14.

381 16 2
                                    

Tak jsme tam tak s Justinem brečeli,když v tom jsme uslyšeli bouchání na dveře.

"Počkej podívám se co se to tam děje.." řekl Juss a šel ke dveřím. Když je otevřel div neupadl leknutím. Stála tam celá naše rodina.(tedy jeho já žádnou rodinu nemám).

"Ahooj!" zavýskli všichni jednohlasně a já jsem se zmohla jen na fake smile.

"Ahoj,co tady děláte?" ptal se Justin.

"Dozvěděli jsme se že tvoje přítelkymńě je v nemocnici. Tak jsem svolala celou rodinu a přijeli jsme. Přece tvoje přítelkyně už je i naší rodinou." promlouvala mu do duše postarší paní.

"No jo babi,ale jak jste se dozvěděli,že.."nedopověděl.

"Je toho plní televize. Přece jenom jsi slavný. O tvých přítelkyních ví každý dřív než ty hochu." zasmála se babička.

"No jo vlastně , bulvár.." odtušil Justin a pak se přesunuli ke mě.

Všichni na mě koukali s lítostivým výrazem v obličeji. Tohle přímo nesnáším,když je mě někomu líto. Připadám  si potom tak slabá.

Jen tak na mě koukali a nikdo se neodhodlával k ničemu co by řekl. Neměli vhodné téma k rozhovoru. Jak se taky bavit o useklých rukách že?..

"Takže.." začala jsem,abych prolomila ticho,které panovalo už nesnesiteně dlouhou dobu.

"Nechceš přinést něco k jídlu lásko?" zeptal se Justin.

"Jo to by bodlo." usmála jsem se na něj a on odešel. Mezitím jsem se seznámila s jeho velice početnou rodinou. Měl 2 babičky a dědečky a asi 15sestřenic a bratranců a pár tet a strýčků. Byla tu i jeho mamka a brácha.

Pohled Justina:

Když jsem vylezl z pokoje,abych došel Beck pro něco k jídludiv jsem se nepřerazil o holku co se opírala o stěnu před pokojem.

"No konečně,už jsem myslela že nevylezeš!" udělala fake smile. Byla to moje bývalka!!!!!! Ach jak já jí nenávidím!

Když jsem na ní koukal s výrazem ,co chceš, , tak na mě skočila a začla mě líbat.

"Ty děvko dej mi pokoj! Snad sme si to už řekli!...

Vyhublá na kost!Kde žijí příběhy. Začni objevovat