau vei pati la fel ca si himerele astea.
-Dragul meu Xirix. Imi pasa de voi doi, dar nu am ce sa fac. Exista o integere si tu stii ca eu iubesc pacturile.
-Daca e sa mor, vreau sa imi spui care e integerea si cine a facuto.
-Kenna, suprema din Atlanta. Ea lea spus celor din Zaeen ca veti veni. A vorbit cu toti supremi si a aflat mai multe despre mica noastra intalnire si trucul vostru cu marea carte din Horudo. In schimb am fi primit pace si o portie de distractie cu voi in arena, dar fiind doar intre noi eu am ales sa va luptati cu noile mele creatii.
-Tradatorule! Esti un nesuferit, un nenorocit, esti esti..
-Malefic...

Dupa o lunga cearta cu Lucifer, Roxy a fost dusa in camera 137. O camera rece, intunecta, complet goala. Iau fost lasate la indemana doar trei lucruri: un colopotel care dadea lumina pentru cateva secunde, un cutit usor ruginit si capul lui Alex. Eu am fusesem dus in camera 98. O incapere plina de tepi si un lant prins de tavan de care eram atarnat. Din fericire reusisem sa conving pe unul dintre gardieni sa imi lase lucrurile langa mine. Printre lucrurile aproape inutile se putea gasi o franghie, o manseta, optine de regenerare si obiectele unice care ma puteau ajuta sa rezolv totul.

  Incepusem sa ma legan pe lant pana cand tavanul se crapase si cazusem pe geanta. Imi luasem lucrurile am inceput sa fug cat mai departe in speranta de a putea recupera puterile si de a putea sa o salvez pe Roxy, dar fusesem vazut de un gardian si folosisem Liberty, mai exat obiectele combinate care erau singura scapare spre libertate.

  Deschisesem ochiii si vazusem ca eram in Onix alaturi de Alex, Roxy si Adam. Plecasem sa ma plimb pentru a incerca sa imi plimpezesc mintea si dintrodata apare unul din transportatori si repetase:
-Tu esti primul care s-a trezit asa repede, esti pecial!
-Poti sa te grabesti trebuie sa ma intorc la ceilalti.
Abia ajuns acolo am fost incojurati de transportatori si o auzeam pe Roxy cum striga:
-Baieti sunteti bine?
-Da, dar cum vom scapa de ei? spunea Adam panicat.
Dintr-o data s-a auzit in cor "Sunteti patru, asta este intesent. Acum va vom duce la cel suprem, el vrea sa va vada"
-Nu am cerut asta, nu am cerut absolut nimic.
-Adam, calmeazate.
-Este din cauza cartii aleia. Nu vreu sa intalnesc pe nimeni. Oricine ar fie asest suprem mie nu imi pasa doar vreau acasa.
-Adam! Te comporti ca un copil.
|-Cei ce ingnora vorbele celui suprem vor avea de suferit, iar tu tinere om esti primul.
In urmatorul minut totul continua sa se repete. Am fost despartiti de Adam si dusi la supremul Lucifer, care ne astepta calm.

-Hei suroara cezi ca el este cel suprem?
-Dupa cat de relaxat sta pe acel tron as zice ca este el, dar nu stiu ce sa cred.
-Chiar nu poate sa existe si o persoana ceva mai linistina? Daca vroia sa ne omoare, ar fi actionat de cand am aparut pe insula.
-Dar tu cum poti fi asa calm intr-un loc ca acesta?
-Deoarece asta s-a mai intamplat si stiu cum se va termina totul.
-Eu sunt supremul acestei dimensiuni, supremul din Onix. Imi pare rau ca vam speriat atat de tare, dar astcesta a fost singurul mod de a va aduce in siguranta pana aici.
-Salutari Lucifer, eu sunt Max Hover si vreu sa iti propunt pact. Daruiestemi aripi, nemurire si jumatate din puterea ta si in schimb iti voi dariu o experienta de neuitat.
-Un pact...imi place cum suna. Fie ce o fi, iar daca nu ma vei uimi tu vei fii noul meu experiment.

  Imi trebuise doar cateva secunde pentru a primi puterile, dar de aceasta data fusese diferit. Aparusera niste particule negre ce se invartea in jurul meu, iar cand mau atins au stralucit extrem de puternic si au diparut. Dupa explozia de lumini puterile se transformarea se activase, una noua. Parul se inrosise, ochii se facusera albi si incepusem sa levitez. Pe mana dreapta imi aparuse un tatuaj, un cap de lup, in varful detelor aparusera niste ghiare mari si ascutite. Dintr-o data simtisem cum imi trecuce ceve prin spate si aparusera aripile aripile negre care incepusera sa arda, pe piept aparuse un craniu ce era incojurat de un sarpe, iar cativa din dinti se facusera niste coliti de lup.

-Imi poate explica cineva ce se intapla aici? intrebase Roxy
-Tocmai s-a nascut un nou suprem. Unul extrem de puternic. Stiam ca acel pusti e special.
-Trebuie sa ne duci la zona in care iti creezi tu experimentele. Trebuie sa imi fac partea din promisiune.

  Ajunsi acolo creasem o metoda de a transmite amintirile: Prinderea pe fratele lui Lucifer, calatoria prin dimensiuni, neintelegea acompaniata de moarte si revenirea in timp. Dupa cateva clipe Roxy ma imbratisase si spuse:
-Ne-ai salvat, iti datoram totul si te voi ajuta sa te razbuni.
-Singurul lucru pe care vreu sa-l fac este de a crea o dimensiune noua in care sa poate trai toate fiintele din lume, iar tu sa fi la coducere alaturi de mine.

Overlord LegendsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum