Inca o data va multumesc ca ma votati si ca imi dat follow, pentru mine inseamna foarte mult, nici nu știți.
Acum vreau sa scriu câteva chestii care încep cu faimosul ,, acel moment cand"
1. Acel moment cand ai impresia ca stii versurile unei melodii.
2. Acl moment cand saluti pe cineva care nu te cunoaște.
3. Acel moment cand realizezi ca tot ce sa întâmplat , a fost un vis... ( asta imi amintește de o întâmplare, aveam 5 ani si visam ca gasisem niste bani, foarte mulți bani, si ca i-am pus sub perna, dimineața , de data asta nu visam, am căutat prin tot patul banii si am început sa plâng, credeam ca ii luase cineva.........)
4. Acel moment cand esti in clasa, la o materi total stupida, si iti imaginezi cum un criminal va intra in clasa sa va atace, iar tu vei fii eroul care il va învinge. ( hai ca te-ai gândit si tu măcar o data la asta)
5. Acel moment cand te simți in plus....
6. Acel moment cand razi degeaba.
7. Acel moment cand visezi cu ochii deschizi in clasa.
8. Acel moment cand te gândește la o melodie in timpul predării.
9. Acel moment cand Vorbești cu cineva pe Facebook si intra mama ta in camera, si tu dai imediat pe pagina de pornire, adica Google, si stai ca prostul si te holbezi....
10. Acel moment cand profesorul pune o întrebare grea, tu esti singurul care sti, ridici mana, dar nu te pune sa răspunzi.
Cam atât si pentru seara asta, va urez o seara buna si frumoasa.
CITEȘTI
Părerile mele.. Finalizat
RandomNu vreau sa descriu nimic. Voi scrie tot ce imi trece prin cap.