on iki

3.4K 408 140
                                    

açelyaymış
arkadaşım söyledi
anlamı ne

arkadaşın onu da söylemedi mi

hayır
anlamları bi tek senden öğrenince inanıyorum
diğerleri boş

herkesin bildiği şeyleri söylüyorum
şu ilk başta güllerin altına numaranı sıkıştıran arkadaşına sor belli ki biliyor bir şeyleri

peki,,

*

Baekhyun merakla arkadaş grubuna yazdı, deli gibi merak ediyordu anlamını bu pembe açelyanın.

Chanyeol çok naif birisiydi ve gerçekten önem vermediği şeyler için o değerli çiçeklerini harcamazdı.

Baekhyun sormuştu arkadaşlarına ama kimseye iletilmemişti bile mesajı, o da daha fazla dayanamayıp internete girdi.

"açelya çiçeğinin anlamı"

Karşısına ilk çıkan siteye girdi ve merakla okumaya başladı.

"Yeni başlamış aşkınızı temsil eder pembe açelyalar. Bu güzel çiçek, yeni aşıkların hissettiği karşılıklı hayranlığı, sevgiyi ve özlemi ifade eder."

Baekhyun kalmıştı bir süre öyle. Yüzünde gülümseme oluşurken kendini bir anda toparladı, emin olmak için birkaç siteye daha girip baktı.

Her sitede aynı sonuçla karşılaşırken heyecanı artmış, direkt mesajlara girerek Chanyeol'e yazmak istemişti.

Biraz düşündü, sonra yüz yüze görüşmelerinin daha güzel olacağını düşündü.

Kapatmadan önce biraz göz gezdirdi son mesajlarda. Şimdi daha iyi anlıyordu Chanyeol'un neden öyle bir tepki verdiğini, neden bu kadar kırıldığını.

Kendine çok kızmıştı ama hevesini kaçırmıştı bir kere Chanyeol'un.

Gönlünü almak için hızlıca hazırlanarak Chanyeol'un minik dükkanına doğru yol aldı, kapıya ulaştığında dükkanın kapalı olduğunu gördü. Kapıda bir not vardı, merakla yaklaşıp okudu içinden: "Çiçekler çiçekçiye küstü, en yakın çiçekçi bir üst sokakta."

*

Hiçbi şey anlamadınız dimi neyse açıklıycaz artık diğer bölüm😛

florist :: chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin