Jungkook
Nem régen jöttem a fürdésből mikor látom, hogy Lisa térítti az aztalt. Olyan csinos és szép teljesen megbabonáz, annyira kívánatos. Mivel egy lenge póló van rajta ezért az ablakon beszűrődő fény megvilágítja a testét, már el is képzeltem meztelenül és nem bírok magammal.
Lisa● Jeon gyere enni mindenki csak téged vár, a kalandozást hagyad evés utánra
Te jó ég mivan velem? Érzem hogy elpirultam én Jeon Jungkook csak rám mosolygót és elvesztem. Hát igen be kell váljam én nem vagyok olyan mint a többiek. Nem vagyok oda a perverz dolgokért inkább a romantikus, szenvedélyes alkat vagyok, habár tudom nem nézik ki belőlem. Tudom a rajongok olyan Daddy típusnak néznek de nem ég az én nem tudnék uralkodni egy nő felet, szerintem a szenvedély és a szerelem fontosabb.
Amióta megláttam ezt a lányt a lakásba, csak rajta jár az eszem és....
Lisa● Cukifiu na mi az? Sokáig akarsz még ott álni, vagy toljuk hozzád az asztalt?
JK ● N.nem vagyok éhes most, majd eszem később. Lemegyek sétálok egyet... Ne várjatok későn leszek.
Nam● Havá indulsz , holnap egész nap próba és edző terem! Inkább aludnod kellene nem járkálni.
Erre már nem váaszotam csak felkaptam egy sapkát, kabátok és kimentem....Time skip
Már fél Kettő, most léptem be a lakásba csend van, már mindenki alszik, idelye lenne nekem is. De nem birom ki hogy ne nézek be hozza. Már vagy tízperce álok az ajtaja előtt. Óvatosan kinyitom az ajtot és a levegöm is elakad, ott fekszi egy szál köntösben. Úgy látszik nem régen fürdött. Belépék a szobába óvatosan, becsukom az ajtot lassan az ágyhoz megyek.
Nem -bírom ki hogy nem érjek hozza... Ha Jiminek lehetet! Igen végig néztem az egészet, elfelejtették hogy a konyhán van egy hátsó bejárat is. Így mikor indultam egy flakon vízért pont a középén volták a dolognak ha értitek.....
Óvatosan lefekszem mellé és elkezdem cirógatni az árát haladva lefelé...
JK● Lisa... kely fel kérlek.
Jk● Mm játsz egy kicsit velem.Lassan el kezdem csókolgatni a nyakát haladva lefelé, egyik kezemel szétnyitom köntősét
JK● Olyan kívánatos vagy és gyönyör. Egyszerűen nem bírok magamal, kérlek ébredj fel.
Rátérek melleire és elkezdem cirógatni szopogatni. Haladok egyre lejebb teljesen adig míg szenben nem leszek nőiességével.
JK● Nedves vagy csak ennyitől? Jaj mit tegyek hogy felébredj vagy azt akarod hogy álmodban tegyelek magaméva?
Óvatosan belenyaltam és elkeztem dolgozni rajta. Egyik kezemel meleit cirógattam míg másikkal teste minden pontját bejártam
JK● ébredj fel Lisa, mert ha igy teszlek magamévá nem lesz kellemes. Jaj te most tit tegyek verjem ki a csodaszép testedre?
Folytatom munkámat még egy darabig majd fölé támaszkodom és beteszem két ujam. Na viszont erre kinyitotta álmos szemeit.
Lisa● Jeon mit csinálsz itt?
JK ● Mit jelentsen ez? Álmodban ilyen nedvesnek lenni. Szeretnéd ha beraknám a farkam?
Lisa● Igen....Jeon
Nyogot egyet mert újaim még mindig benne volták. Óvatosa kihúztam és bejáratához illeszkedtem.
JK● készen álsz az élvezetre?
Bolintot egye és óvatosan elkeztem behatolni olyan fórro hogy szinte már éget. Egyszerűen imádom! Már nem tudom mióta csináljuk de mást nem Hallani csak Lisa nyögéseit félek ha így fojtatjuk felébrednek a fiúk de nem annyira izgat a.dolog.
JK● M..már nem sokáig -bírom..
Nyögök fel mivel már érzem az orgazmust, ezért gyorsítok a tempón ami Lisának nagyon tetszik. De egy kicsit elfáradtam ezért mikor már Lis elment volna lassítottam.
JK● Várj még vagy 3-5 percet és én is kész leszek
Újból felvettem az őrült tempot és nem hagytam abba míg elnem mentem. Mivel még Lisa az orgazmus határán van ezért minden erőmet beleadva folytattam míg el nem élvezet.