Ano, opravdu jenom naší třídě, jen 5.A jeden člověk chyběl. Učitelka byla zmatená, se nedivím, protože kdyby opravdu hořelo, byla by ve vězení za to, že nepohlídala svou třídu. Myslím, že všem by to stejně bylo jedno, jelikož máme tu nejhorší učitelku na škole. Denča jí říkala „Paní učitelko, Marťa zemře, Marťa uhoří“ učitelka jí jen seřvala aby byla ticho a ona se pochopitelně rozbrečela mnohem víc. Já mezitím jen koukala do blba a viděla jsem mojí sestru, takže jsem se co nejrychleji otočila pryč. Zrovna v tu chvilku ke mě přicházela osoba vyšší postavy s jejím typickým krokem, tenkým hlasem, a stálým úsměvem. „Ahoj“ pozdravila „Ahoj Niky“ pozdravila jsem jí taky „Víš,“ začala velmi důležitě, což bylo ostatně jejím zvykem. Následovala dlouhá mezera, kdy nic neřekla, ale pokračovala „jsi nějaká divná v poslední době,“ „A čím jako?“ ohradila jsem se „Neustále mlčíš, s nikým se nebavíš, a já Tě znám dlouho, takže to poznám,“ vzpomněla jsem si na to, jak jsem první den ve škole držela místo svému klukovi ze školky a on si sedl s mnohem vyšším klukem, než byl on sám, za chvilku za mnou přišla malá, pihovatá holčička s culíkem a zeptala se „Je tady volno?“ já jí řekla, že ano, protože jsem se jí bála, byla taky o kousek vyšší, než já. Pak jsem se Nikče svěřila o tom, jak si myslím, že nejsem důležitá, že nikdo nemá zájem o to povídat si se mnou, že Lucka je hlavnější a, že na ní myslím. To už učitelce došlo, že ta ztracená je Marťa, ta která se jí zeptala na to, jestli si může odskočit. Marťa mezitím hledala ve škole své spolužáky, nemohla je najít. Už je ale viděla přicházet, když si začínala myslet, že jediná ona přežila přepadnutí mimozemšťanů, že je slavná. Tak jí to na zlomek sekundy přišlo líto, ale pak byla ráda, že může být s kámoškami.
ČTEŠ
Nová dívka ve škole
Teen FictionCo se stane, když do třídy přijde nová holka? Sebere mi všechny kamarády, učení jde ještě pomaleji, ale to je jen začátek. Dokážu ji přijmout do třídy?