Pátek

36 8 0
                                    

„Zas to ráno, to je ta nejhorší část dne, a zas do školy a zas se učit.“ Dnes jsem se zrovna do růžova neprobudila. „Ještě, že je pátek, to je ten nejlepší den v týdnu, je konec týdne a máme discodance, nejlepší kroužek, máme tu nejlepší trenérku na světě,“ zamyslela jsem se a už jsem byla ve svých představách, na tréninku. „Už musím vstát,“ opět  zvonil můj telefon, coby budík,„jinak nestihnu snídani a potom vlak a potom...“ dnes se mi z té postele prostě nechtělo.

Nakonec jsem do školy se vší námahou došla.

Už pro mně nebylo překvapením o nové dívce ve třídě. Hodinu začala naše třídní s tím, že bychom se měli přesadit. „Nikola vedle Filipa, Martina vedle Tomáše, Kačka vedle Vítka,...“ takhle to trvalo ještě dlouho, pak jsem slyšela jenom, jak učitelka říká „ a Lucka vedle Tonji,“ To bylo to nejhorší, co mohla říct, celý den už jsem nedokázala myslet na nic jiného. Ale Lucka byla úplný opak, ta mi celý den vyprávěla o tom, jak je šťastná, že nás učitelka posadila k sobě. Ještě že už byl konec výuky.

Domů jsem dorazila ve dvě, doma už byly obě dvě moje mladší sestry, ta osmiletá, bláznivá, mi zvedla náladu hned, co jsem vkročila do jídelny. Začala se na mně smát a vykládala mi o tom, že nám vymyslí duo na discodance, prý že už ho má hotové. „Tak mi ho ukaž!“ odpověděla jsem. Ukazovala mi ho, bylo celkem pěkné, ale u konce se svalila na zem a chovala se divně, což by bylo u ní docela zvláštní, kdyby se chovala normálně.
Přes víkend jsem se se sestrou učila duo, které ona vymyslela, ještě, že nám ho trenérka předělala, to by to jinak dopadlo hodně špatně. Přes víkend jsem šla na procházku s naším psem. Přes víkend jsem ale nedokázala myslet na nic jiného než na novou spolužačku a školní sousedku...

Nová dívka ve školeKde žijí příběhy. Začni objevovat