#1.Bölüm#

10 2 4
                                    

  Şarkılar :
Yalın - Benimki
Yalın - Herşey Sensin

*
*
*

Arkamdan gelen sesler beni koşmaya zorluyordu . Sanki koşarak arkamdan gelenleri atlatabilirmişim gibi ( ! )
Hayatım da belki de ilk defa gördüğüm insanlar tarafından kovalanmak hırsız gibi hissettiriyordu . Ah doğru ya !! Ben uslanmaz bir hırsızdım . Belki de ilk  defa yakalanma iç güdüsü ile bu kadar hızlı koşabiliyordum . Çıkmaza girdiğimi fark ettiğim de küçük bir küfür çıktı dudaklarımdan . Arkama dönüp baktığımda aramız da biraz mesafe olduğunu görüp rahatladım . Ancak bu kurtuluş değildi . Kadife tonlarında bir ses seslendi bana .
" Yardıma ihtiyacın var gibi görünüyor güzellik.  "
" Hem de nasıl !! "
" Otomatiğe basıyorum içeriye gel . "
Hafifçe sırıtarak ortanca parmağımı ona doğru salladım .
" Ben altına aldığın kızlara mı benziyorum oradan !! "
" Başka çaren yok gibi gözüküyor . "
Sıkıntı ile ofladım .
" Tamam aç kapıyı !! "
Başka çarem yoktu . Ne yapabilirdim ki ?? Ya o adamlara yakalanıp ölüm fermanımı imzalayacaktım ya da şu bay egonun yanında saklanacaktım .
Cevap barizdi . Kapı açılınca hızlı adımlarla merdivenlerden çıktım . Çünkü adamlar beni yakalamak üzerelerdi . Yukarı çıktığım da o uslanmaz sırıtışı gördüm ve kendimden bir daha nefret ettim . Bu adamla aynı havayı soluyacağım için..
El mahkum ne yapalım ??
Eli ile içeriyi işaret edip "Buyrun buyrun ayakta kalmayın " dedi . Gözlerimi devirerek içeriye geçtim . Eli ile gösterdiği salon olması gereken  ( ! ) yere geçtim . İki koltuktan birine oturdum . Abartılı bir üslupla sordu. 
" Birşey almaz mıydınız ?? "
" Bir machiato alayım derdim de o siz de yoktur . "
" Aa !! Olmaz olur mu tabi ki de olmaz.. "
Sıkıntı ile tekrar ofladım onun duyabileceği şekilde .
" Neyse ne !! "
" Neden kovalıyordu onlar seni ?? " dedi . Sanki demin benimle dalga geçen o değilmiş gibi...
" Hırsız olunca bunlara alışıyorsun !! "
" Dalga mı geçiyorsun?? Sen ve hırsız olmak ?? "
" Ne oldu beğenemedin mi ?? Orta da sadece iç çamaşırlarımızla mı gezmemiz lazım hırsız olduğumuzu inandırabilmek için..."
Gözleri fal taşı gibi açıldı . Tabi bunu beklemiyordu . Şahsen bende beklemiyordum ağzımdan bunların çıkabileceğini .
" Ne yani şimdi sen cidden hırsız mısın ?? "
" Evet . Ben uslanmaz bir hırsızım . "
" Uzun zaman sonra meslektaşımı görmek beni mutlu etti doğrusu . "
Bu sefer gözleri fal taşı gibi açılan bendim .
" Tesadüfen biri ile karşılaşıyorum beni evine alıyor ve hayatın yine bir cilvesi olacak ki o da hırsız çıkıyor . "
" Evet tesadüf . "
" Bir dakika bir dakika ben onu sesli mi söyledim ?? "
" Evet . Ha bu arada ismimi sormadın ama ben yine de söyleyim . Adım Arın , Arın Kaan Yazgı . "
" Ben de Lavin , Lavin Yörük . "
Gözlerini büyüterek bana baktı .
" Ünlü fotoğrafçı Atakan Yörük'ün kızı olan Lavin Yörük mü ?? "
Şu an bunun ne zamanı ne de yeriydi . Eğer babam hırsızlık yaptığımı Arın denen bu çocuktan öğrenirse işim yaşdı . Kafamı olumsuz anlamda salladım .
" Sadece bir soyisim benzerliği . " dedim gülümseyerek . Ve sonra o da gülümsedi . Ve o uğruna ölünecek gamzeleri çıktı ortaya . Onun gülüşü benimkinden kısa sürdü . Sebebi barizdi . Uzun uzun çalan kapı zili . Yüzüne ciddi bir ifade takınıp kapıya doğru ilerledi .
" Bir dakika bir dakika birini mi bekliyordun sen ?? "
" Hayır . Ancak davetsiz gelebilecek o kadar misafir var ki . En kötü Kaya . "
" Yanlış anlamazlar değil mi ? "
Ufak bir kahkaha attı.
" Ben sandığın gibi biri değilim . " dedi ve kapıyı açtı . Karşısında duran kişileri gördüğün de bir küfür mırıldandı . İçeri giren kişiler sarhoş olduklarını belli edercesine savsak savsak yürüyorlardı.  Tam önümüzde duran erkek konuşmaya başladı .
" Kız arkadaşımla yiyişecek tenha bir yer arıyorduk bir baktık buraya gelmişiz . Anlarsınız ya . " diyip arsızca göz kırptı bana . Arın tek kolunu benim önüme uzattı .
" Seni kovalayanlar gitmiştir . Sen ufaktan...."
Başımla onu onayladım .
" Ceketimi alıp çıkarım . "
" Ceketi alma ben getiririm. " dedi ciddi bir ses tonuyla . Kapıyı açtı kolunu önümden çekti hafifçe gülümsedi sonra .
" Numaran ?? "
Sonra ben de gülümsedim . Cebimden telefonu çıkarttım .
" Sen söyle ben seni arayayım . "
" 05********* "
" Kaan diye kaydediyorum . "
" Tercihen Arın ."dedi  ve gamzelerini belli ede ede güldü sonra . Cebinden telefonunu çıkardı ve çaldırdım telefonu.
"Telefon markalarımız ve modelleri bile aynı"
"Seni bilmem ama ben çaldım Arın. "
"Bende güzellik diye kaydediyorum o zaman "
"Tercihen Lavin.... yalnız oyalıyorsun beni.... Hem misafirlerin ile ilgilensen diyorum. "
"Onlar gibi misafir olmaz olsun . Sen köşeyi dönene kadar sana bakacağım."
"Tamam Anne.  "
Arkamı döndüm ve hızlı adımlarla merdivenlerden indim. Evden çıktığımda yaklaşık 1 saat önce istemeyerek girdiğim evden şimdi ayrılmak istemiyordum . Değişik miyim neyim ??? Sokağın köşesini döndüğüm de sinirimi altüst edecek kişileri gördüm . Beni az önce takip eden adamlardı bunlar . Birinin adı Mustafaydı sanırım . Arabaya yaslanmış sigara içiyorlardı . Hemen geldiğim yolu geri döndüm . Kafamı kaldırıp pencereye baktığımda beni izlediğini fark ettim.  Beni görünce kapıyı açtı . Koşarak merdivenleri çıktım. Kapı da beni bekliyordu . Soran gözlerle bana bakıyordu . Derin bir nefes alıp konuştum .
" Acaba..... Bu gece burada  mı kalsam..... "

VurgunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin