**

6.3K 445 121
                                    

İçtiği sigara dumanı, yavaşça yukarı yükseliyor, tavandaki beyaz boyayı okşuyor ve odaya dağlıyordu. Külleri, sarıdan kırmızıya doğru ilerleyip sönüyordu. Vücuduna giren duman, yavaşça dışarıya hücum ediyordu.
Jeon Jungkook, Kim Taehyung'un hareket etmesine izin vermiyordu. Jeon Jungkook'un karşısında, deri koltukta oturan bir Kim Taehyung vardı. Jeon Jungkook, onun "Ayaklı felaket" olduğuna karar verdi. Adımını atsa bir şey oluyordu. Sessizliği bozan Taehyung oldu.
"Bay Jeon?"
Yavaşca kafasını kaldırdı, Jeon Jungkook. Merak dolu bakışlarını Kim Taehyung'un üzerinde gezdirdi, taki gözünü bulana kadar.
"Şey, efendim kalkabilir miyim?"
Kafasını iki yana salladı, Jeon Jungkook. Taehyung, çok soru sormamak için sustu ve bakışlarını ayakkabılarına indirdi. Pembe Converse'leri, ve onun içine giydiği beyaz tüllü çorabı gayet kibar duruyordu. Acaba ondan utanıyor muydu?
"Bay Jeon?"
"Ne, var?"
"Efendim, ben kötü mü duruyorum? Şey, yani benden utanıyor musunuz? Sadece merak ettim. Sizi sorgulamıyorum s-sadece yani, batırdım!"
Elini alnına götürüp vurdu, Taehyung.
"Efendim, özür dilerim. Sanırım gitsem iyi olur."
Ayağa kalkan Taehyung, Jeon Jungkook'un sesi ile durdu.
"Otur, ben sana kalk demedim."
"Bay Jeon, mesai saati bitti."
"Otur!"
"Peki."
Deri koltuğa geri oturdu, Taehyung.
"Bay Jeon?"
"Yine ne var?"
"Ben, çok sıkıldım."
Gerçekten de sıkılmıştı, Taehyung. 'Baş belası' diye fısıldadı, Jeon Jungkook.
"Anlamadım?"
"Neyse," parmağı ile yanda duran, siyah kitaplığı göredir ve,"Onlari görüyor musun? Yani, mavi dosyaları. Onları buraya getir."
Kafasını hafifçe salladı, kitaplığı yürümeye başladı. Yere eğilip, dosyaları kucağında üst üste koymaya başladı. Hepsini koyduğuna emin olunca da, Jeon'un masasına ilerledi.
Ve masaya yavaşça dosyaları bıraktı.
" Pekii~, Şimdi ne yapmalıyım?"
"Kalem getir."
Kalemi nereden alacağını bilmiyordu bu yüzden, yavaş yavaş deri koltuğun üzerindeki çantasına ilerledi. Çantasından, dışı lila, içi mavi renkte olan kalem çıkardı. Masaya doğru ilerledi.
"Şimdi ne yapmalıyım?"
"Şimdi, oturacak bir yer bul kendine."
Taehyung, odada gözlerini gezdirdi, ama üstüne oturacağı bir şey bulamadı. O sırada, masaya oturmak aklına geldi. Masaya arkasını dönüp, ellerinden destek alarak oturmaya çalıştı.
   Masaya çıkamadı, Jeon Jungkook'a dönüp,
"Bay Jeon, maalesef oturacak yer bulamadım."
"Emin misin?"
"Evet, efendim."
"Hmm, bir düşüneyim. Kucağıma oturmaya ne dersin?

...

'feminine secretary' taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin