******

4.9K 331 119
                                    

Taehyung'un hızla terk ettiği odada kalan Jeon Jungkook, hızlıca arkasından yürümeye başladı. Uzun koridorun sonundan dönen Taehyung'u görünce daha hızlı yürümeye başlamıştı. Şimdi ise koşuyor onun attığı büyük adımlara yetişmeye çalışıyordu. 
"Hey! Taehyung."
Kapıya yaklaşan, Taehyung ve onu arkasından kovalayan bir Jeon Jungkook vardı. Kapıdan çıktığında ilerlemeye devam etti Taehyung. Ta ki, daha iliklemediği gömleğinin yakasını biri çekene kadar.
"Nereye gidiyorsun?"
Soru sorar gözlerle karşılaştığı anda o gözlerin yavaşça aşağıya kaydığını fark ettiği an, iliklemediği gömleke yakalarını sıkı sıkı vücuduna yapıştırmıştı. 
"Nereye gittiğini sordum."
Taehyung bileğindeki saati Jeon'un gözlerine sokarak ,
"Mesai saatim bitti efendim. " 
Jeon gelen ters cevapla şaşırmış olacak ki, adımlarını geri taşımıştı.
"Lütfen...lütfen bir daha böyle bir temasta bulunmayın, Bay Jeon. Ben sizin eşyanız değilim."
Dedikten sonra arkasını dönmüş ve çantasını dahi almadan taksiye binmişti. Taksinin giderken arkadan izleyen  Jeon yavaş adımlarla şirketin içine girmişti. 

----------

Dışarıda yağan yağmur yüzünden çamur olmuş pembe  converseleri ile iş yerine giren Taehyung, hızlı adımlarla ofise ilerledi.  Ofisin kapısına gelince kapıyı çalmış cevap gelmeyince içeri dalmıştı. Kapının çarpma sesi ile yüzü çalışma masasında uyuyan Jeon'u korkutmuş olacak ki kafasını masadan kaldırmıştı. Güneşi gören gözler birden kısılmış, masaya koyduğu yanağı kızarmış,hafif şişmiş yüzü ile Taehyung'u kahkaha attırmaya yeter duruyordu. Karşısında sırıtan Taehyung'u gören Jeon hemen kendini toparlayıp ayağa kalkmıştı.
"Gülme!"
İrkilen Taehyung, yüzündeki gülümsemeyi indirmişti. Dün askıda bırakıp gittiği çantasını bulamayınca gözüyle odayı taramış,çantasının yerde boş olduğunu görünce şaşırmıştı. Çantasının yanına gidip eline almış fakat çantasının çok hafif olduğunu fark etmiş. Jeon'un masasına dağılmış eşyaları gören  Taehyung, Jeon'a dönüp;
"İstediğin zaman öpüp, iştediğin zaman tavır yapamazsınız. Şimdi de eşyalarımı karıştırıyorsunuz. Üzgünüm Bay Jeon ben bırakıyorum."
Taehyung, arkasını dönüp gidecekken kolunun sıkı bir şekilde kavranması ile durdu. 
"Sana istediğim zaman dokunurum. Çünkü sen benimsin."

Ay, umarım beğenirsiniz. 5 bölüme çok güzel yorumlar gelmiş. Teşekkür ederim hepinize.
5bin okuma olmuşuz teşekkür ederim. Oy ve yorumu unutma.💕

'feminine secretary' taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin