Hey, in primul rând, va multumesc enorm de mult pentru toate fălăurile voastre @Nox_13 .
Si voturile, si commenturile, si tot, si mesajele dragute, desigur :)
Acum ca, știți deja aceasta rubrica cred ca vi fi mult mai ușor sa vorbesc despre aceste desene de toată cacaoa...
Am stat si m-am gândit , si am ales ! Tobele va rog... Pam pam pam pam pam pam pam..... MACO MERMAIDS... Badum tssss
Si as vrea sa le compar cu H2O , desenele copilăriei mele, le iubeam, si cred ca si voi, dar acum au apărut scarbosenile astea fara pic de haz, cu sirene baieti, s.a.m.d... Practic si teoretic nu le sufăr. Le urăsc, o imitatie groaznica, goribila, gurâtă si toate insultele cu un,,g" la început.
Sa începem :
-Sunt urate fata de cele din H2O , care sunt foarte frumoase.
T,m
- Nu sunt actrițe bune.
- Nu hau valuare.
- Sunt idioate
- Au prea multe puteri , ceea ce face asta plictisitor.
- M-as descurca mult mai bine... Ba nu...
- Le-as baga o penseta in nas sa le scot creierul, dar pariu ca pe penseta ar rămâne doar muci, pentru ca aparent, creier nu e.
- Sunt prea dramatice.
- Urăsc dramaticismul, asta daca nu e expus intr-un mod frumos.
Ta
- Totul este legat doar de insula Maco.
- Nu hau thalenth.
- Desnele animate Tom si Jerry sunt mult mai amuzante si frumoase, si vor rămâne mereu in ❤️ mea.
- Voiam sa spun ca orice desen Animat e mult mai drăguț ca Maco Mermaid .
Atât si pentru astăzi, sper ca v-a plăcut, pun next mâine si sa nu uitati sa treceti pe la @Cosminnnn la povestea sa, un like si un comm, si poate si un follow, l-ar ajuta mult, multumesc inca o data. Papapapaapaaaaaaaaaa.
CITEȘTI
Părerile mele.. Finalizat
Ngẫu nhiênNu vreau sa descriu nimic. Voi scrie tot ce imi trece prin cap.