Miután felszálltam nem emlékszem hogy milyen hosszú volt az út de az biztos tudom hogy nagyon. Rengeteget aludtam, telefonoztam, unatkoztam csodálatos. Mire hálistennek megint el szunnyad nék szóval a stewardess hogy ideje bekötni magunkat mert mvár nemsokára leszállunk. Miután ez megtörtént kinyílt az ajtó és kiléptem egy új világba egyszerűen csodálatos volt. Hatalmas légtér gyönyörű világítások majd hirtelen figyelmes leszek a nevemre.
Elizabeth Grayt kérjük a főbejárat hoz,ismétlem Elizabeth Grayt kérjük a főbejárat hoz!- meglepődtem de tettem ahogy mondták és igyekeztem a kijárathoz. Mikor kiléptem a lélegzetem is elakadt hisz egy gyönyörű autó mellett egy öltönyös csávó táblával állt. Vajon mennyiben lehet egy ilyen autó valamit döglesztő.* Jó napot kívánok magán Elizabeth- kérdezte kicsit felhúzott szemöldökkel majd rám mosolygott.
* Igen én lennék az megkérdezhetem hogy maga kicsoda?-kérdeztem rá mire végignézett rajtam majd egy huncut mosolyra húzza a száját válaszolt.
* A nevem Kim Nel Ju - válaszoltam mire majdnem el kacagtam magam, hihetetlenül vicces egy név. -de nyugodtan hívhatsz engem Ju nak is. Na de ülj be az autóba mert késésben vagyunk apropó én vagyok a sofőröd.-miután beültem elindultunk kb majdnem két órát mehettünk mire az autó megállt egy hatalmas épület előtt.
* Itt volnánk kérlek szállj ki és menj be az épületbe ne kérdezz semmit csak menj be. - viszont meg vagyok lepődve mi az hogy ne kérdezzek semmit, És mi az hogy az én sofőröm nem sokat gondolkoztam kiszálltam vagy megálltam az épület előtt és végignéztem rajta.Szinte a szám is tátva maradt, ez egy hatalmas épület. Nem tétovázz tam gyors léptekkel beléptem az ajtón majd egy folyosó esett szemügyre. Mikor mennék tovább valaki megfogja a karomat és visszaránt.
*Hé kislány hova készülsz ha BTS akarod megnézni akkor jobb ha csatlakozol a rajongóit a borokhoz most pedig tűnj el és még egyszer meg ne lássalak itt- le sokkal de náluk nézek rá fele mert nem tudom mihez tenni magam mikor egy hirtelen hang megszólal mögülem.
*Hagygld békén azt a lányt én hívtam ide és én várom most pedig menj dolgokra-mordul a biztonságira mire elengedi a karomat meghajol előttem majd távozik. Én pedig Nagy levegőt veszek majd kifújom és a hang felé fordulok.
*Szia az én nevem PD - nyújtsa kezét hogy kezet fogjunk.
* Én Liza vagy-vág bele szavamba
* Tudom hogy ki vagy. Kérlek gyere velem.- mondja majd int hogy kövessem megyünk végig egy hosszú folyosón majd egy hatalmas üvegajtónál meg áll,majd be enged.
*Ülj le kérlek, kedves Lisa kevés embereknek szoktunk ilyen ajánlatokat tenni mint neked. Tudod ki az a BTS- teszi fel a kérdést komolyan.
* Sajnos még nem hallottam róluk.-mondom mire fel szusszan és mellém lép.
* Figyelj ez egy nagyon fontos munka a dolgod nem csak takarítás lesz oda kell figyelned a fiúkra főznöm kell rájuk takaritono bárhol van koncertjük vagy próbáljuk velük kell menned ha szükségük van rád megteszel bármit hogy boldogok legyenek.- mondja mire bólintok egyet majd megfogja telefonját és felhívott valakit.
Miután elmondta a többi tennivalóm a t kisért a bejáratig. Engem már ott várt Ju, mosollyal az arcán kisért engem az autóba majd elindultunkegy fél óra kocsikázás után meg is érkeztünk egy hatalmas nagy panelépület hez.
* Viszlát Elisabeth vigyázz magadra és jó szórakozást. - intett majd elhajtott.
Felmentem a megadott címre majd kártyával kinyitottam az ajtót és beléptem de nem várt látvány fogadott egyszerűen nincsenek szavak gyönyörű . Beléptem és a nappali fogadott