Další den jsem došla do školy opět se svou mladší sestrou. Dneska to bylo divné, protože po cestě do školy mlčela, chvilkami jsem si i říkala, jestli jí něco není, ptala jsem se jí jestli je v pohodě a ona po mě jenom házela pohledy jako nepruď, mlč, nebo neřeš mě. Když jsme procházely kolem železářství, začala se tam normálně smát, jako by byla celou dobu v pohodě. A takhle to pokračovalo do školy, ještě že je v jiné třídě i patře, protože jinak bych to nepřežila. Ve škole Lucka opět nebyla. Tak to je super, říkala jsem si. První hodinu se učitelka ptala, kde Lucka je a řekla jsem, že je nemocná. Ostatní na mě zírali, protože si stále mysleli, že Lucku nemám zrovna v oblibě a najednou, když vím víc, než ostatní, například víc než Denča, která se s ní už od samého začátku snažila skamarádit. Koukala na mě tak ošklivě, kdyby pohledy zabíjely, stoprocentně už bych byla mrtvá. Na chvíli jsem úplně vypla. A najednou vidím Terku s Vítkem, jak rozdávají papíry. Já vůbec nevím, co dělat, protože jsem neposlouchala. Za chvíli mi to došlo, když učitelka začala diktovat. „Klokan skáče vysoko.“ Neeeee, jestli existuje něco horšího než přepadový diktát na první hodinu s přírodovědeckým tématem, tak nevím co to je, možná je ještě horší nejít na trénink discodance. „Nosí svá mláďata ve své kapse.“ Ještě tam bylo něco takovýho jako, že klokani mají dlouhé nohy, ale mě to bylo jedno, napsala jsem to asi na jedničku a tím to pro mě končilo. Jediné, co jsem zaregistrovala byl, jak si nějaká spolužačka odskočila. Myšlenkami jsem byla u Lucky. Ano, vím, že na ní myslím často, ale je mi jí dost líto, rodinné problémy, nová škola, noví kamarádi, nové město. Z mého přemýšlení mě vytrhl rozhlas. Byl tam zástupce ředitele a říkal „Pozor, pozor, ve školní budově se našla bomba, prosím vyučující, aby odvedli své žáky k sokolovně. Z toho jsem nebyla nadšená, já to nesnáším. Prostě se musí ven, jen, aby se zase šlo zpátky. To už ale učitelka naháněla spolužáky na chodbu. Dovedla nás před sokolovnu a zástupce počítal třídy a třídní si počítali své svěřence. Všichni byli v poho, jen naše třída nebyla kompletní.
ČTEŠ
Nová dívka ve škole
Teen FictionCo se stane, když do třídy přijde nová holka? Sebere mi všechny kamarády, učení jde ještě pomaleji, ale to je jen začátek. Dokážu ji přijmout do třídy?