Şarkılar :
Feride Hilal Akın - Gizli Aşk
Feride Hilal Akın - Bilir Mi
Feride Hilal Akın - Gözlerimi Kapatsam*
*
*Sabahın ışıkları yüzüme vururken kafamı kaldırıp etrafa baktım . Arın'ın bir kolu belimde diğer kolu yanağın altında uyuyordu . Bir dakika dün biz beraber mi uyumuştuk ?? Düşündüğüm şey ile Arını yataktan itip ayağa kalktım . Arın anın şokunu yaşarken bende üstümü kontrol ediyordum . Arın şoku atlatmış olacak ki kızgın yüz ifadesi ile bana baktı .
" Ne yapıyorsun sabah sabah yaa ?? Gece uykunda bastılar herhalde . "
Onu aldırmayıp yataktan aşağı indim. Telefonumu elime alıp saate baktığımda küçük çaplı bir şok yaşadım . Saat 1'di . Ve telefonum da "32 " cevapsız arama vardı .
" Ohaa !!! "
Arın bana dönüp sorar gözlerle baktı . " Ne oldu ??? "
" Kaç saattir uyuyorum ve geç kaldım . Üstelik arkadaşlarım çok merak etmişler . Benim hemen gitmem lazım . "
Arın bana iyice dönüp yanıma geldi .
" Ben seni bırakırım . "
" Gerek--"
" Hayır, Lavin gerek var . Hadi arkadaşlarını daha fazla merak da bırakmayalım istersen . "
Başımla onu onaylayıp onunla beraber aşağı inip son model olan arabasına bindim . Gideceğim yeri ona tarif edip arkama yaslandım . Camdan dışarıyı izliyordum . Arın'ın beni izlediğini anladığım da rahatsızca kıpırdandım . Hâlâ bakmaya devam edince sinirle ona döndüm .
" Şöyle bakmayı keser misin lütfen !!!"
Sırıtarak sordu .
" Nasıl bakıyorum ki ???"
" Sanki yiyecemişsin gibi bakıyorsun. Ve açıkçası bu benim korkmama sebep oluyor . "
" Sana niye yiyecekmişim gibi bakayım ki ??? Tatlı mısın da sen ben seni yiyeyim ???"
Sorduğu soru karşısında biraz afallamıştım . Ama sinirli halimi bozmayıp tısladım.
" Arın istersen beni fazla sinir etme . Yoksa olacaklardan ben sorumlu değilim . "
Arın histerik bir kahkaha atınca istemsizce onu izlemeye başladım. Gerçekten çok güzel gülüyordu.
" Vay bee , küçük hanıma bak sen .
Büyümüşte beni tehdit edermiş. "
Ters ters bakıp göz devirdim .
" İşte geldik küçük hanım . "
Hazırlanıp arabadan ineceğim sırada dönüp alayla gülümsedim .
" Bir daha gözüme lütfen gözükme . Yoksa dediğim gibi olacaklardan ben sorumlu değilim . "
Arabadan bir hızla inip kapıyı sertçe kapattım . Bizim evimiz olan depoya gelip bağırdım .
" Ben geldim !!! "
Salona girip baktığım da kimseyi göremedim . Belki duymamışlardır diye düşünüp tekrar bağırdım .
" Ben geldim !!!! Nerdesiniz yaa ???"
Kolum da hissettiğim baskı ile arkama döndüm . 40'lı yaşlarda , siyah takım giymiş , saçları beyaz bir adam görmeyi beklemiyordum doğrusu .
" Hayırdır , ne oluyor ???"
Adam ilk önce kaşlarını çattı daha sonra hafifçe gülümseyip alayla konuştu .
" Babanız sizi bekliyor Lavin Hanım .
Yanına gitmeniz lazım . "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vurgun
Teen FictionO benim gözlerime vurgundu , ben ise onun dünyaları yakan gülüşüne.... . . . Hayatın cilvesi ya işte yakından tanıştıklarını aslında hiç bilmemelerine rağmen ikisi de birbirini çok sevdi. Babasının vasiyeti üzerine Lavin artık Arın'ın karısı olacak...