4

3.9K 82 26
                                    

Ott álltam a nappaliban és néztem hogyan barnahaju lány fehér topban és egy tangábban takarítja a konyha szekrényt . Csendben vissza hátráltam  mert ha tovább itt leszek biztos hogy rámászom és úgy meg dugom hogy.......... JIMIN fejezd be a mocskos perverz fantáziáját még nem is ismered! Felmentem és bekopogtam Suga és Tae szobájába de nem jött válasz ezért be mendtem, úgy tudtam hogy még alszanak. Lehet hogy most kapni fogok a pofám ra,de nem érdekel.
  * Tae -Suga keljetek fel valami nagyon fontosat akarok mondani.- keltem fel mind a kettőt ,hálistennek egy ágyban alszanak mert még két szoba nincs kész.
    * Jimin úgy látom már nem akarsz többet élni úgyhogy ha most azonnal nem mensz ki a szobából meghalsz.-morogja Suga de én tovább lökdösöm.
      *Hagyj már aludni ember egyszer van szabad napunk!!!- kezd el mocorékolni Tae.
     * Ember nem hiszitek el mi van a konyhába , egy félig meztelen csaj komolyan ezt látnotok kell.- mondom izgatottan mire Tae felém fordul.
     * Szerintem meny csak nyugodtan menj vissza aludni mert álmodtál ,úgy áll a farkad mint a cövek.-neveti el magát mire én fejen vágom egy párnával.
       Komolyan gyertek már ki a konyhába , addig megyek szólok a többieknek.-majd kiviharzottam a  szobából.
Mikor már sikerült felkelteni mindenkit egyszerre mentünk le. De amikor én beértem a konyhába senki nem volt ott. Lehetetlen hogy képzelödtem  a farkam rá a  tanu hogy ott volt egy nő és ritkán szokott így tisztelegni valaki iránt.  Komolyodtam el majd egyszer  majd óra estem mert megéreztem valaki tenyerét a hátamon csattani.
     * Most komolyan ezért keltették fel minket hogy a képzeletbeli női det keressük. - morógta  Namjoon.
      *Én mondtam nektek skacok hogy csak szimplán kanos - nevetett J-hope.
miután rendesen mindenki elmondta a véleményét és indultak volna visszafelé. Egy hangot hallottunk meg a hátunk tól ami nem más volt mint.
    *Sziasztok az én nevem Elizabeth és gondolom ti vagytok a BTS- egyszerre hát fordultunk majd mind a hét tűnnek a szája tátva maradt. 

 Elisabeth:El kellett mennem a raktárba ugyanis kifogyott a takarítószer ,hosszas keresés után megleltem egy flakonnal

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Elisabeth:
El kellett mennem a raktárba ugyanis kifogyott a takarítószer ,hosszas keresés után megleltem egy flakonnal. Indultam volna vissza mikor megláttam a nappaliban 7 alakot. Hirtelen megálltam és rájöttem hogy ez az a hét ember akiről a főnök mesélt és elég magasak mivel én csak 166 cm vagyok. Mivel nem figyelték hogy ott állok a hátuk nál ezért köszöntem nekik.
     *Sziasztok az én nevem Elizabeth és gondolom ti vagytok a BTS- hirtelen hátrafordultak majd úgy rám néztek mintha életükben nem lettek volna fehér embert,csak álltak ott előttem tátott szájjal mikor az egyikük megszólalt.
      * Igen mi vagyunk azok az én nevem Kim namjoon viszont hívhatsz RM nek is. -nyújtotta a kezét viszont egy szőke hajú srác ellökte a kezét majd elé lépett.
       * Szia az én nevem Jimin, biztos te lehetsz az új takarítónő. - mosolygott rám majd hirtelen megölelt.
         *Én is örülök hogy megismerhetlek de légyszíves ne ölelges.!!! Amúgy meg igen én vagyok, egyszerűen csodálkozom rajtatok hatalmas ház tuti gazdagok vagytok és mégis ilyen koszban éltek. -modulok rájuk majd felhúzott szemöldökkel nézek. Mire az egyik egy kékes hajú  meg ragadta a  karomat és magához húzott.
        *Na ide figyelj kis csillag majd hogyha nekünk is annyi időnk lesz hogy majd takarítsunk meg tangába riszáljuk a seggüket akkor majd szólok addig meg ha valami nem tetszik ott az ajtó. - mutatott rá majd arrébb lökve engem felment az emeletre. Lesokalltan nézek utána mire az egyik megáll a hátam nál és megszólal.
       Szia JungKook vagyok és ne törődj vele ő mindig ilyen gyere bemutatom a többieket. -fogja meg a kezem majd elkezdi mondani ő itt Jin, Tae, J-hope, és aki felment az Yoongi de inkább hívd Sugának . Elmosolyodtam a nevek hallatán majd rájuk néztem és mondtam.
       *Na fiúk most hogy igy  megismerkedtünk szerintem én elmegyek befejezem a takarítást, és utána pedig főzök nektek valamit. - mosolyogtam rájuk de amikor elindultam volna Jimin elém lépett.
    * Szerintem meg először vegyél fel valamit arra a formás seggedre nehogy valami baj történjen veled - húzza  perverz mosolyra száj. Mire megfordulok és mélyen a szemébe nézek.
     *Szerintem majd én akkor veszek fel a formás seggemre valamit amikor akarok. Addig meg a párnára csorgas a nyálad szöszi.- kacsintott rá majd felmegyek az emeletre.
      *És még valami. - nézek rá
      *Azta vadállatot a nadrágot ban fog vissza nehogy el szabaduljon.- nevettem el magam majd hirtelen fel szaladtam.
  
Jimin:
Mi az hogy a párnára csordas am a nyálam !? Mehogy  mi az hogy szöszi !? Úgy látszik nem fél a tűzzel játszani.Na mindegy de tényleg elmegyek és kiverem magamnak mert már szorít . Miután elrendeztem a dolgomat úgy gondoltam felmegyek és felöltözöm mert még mindig pizsamában vagyok.mindent meg fogok tenni azért hogy nehogy még ma meg keféljem ezt a csat . Ahogy átöltöztem és le is mentem a konyhába, csendben bemegyek. Elizabeth éppen a zöldségeket vágta össze, mosolyra húzom számat  és mögé lépek. Egy lenge hosszított felső volt rajta de iggy is dögös , haja felfogva szabaddá téve nyakát.

 Egy lenge hosszított felső volt rajta de iggy is dögös , haja felfogva szabaddá téve nyakát

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

    *Segíteni jöttél szöszi - szólal meg , de rám sem emeli tekintetét. Mögé lépek majd át ölelem .
    *Nem megbüntetni jöttelek sexy - csòkolok nyakába s kezem átjárja testét.
    És mivel érdemel tem ki szöszi - fordult meg kezeim közt . Nézzűnk egymás szemébe de nem téttovázom hirtelen meg csókolom ,  ellöször nem viszonozza. De utánna úgy belejövűnk hogy már a pulton ül én a lába közt és úgy faljuk egymást. Hirtelen figyelmesek leszünk arra hogy nyitódik az ajtó. Amilyen gyorsan csak tudtam bebújtam a pult alá Elizabeth pedig eltakart lábaival. Ezek után bejött Jin.
   
    
  
  



 

Miért Pont Én?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora