Baekhyun, Chanyeol hayatına girdiğinden beri ondan çok etkileniyor, sevgilisinin naifliği onun ilgisini sürekli canlı tutuyordu.
Ona aşık olduğundan ve Chanyeol'un onun için doğru kişi olduğundan o kadar emindi ki bu evliliği bir kez bile sorgulamamıştı.
Şimdiye dek.
Chanyeol'le birlikte ufak bir kutlama yapmak istiyorlardı düğün yerine ve şimdi küçük kutlama için alışverişe çıkmışlardı, her şeyin ciddileşmesi Baekhyun'ın gözünü korkuturken Chanyeol dışarıdan bakıldığında çok hevesliydi bu evlilik için.
Baekhyun'ın hissettiği şey çok değişik geliyordu ona Chanyeol'un aşkını ilk hissettiğimdeki gibi. Onun içini ilk kez Baekhyun'a açtığındaki gibi hissediyordu.
Aşkı, sevgisi değişmemişti ama gözü çok korkmuştu.
Alışveriş merkezinde ikili yürümeye devam ederken Baekhyun, bir iç savaşa girmişti ve bu savaşı kaybedeceğini düşünüyordu.
Yürürken aniden buz kesen bacaklarıyla birlikte "Kaybedeceğimi düşünüyorum." diye fısıldadı.
Chanyeol yanındaki beden durduğunda ne olduğunu anlamaya çalışarak Baekhyun'a dönüp duyduğu fısıltıyı anlamayıp "Ne?" diye sormuştu.
Baekhyun'ın gözleri iyice yaşarırken yine Chanyeol'un anlamayacağı bir şekilde konuştu: "Bunu kaybedeceğimi düşünüyorsam ne anlamı var ki evlenmemin?"
Chanyeol hala anlamazken sevgilisinin gözlerinden süzülen yaşlarla ona bir adım atmıştı kolları arasına alıp iyi hissettirip ne olduğunu anlamak için ama Baekhyun o kadar korkuyordu ki tüm bu olanlardan, kafayı yemiş gibiydi.
"Beni affet," diye konuştu Baekhyun gözyaşları arasından. Chanyeol iyice korkmaya başlamıştı sevgilisinin ağzından çıkacaklardan.
"Beni affet çünkü bunu yapamam." diye devam edip elindeki poşetleri de bırakarak arkasını dönmüş, biraz duraksadıktan sonra alışveriş merkezinin çıkışına doğru koşmaya başlamıştı.
Arkasında kalbi kırık, ne olduğunu anlamamış bir çiçekçi bırakarak.
*
yazmaya otururken böyle bi son düşünmemiştim hiç ağlıyorum galiba
2. kitap mathematician profilimde!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
florist :: chanbaek
Fanfictiontexting + düz🍃 * dükkanıma gelmişsiniz bugün vazonun altına da numaranızı sıkıştırmışsınız çok mu beğendiniz ne? çiçeklerimi diyorum çok mu sevdiniz 151218