Capitolul..what, habar nu am, 10 cred

128 15 1
                                    

M-am gândit sa creez o alta rubrica pentru cartea mea; comentarii adresate desenelor animate de azi si de ieri . Nu e lung acest titlu.. Doamne, ba da..

Infine, aceasta rubrica se referă la desenele animate de azi si de ieri, nu va așteptați, nu?

As vrea sa încep cu miraculosul desen animat, care nu e animat, Violetta! WoW....

Toate Fetițele sunt disperate dupa acest serial, Violata, oops.. Violetta.

Mi se pare foarte dramatic, si previzibil, urăsc acest serial, daca as putea, as scoate din televizor personajele, si le-as omori. Da. Le-as omori.

In primul rând e Violetta , care Iubește movul, si sa fim sinceri, Violetta nu e un exemplu bun pentru copilitele alea disperate care poarta chiloti Violetta, de ce? Pentru ca ea Iubește cam aproximativ treizecisimiicincisutenouadoi baieti.. Glumesc, e îndrăgostită de 2, Thomas, Si Leon.. Si toții băieții se îndrăgostesc de ea, deși e foarte strâmbă, da, e strâmbă.

In + Serialul asta de tot c*catul a imitat Nini din toate punctele de vedere, doar ca eu iubeam Nini.

In al 2-le-a e femeia aia stupida Jade ... Care se prostește la orice, iar personajul ei exagerează, adică e prea proasta.

In al 3-le-a rând e Angi aia care, hoff, am nevoie de o pauza... * luând o pauza*

-

-

-

-

-

-

-

Cum spuneam, sărită aia de pe fix de Angi e cea mai ciudata, dramatizeaza atâta de mult : |----------------------------------------------------------------------..........(1627373637373737737373 de ,,---" )....--------------|

Si + ca o Iubește foarte mult pe Violata, da am scris bine, pare violată in nas...

Nu cred ca o persoana poate iubi o alta persoana atât de mult, Doamne, mare ti-e grădina, si toată vina asta ii se adresează scenaristului, asa ca Draga scenaristule al serialului Violata, te rog sa demisionezi pana nu te concediază Dumniezo di pi pământ.

Restul personajelor.... Varza, absolut toate.

Aceasta este părerea mea, nu am nimic cu fanii Violetta, doar ca nu o suport..

Cam atât si pentru seara asta, astea mi-au fost ideile, sper sa ma Ajutați cu un like, follow, coment, share, orice, căci daca voi deveni populară cat de cat, voi putea scrie carti interesante, adica nu tâmpenii de astea, ma refer la romane, dragoste, SF SI ALTELE, nu ar strica umpic de ajutor, răspund mereu pe privat, asa ca daca doriți sfaturi, sau sa-mi dați sfaturi, Trimiteți un mesaj privat, pe panoul de mesaje răspund cam greu, dar răspund.

Asa, și-acum ca am terminat cu palavrageala, v-as ruga sa treceti pe la cartea asta, e foarte interesantă ;

Utilizator: Criss345

Cartea: Best Friends Forever, eu o citesc si e super, o recomand :)

La revedere:)

Părerile mele.. FinalizatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum