Ce nu inteleg eu#2

119 12 2
                                    

Bun, am revenit dinou cu această rubrică. Ce nu înțeleg eu? Data trecută am scris greșit, recunosc, dar era al doi-lea capitol al meu, și m-ati cam criticat, ceea ce nu prea mi-a plăcut . Oricum acum voi începe sâ pun mai mult suflet în ceea ce scriu.

Să trecem la treabă !

-Eu nu înțeleg ... Bun, toată lumea se teme de sfârșitul lumii... Maișii, prezicerile, porcariile, prostiile, sunt același lucru

Trebuia sa vina sfârșitul lumii pana acum de 12.000 de ori, ei bine eu nu l-am văzut, o fii fost, dar eu eram prin spațiu la cules de stele. Sunt mai mult șanse să mori din cauza unui găinaț de porumbel care te-a lovit fix în cap,decat să vină sfârșitul lumii peste o săptămana... Sau poate nu ..?

-Eu nu înțeleg de ce camera mea trebuie să fie mereu dezordonată?! Mereu!!! M-am săturat! Îmi strâng prin cameră, si tre' să apară cineva să strice tot, pentru că wow, ce tare îi aia, și aia, Și.. WoW ce șmechera, de unde ai luat-o ? *face palm*

-Eu nu întțeleg de ce există modul avion dacă ttelefonul nu vine când îl strig... Și încă o chestie, un avion nu se prăbușesșe dacă dai play la o melodie în timpul decolării, am încercat eu, știu, sunt nebună.

-Eu nu înțeleg de ce fac această rubrică fără sens...

-Eu nu înțeleg de ce , în toate filmele americane, copiii rămân fără mamă, ce naiba e așa greu să găseșt o femeie, să apară măcar, sa nu zică nimic, să stea ca proasta , să spele vasele, să zică (,) că-i mă-sa, e așa greu?

-Eu nu înțeleg proștii.

Cam atât pentru azi, v-am pupat, sa nu uitati sa treceti pe la @Criss345 la povestea ei Best Friends Forever, si pe la YoBeeStyles, la povestite sale care sunt minunate.

Părerile mele.. FinalizatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum