1

7.9K 88 3
                                    

  Elizabeth:
Én nevem Elizabeth Grey húszéves szerencsecsomag aki szingli és lassan munka nélküli.      Hogy én mit értek azon hogy lassan munka nélkül Úgyhogy most Egy szállodában dolgozom takarítóként,de mikor megkértem a Szüleimet hogy rendezzenek nekem egy munkát én nem pont erre gondoltam,de amig mesélem a saját történetemet addig már megint késésben vagyok és ez  lesz ebben a hónapban már majdnem a 13 késésem....csodálkozom hogy még nem rúgtak ki.  De ha azt vesszük rengeteget dolgozom,igyekszem sok pénzt megspórolni mert a szüleim nem sokat segítenek. Azóta amióta 18 éves koromban elköltöztem tőlük egy lakásban,és hogy miért mert  folyton csak  azt hallgattam tőlük hogy miért nem tudtam egyetemre menni és rendes munkát szerezni. Mindezek mellet boldog vagyok hisz nekem vannak a világ legjobb barátnői Taffy és Lolla.Gondolkodásombol  az zökentet ki hogy meghallottam a főnököm kiabálás át.
   Elizabeth Gray!!!! - hallom meg a világ leges leg utálatosabb hangját a vén szipirtyó főnökömet!    
    igen? -szörnyeteg meg a hangja hallatán majd hátra fordulok.
    Ma már megint késett!!-nézz rám miközben a szeme szikrákat szór és a feje  paradicsom színű lesz és nem mert elpirul hanem  mert olyan ideges.
    Én sajnálom ch..csak - kezdenék magyarázkodni mire rám kiált.
    Elég legyen!!! Ki van rúgva!!! - ordicsa mire mindenki aki a teremben van csak is minket figyel.
    Ezt nem gondolhatja komolyan nem rúghat ki engem.Nem teheti meg mihez kezdjek, tudom hogy sokat késtem de kérem,ne tegye ígérem hogy nem fogok többet késni csak ne rúgjon ki - majd elsírom előtte magam hisz tényleg szűkségem van minden pénzre. Mire ő megfordul majd rám néz és azt mondja...
  Maga csak egy beképzelt buta liba aki azt hiszi hogy az élet egy játék de nekem most elegem lett magából.Már lassan egy éve a képét nézem de most  befejeztem akármit rendezett hajdanán az apja magát sose de sose fogják komolyan venni az biztos. Nem csoda hogy nincs senkije és senki sem szereti magát egy ilyen embert mint maga csak utálni lehet és eltaposni mint egy férget!!! - ezek hallatán állok ott előtte ledermedten és nem tudom felfogni a szavait hogy lehet egy emberben ennyi utálat majd becsapta előttem az ajtót, én a földre rogyom és  zokogásban kezdtek miért utál  a világ ennyire ?
   Miután elhagytam az épületet rögtön elmentem és megkerestem a legjobb barátnőmet. De jó nekik hiszen egy helyen dolgoznak,pincérek egy híres étteremben.Nekik legalább bejött az élet ha már nekem nem....belépek az ajtón majd meglátom őket vigyorral az arcokon ők mindig boldogok nevetnek,majd Taffy hirtelen rám néz majd elszörnyed  a látványtól hisz nem festettek szépen ki bőgött szemekkel.

Taffy:
  Éppen szolgálom kifele egy kedves vendégünket mikor meglátom Elizabeth et  az ajtóban úgy megörültem neki hisz legjobb barátnők vagyunk már mióta. De mikor közelebb jön és meglátom hogy összetörten,ki sírtam lép közelebb hozzám egyszerűen lesápadtam és el szörnyedtem.Mi történt vele?!?! azonnal oda rohanok majd megölelem.
    Lisa drágám mi történt megvertek, bántottak, kiraboltak mondd el mi történt - húzom hirtelen magam után a raktár felé hogy tudjunk beszélni.... szegény annyira szörnyen test.
    Taffy mihez kezdjek most... kirúgtak érted kirúgtak!!! - zokogok miközben szórosan ölelem magamhoz,most mit  kezdjek magammal??? Ha hazamegyek az tuti hagy kinyírnak azért hogy egyszerű takarítói munkát nem tudok megtartani ha anyud felhívom hogy adjon kölcsön nem tudom....... de ha nem de nem fizetem ki az albérletet akkor,engem kirúgnak onnan is.
   Sssh... Semmi baj Lisa nyugodj meg édes ne sírj megoldjuk - próbál megnyugtatni miközben gyengéden simogassa a hátamat ö mindig ilyen volt , mindig anyás kodott felettem..
    Figyelj menj most haza!!! Vegyél egy forró fürdőt, aludj egyet. Este átmegyek viszem Lolát és megbeszélünk mindent csak fejezd be a zokogást mert nem oldasz meg  evvel semmit - vigasztal miközben én hallgatok rá igaza van neki mindig igaza van. Így elbúcsúzom tőle és hazafelé veszem az irányt nem lakok túlzott nagy lakásban sőt nagyon kicsiben de nekem a kicsi is sokat jelent.
  Elisabeth:
Miután hazaértem úgy tettem ahogy Taffy mondta. Hihetetlen hogy tényleg nem tudok magamnak munkát szerezni tényleg a szüleim segítsége kell ahhoz hogy valamihez kezdjek próbáltam nem mondom interneten rengeteg oldalra feladtam a jelentkezésemet hogy vállalok bármilyen takarítói munkát de nem jeleztek vissza ez elszomorít. Vettem egy forró fürdőt úgy döntöttem ledőlök és tényleg kialszom magam ha már munkám nincs akkor legalább pihenjem ki magam egyszer az életben. Éppenhogy le csuktam a szemem egy pittyegés t hallottam majd laptopon fénye zavart meg de ami ott volt nem hittem volna oda rohantam majd megnyitottam az üzenet ikont.

     Hátremélem tetszett ez az első része is elég depis re sikerült de igyekszem minél jobbat alkotni azért remélem tetszeni fog nektek ha a hibák vannak benne azt nézzétek el nekem nem vagyok annyira jó magyar írásban

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

     Hátremélem tetszett ez az első része is elég depis re sikerült de igyekszem minél jobbat alkotni azért remélem tetszeni fog nektek ha a hibák vannak benne azt nézzétek el nekem nem vagyok annyira jó magyar írásban.
  

Miért Pont Én?Where stories live. Discover now